Archief - Sudeki

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krollovic

Legacy Member
*zucht* :sad: ,dan hoopt ge es op zware concurrentie voor final fantasy.
En tja als ze zeggen dat het vechtsysteem nie zo goed is... dat was net het punt uit het spel waar ik heel curieus naar was of het goed was of nie.

xbox

Legacy Member
Krollovic zei:
*zucht* :sad: ,dan hoopt ge es op zware concurrentie voor final fantasy.
En tja als ze zeggen dat het vechtsysteem nie zo goed is... dat was net het punt uit het spel waar ik heel curieus naar was of het goed was of nie.
troost u mijn zoon, fable komt nog en ja jade empire, ma ik vrees dat da vechtsysteem een ander soort gaat worden...

Krollovic

Legacy Member
Ja daar heb ik nog altijd veel hoop op gezet op die twee spellen.
Khoop alleen maar dat Halo2 "weeral" niet de enigste topper zal zijn die ge kunt krijgen op xbox.'t Wordt tijd dat er rpg klassieker op xbox verschijnt.Momenteel alleen nog maar kotor.

xbox

Legacy Member
Krollovic zei:
Ja daar heb ik nog altijd veel hoop op gezet op die twee spellen.
Khoop alleen maar dat Halo2 "weeral" niet de enigste topper zal zijn die ge kunt krijgen op xbox.'t Wordt tijd dat er rpg klassieker op xbox verschijnt.Momenteel alleen nog maar kotor.
fable dus :)

fixer187

Legacy Member
Krollovic zei:
*zucht* :sad: ,dan hoopt ge es op zware concurrentie voor final fantasy.
En tja als ze zeggen dat het vechtsysteem nie zo goed is... dat was net het punt uit het spel waar ik heel curieus naar was of het goed was of nie.


hmm, ik heb gelezen dat het vecht systeem en de battles juist het beste punt van de game zijn.

Fable zen systeem kan je erg met zelda vergelijken met de 4 toetsen langs beide kanten van het scherm, als je weet wat ik bedoel.

guy666

Legacy Member
Krollovic zei:
Ja daar heb ik nog altijd veel hoop op gezet op die twee spellen.
Khoop alleen maar dat Halo2 "weeral" niet de enigste topper zal zijn die ge kunt krijgen op xbox.'t Wordt tijd dat er rpg klassieker op xbox verschijnt.Momenteel alleen nog maar kotor.

Tja dat komt ervan als ge blindelings een console koopt. Kijk eerst welke games ge wilt spelen, koop dan pas een console.
:)

rpg_gamer

Legacy Member
Krollovic zei:
Ja daar heb ik nog altijd veel hoop op gezet op die twee spellen.
Khoop alleen maar dat Halo2 "weeral" niet de enigste topper zal zijn die ge kunt krijgen op xbox.'t Wordt tijd dat er rpg klassieker op xbox verschijnt.Momenteel alleen nog maar kotor.

Morrowind is ook een goede rpg op xbox.
En blijkbaar ken je niet zoveel van xbox want xbox heeft meerdere toppers.

Krollovic

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Morrowind is ook een goede rpg op xbox.
En blijkbaar ken je niet zoveel van xbox want xbox heeft meerdere toppers.

Morrowind heb ik al op pc ,dus nog es op xbox kopen da zou pas dom zijn. :D
Daarom dat ik die niet vermeld heb.Maar soit ik hebt het op gebied van RPG he.Sportgames op de xbox zijn gewoon de max ,da vind ik wel een pluspunt.
En derbij ,volgens velen moet de volle kracht van de xbox nog getest worden met spellen die binnekort uit komen ,dus dat kan ik alleen maar toejuichen.
Het is alleen maar spijtig dat Sudeki zo'n lage score krijgt...khad echt het van het verwacht van dat spel :unsure:

guy666

Legacy Member
rpg_gamer zei:
Morrowind is ook een goede rpg op xbox.
En blijkbaar ken je niet zoveel van xbox want xbox heeft meerdere toppers.

maar momenteel jammer genoeg niet wat RPG's betreft.

guy666

Legacy Member
xbox zei:
Morrowind
Kotor
baldur's gate
Pirates of the caribbean

1. Daar ik deze games ook op de andere platformen die ik heb kan spelen zie ik nog altijd niet in waarom NU een xbox te kopen. Wat ik wil zien zijn exclusieve games.
2. Noem Baldur's Gate op de consoles aub. geen topper, daarmee beledig je de ECHTE toppers zoals bijvoorbeeld Baldur's Gate op de PC.
:sad:

xbox

Legacy Member
guy666 zei:
1. Daar ik deze games ook op de andere platformen die ik heb kan spelen zie ik nog altijd niet in waarom NU een xbox te kopen. Wat ik wil zien zijn exclusieve games.
2. Noem Baldur's Gate op de consoles aub. geen topper, daarmee beledig je de ECHTE toppers zoals bijvoorbeeld Baldur's Gate op de PC.
:sad:
zeveraar, als ge iets fatsoenlijk op pc wilt pak dan dungeon siegen of diablo

cabel men

Legacy Member
kheb de demo van sudeki gespeel (kweet et tis ma ne demo ma kom) en kvon et ... saai! elemaal ni tof gwn! de gevechten zijn gwn echt saai! en ja (in de demo) was et verhaal gwn raar, en de puzeel da erin zat had ik in 4 min al opgelost , jeez zenne! , ik w8 toch op fable zenne! weet iemand wnr fable in europa komt?!

vision

Legacy Member
cabel men zei:
kheb de demo van sudeki gespeel (kweet et tis ma ne demo ma kom) en kvon et ... saai! elemaal ni tof gwn! de gevechten zijn gwn echt saai! en ja (in de demo) was et verhaal gwn raar, en de puzeel da erin zat had ik in 4 min al opgelost , jeez zenne! , ik w8 toch op fable zenne! weet iemand wnr fable in europa komt?!
in echte game kom je langzaam in het spel, demos zuige mestal omdat je nooit helemaal in de game komt

fixer187

Legacy Member
xbox zei:
zeveraar, als ge iets fatsoenlijk op pc wilt pak dan dungeon siegen of diablo

:wtf: als het 1 rpg moet noemen op de pc is het toch de baldurs Gate zekers.Maarja ieder zen ding zeker, maar Dungeon siege en diablo's zijn eigenlijk geen rpg's :ironic:
En idd als je die van de xbox goed noemt beledig je de pc versie wel serieus ( alé de makers)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan