Archief - Sudeki

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xbox

Legacy Member
hoi,

Zijn er hier ook nog mensen die vree hard uitkijken naar deze game? Kheb al vrij veel filmkes gezien en volges mij ziet het er wel snor uit!
Alleen jmmr dat er nog altijd geen concrete releasedate is buiten Juni-Juli, alhoewel dat gamemania beweert dat het 31 juli uitkomt :unsure:

grtz

-Philippe-

Cakeman

Legacy Member
Als ik me niet vergis is het een soort actie-RPG à la Final Fantasy maar dan met realtime gevechten.

Ik probeer zo weinig mogelijk te weten te komen over het spel zodat ik bij de release aangenamer verrast ben.

rpg_gamer

Legacy Member
xbox zei:
hoi,

Zijn er hier ook nog mensen die vree hard uitkijken naar deze game? Kheb al vrij veel filmkes gezien en volges mij ziet het er wel snor uit!
Alleen jmmr dat er nog altijd geen concrete releasedate is buiten Juni-Juli, alhoewel dat gamemania beweert dat het 31 juli uitkomt :unsure:

grtz

-Philippe-

Yep ik.
Hopelijk komt hij in de vakantie uit.

Cyberninja

Legacy Member
Het game komt den 30ste juli uit.
T'is best wel leuk, heb al een preview ervan gespeeld. Vooral grafisch is het bangelijk :niceone:
Beetje vergelijkbaar met Final Fantasy, maar toch nog net dat beetje anders, meer real-time combat bijvoorbeeld.

xbox

Legacy Member
Cyberninja zei:
Het game komt den 30ste juli uit.
T'is best wel leuk, heb al een preview ervan gespeeld. Vooral grafisch is het bangelijk :niceone:
Beetje vergelijkbaar met Final Fantasy, maar toch nog net dat beetje anders, meer real-time combat bijvoorbeeld.

nie naar site van game mania gaan, want da klopt daar nie, microsoft zei overlaatst nog eind juni-begin juli, alhoewel ik da begin te betwijfelen!

Pharia

Legacy Member
Spijtig dat hier geen duidelijkheid over komt...

Microsoft mag toch een definitieve releasedata geven,de game is al heel ver in zijn ontwikkeling dacht ik.

Maarja liefst eind Juni,dan kan ik 2 maand lang mij amuseren met deze game.

Cyberninja

Legacy Member
Pff, Sudeki is dus geslipped...
De RTM is momenteel 8 July, dus verwacht het spel ongeveer 6 weken later bij de spelletjesboer.

ADD: 27 augustus ligt het in de winkel

Dark_Bf

Legacy Member
Ik kan ook niet wachten tot dit game uit is, ziet er prachtig uit.

Ik heb het gepreordered en de release is bevestigd voor 20 Juli.

Hopelijk heb ik Ninja Gaiden uitgespeeld voor dit komt ;)

xbox

Legacy Member
Dark_Bf zei:
Ik kan ook niet wachten tot dit game uit is, ziet er prachtig uit.

Ik heb het gepreordered en de release is bevestigd voor 20 Juli.

Hopelijk heb ik Ninja Gaiden uitgespeeld voor dit komt ;)

Lees mijn vorige post en je merkt dat het één maand is uitgesteld...

s10

Legacy Member
xbox zei:
Lees mijn vorige post en je merkt dat het één maand is uitgesteld...

Neen hoor, ik heb idem ook de release aangevraagd en die staat nu nog altijd op 30 Juli ik heb er goede hoop bij dat hij ook op die datum uitkomt.

xbox

Legacy Member
s10 zei:
Neen hoor, ik heb idem ook de release aangevraagd en die staat nu nog altijd op 30 Juli ik heb er goede hoop bij dat hij ook op die datum uitkomt.

ja omg, lees die link, ik denk dat microsoft het wel beter weet als zo"ne marginale verkoper... :ironic:

Krollovic

Legacy Member
Ik zit er toch al wel een lange tijd op te wachten ,moet ik eerlijk zijn.
Sudeki is voor mij hetzelfde wat Halo is voor de meesten onder ons.
Een spel waar ik niet meer kan op wachten ;)
Als het 30 juli uitkomt ,dan is dat wel spijtig met al mijn herexamens :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan