Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

webster

Legacy Member
Gambit ge zijt een dikke zaag, ik heb vroeger nooit geweten dat mon begon te zagen over de subadmins en dat ze niet genoeg op de server zitten.
In de vakantie gaat het nog lukken met je 2 uurs regel, maar je zal tijdens het schooljaar veel mensen mogen ontzeggen van hun functie hoor !

Gamb|t

Legacy Member
er zijn ook mensen die werken en daar wel tijd voor hebben als je nu weet dat je ong.2.5 uurs per dag niet beschikbaar kan zijn als sub moet je je niet inschrijven.

Iedereen haalt maar aan dat hij effectief 2.5 uurs per dag moet cssen :confused: . Veel mensen komen zagen ik zie geen subs op de server neem mij aan. Wa doe ik ik verwijder die subs en zoek actievere en nu ist weer nie goe????

Re@V0r

Legacy Member
plexus zei:
Of ge doet gelijk mij: Ge gaat naar ongeveer 40% van uw lessen, ge maakt projecten den avond/nacht voor uw deadlines en ge leert zeker nie tijdens 't jaar.

In m'n eerste jaar cs'te ik nog, ma enkel 's namiddags omda ik veel nie naar de les ging. Dus geen wars, ma 'k haalde toch wel gemiddeld 2u pub per dag, dus zo is 't wel haalbaar (and hey, guess what, 'k heb een sociaal leven :p)

In't 2de jaar heb ik 't zelfde gedaan, heb wel 4 tweede zits nu. 't Ligt in ieder geval nie meer aan cs want da speel ik nie meer. Ma gewoon als voorbeeld, mijn eerste jaar, 'k had dan perfect sub admin kunnen zijn (op vlak van tijd in de week dan, over weekends en capaciteiten spreek ik nie)

kweet ni hoeda bij jullie zit, maar bij ons moet ge toch wel het ganse jaar door of een half jaar (afhankelijk van het vak) intensief werken aan zo'n project. Dus da ffkes ineen steken op een avondje/nachtje voor de deadline zit er nie direct in :)
int 1e jaar hadden wij idd ook minder te doen, int 2e al een pak meer en nu int 3e gaan we evenveel opdrachten en projecten krijgen als vorig jaar maar moet da nu afgehandeld worden in een half jaarke :)

xytro

Legacy Member
Gamb|t zei:
da maak jij eruit. 1 dag duurt 24 uurs; 8 uurs slapen en 8 uurs school /werk; +/- 2 uurs cs ,verdeeld over uw dag ,dan heb je nog 6 uurs soci leven. En ik vraag niet elke dag effectief online.

Als ge om 1h in uw nest kruipt, gade gij al om 9h opstaan ? (der zijn der, ma kdenk dat de meeste mensen toch graag uitslapen).

Als ge wa volwassen admins wilt, dan moede wel weten dat die meestal ook studies doen, dus pakt als die om 18h thuiskomen, dan nog goe 1h/1.30h blokken, dan is het al 19h/19.30h.

dan nog 2h pubben, is het 21h. De meeste zitten in een clan, dus die gaan ook nog keer ne war willen spelen met hun clan.

Enigste wa ge daardoor gaat krijgen zijn gasten van 13 jaar die admin zijn op de servers. (Tenzij CS voor uw studies gaan :) )

aka

Legacy Member
Ik cs 4 of 5 dagen per week 2-4 mappen per dag en ik ben nog sub. Dus tolerantie is groot genoeg en er is geen rede voor gezaag. Iets zegt me dat 2.5 uur niet de enige reden waren wrm de subs in kwestie eraf zijn. Bv. schelden over tsay, mijnheer de perfecte ex-sub, je weet wel wie je bent.

russian

Legacy Member
SithCloud zei:
Als jij het echt zo simpel voorstelt, dan heb je echt een fokking klein brein...

Opstaan rond 6.30-7.00 om naar school te gaan, 6.00-16.30 eer uw school uit is, hoger onderwijs kunde les hebben tot 18.30-19afhankelijk van de school waar je naartoe gaat kan het zwaar verschillen middelbaar 1.30

Het is fair om 30 minuten a 45 minuten uit te rekenen voor het vervoer naar huis... Een halfuurke eten, een halfuur, uurke huiswerk of leren :]
wat sociaal zijn thuis, eventueel nog bijkomende activiteiten doen...
suuuure, elke dag 2 uur (opeens 2 uur ervoor wast toch 2.30 ?) cs is niet zooo evident als je denkt hoor

Maar goed, blijkbaar

Ik ga al zes jaar gemiddeld 1 tot 2 lesuren per dag. Ik weet niet of je verder gestudeerd hebt, maar uw voorstelling is waanzin. Je hoeft zelfs niet te spijbelen (lesrooster).

