xbox
Legacy Member
heb ik zefls nooit meer in het middelbaaer gehadCakeman zei:Ik was altijd zéér tevreden met 79% op mijn rapport hoor.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik zefls nooit meer in het middelbaaer gehadCakeman zei:Ik was altijd zéér tevreden met 79% op mijn rapport hoor.

fixer187 zei:bwa een 8/10 vind ik toch niet slecht ze, het is wel het zwakkere broertje van fable en jade empire

guy666 zei:juich maar niet te vroeg, Fable en Jade empire moeten ook nog verschijnen. O wee als ze die durven vern**ken![]()
) en het flopt .
capt_snow zei:stel je voor het grote fable waar veel mensen hun xbox om gekocht hebben (zoals ik) en het flopt .
hopelijk nie![]()

fixer187 zei:zoals ik in de offtopic al heb verteld dat de redactie van de PU in afl 6 van gamekings fable hebben gespeeld en jade empire een voorstelling hebben gekregen en ze zeiden dat het echt the bomb is.
guy666 zei:In jade empire heb ik vertrouwen, in Fable ...... minder. Mede omdat het van Peter Molyneux is, enkele jaren geleden was B&W ook 'the bomb' en dat draaide ook uit tot een teleurstelling.

Gamer 01 zei:in hitman3 zijn er ook 2 hollandse levels, daar praat ook iedereen nederla,nds


evil-duckie zei:de review van gamespot is ook al nie vet,
gamespot
ik ga nu ff lezen, begin wel wa te twijfelen of ik het ga kopen
edit: de reader reviews zijn wel goed![]()
ad: In de USA, alwaar Dark_bf woont, wel.Frustos zei:is sudeki al uit ??????