webster
Legacy Member
Gambit ge zijt een dikke zaag, ik heb vroeger nooit geweten dat mon begon te zagen over de subadmins en dat ze niet genoeg op de server zitten.
In de vakantie gaat het nog lukken met je 2 uurs regel, maar je zal tijdens het schooljaar veel mensen mogen ontzeggen van hun functie hoor !
In de vakantie gaat het nog lukken met je 2 uurs regel, maar je zal tijdens het schooljaar veel mensen mogen ontzeggen van hun functie hoor !
. Veel mensen komen zagen ik zie geen subs op de server neem mij aan. Wa doe ik ik verwijder die subs en zoek actievere en nu ist weer nie goe????
)
)