Zoals beloofd mijn eerste indruk :
Als eerste, de graphics zijn super goed, de omgevingen zijn om op te kwijlen. De gevechten zelf zijn ook leuk, het is zeker interessant dat je FPS kan spelen met Ailish. De AI in deze gevechten is ook heel goed, de mensen in je groep staan niet gewoon rond te kijken terwijl je in de pan gehakt wordt. De manier van combos doen is okay, je drukt bv A, dan kijk je naar onder links en wacht je tot het tweede deel van de hit box blauw wordt, en dan druk je A of X. Als je dit 2 keer doet, heb je een 3 hit combo.
Over in de pan gehakt worden, dit game zal zeker 16+ or zelfs 18+ zijn denk ik, (het is hier M voor Mature). Op bloedige pieken gespiesde soldaten, of onthoofd in volle glorie. Ik zou het zelfs boven Ninja Gaiden van bloederigheid zetten.
De bediening is heel strikt, en de camera standpunten zijn vrij goed. Ik ben nog steeds niet gefrustreerd geraakt door hoe de camera werkt (ik werd zot van ninja gaiden).
Enige grote tegenvaller vind ik, is de muziek en stemmen, je word die snel beu. In mindere mate vind ik het verhaal ook maar zwakjes, ik ben nog altijd niet in het verhaal gewerkt. Ik vind dat een echt fantastisch game moet je na 10 minuten al in het verhaal sleuren en je niet de kans geven om je xbox af te zetten. De intro zelf vind ik ook vrij matig en tegenvallend, niet echt een sfeermaker, het begint met een poppenspel, ik kreeg al zin om deze te skippen, zo boring
Ik zou het spel een 8/10 geven, niet de topper die ik had verwacht, maar ook niet zo erg dat het tegenvalt. Ik denk dat ik liever dit game voor een weekje gehuurd had, dan gekocht.