Er zijn genoeg spelers die meer dan 2 uur per dag op een public spelen. Het is irrelevant of dat veel is of niet, maar zo iemand geniet de voorkeur boven een persoon die 20 minuten per dag speelt :).

candycrash

Legacy Member
Gamb|t zei:
er zijn ook mensen die werken en daar wel tijd voor hebben als je nu weet dat je ong.2.5 uurs per dag niet beschikbaar kan zijn als sub moet je je niet inschrijven.

Iedereen haalt maar aan dat hij effectief 2.5 uurs per dag moet cssen :confused: . Veel mensen komen zagen ik zie geen subs op de server neem mij aan. Wa doe ik ik verwijder die subs en zoek actievere en nu ist weer nie goe????

laat ze zagen schatje

plexus

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik ga al zes jaar gemiddeld 1 tot 2 lesuren per dag. Ik weet niet of je verder gestudeerd hebt, maar uw voorstelling is waanzin. Je hoeft zelfs niet te spijbelen (lesrooster).


Bahahaha, de vrijdagvoormiddag les :p

pina

Legacy Member
Originally posted by stoffer:
Het gaat hem hier niet over zijn competentie hier maar over zijn nogal domme reply's en zijn grootheidswaanzin.
Ik heb hem 1 keer actief bezig gezien en dat heeft er mij absoluut niet van overtuigd dat hij een goeie admin is.
Over beslissingen mbt de servers zelf & de admins heb ik niet veel te zeggen, maar hij zal wellicht niet zomaar gekickt zijn.
hier ff zetten aangezien vorige tpoic plots was gelocked...

1 keer actief bezig gezien, en niet overtuigd omdat ge toen werd geslapt zeker?
(just guessing :unsure: )

SithCloud

Legacy Member
Gamb|t zei:
er zijn ook mensen die werken en daar wel tijd voor hebben als je nu weet dat je ong.2.5 uurs per dag niet beschikbaar kan zijn als sub moet je je niet inschrijven.

Iedereen haalt maar aan dat hij effectief 2.5 uurs per dag moet cssen :confused: . Veel mensen komen zagen ik zie geen subs op de server neem mij aan. Wa doe ik ik verwijder die subs en zoek actievere en nu ist weer nie goe????

het feit dat gij komt luisteren naar de "vele" mensen die komen neuten van "geen admin" bewijst maar eens te meer wa voor nen (*****) ge zijt... die mails kreeg de oude crew OOK, wil niet zeggen dat ze daarom waar zijn eh, naieveling voor het leven ...

SithCloud

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik ga al zes jaar gemiddeld 1 tot 2 lesuren per dag. Ik weet niet of je verder gestudeerd hebt, maar uw voorstelling is waanzin. Je hoeft zelfs niet te spijbelen (lesrooster).

Er zijn genoeg spelers die meer dan 2 uur per dag op een public spelen. Het is irrelevant of dat veel is of niet, maar zo iemand geniet de voorkeur boven een persoon die 20 minuten per dag speelt :).

n/o, ik kwam op een server, speelde 1 a 2 maps, kickte alle eikels en afk'ers etc.. en iedereen speelde het komend uur en een half nadat ik zen langsgeweest zoals het moest ....

:/ tov noobs die 2 uur lang verkeerde beslissingen nemen, maar goed

Gamb|t

Legacy Member
SithCloud zei:
n/o, ik kwam op een server, speelde 1 a 2 maps, kickte alle eikels en afk'ers etc.. en iedereen speelde het komend uur en een half nadat ik zen langsgeweest zoals het moest ....

:/ tov noobs die 2 uur lang verkeerde beslissingen nemen, maar goed


blijkbaar ben jij dan meneer perfect houden zo :niceone:

SithCloud

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Ik ga al zes jaar gemiddeld 1 tot 2 lesuren per dag. Ik weet niet of je verder gestudeerd hebt, maar uw voorstelling is waanzin. Je hoeft zelfs niet te spijbelen (lesrooster).

Er zijn genoeg spelers die meer dan 2 uur per dag op een public spelen. Het is irrelevant of dat veel is of niet, maar zo iemand geniet de voorkeur boven een persoon die 20 minuten per dag speelt :).

Eh, het ging over zowel hogeschool als middelbaar

Als het niet onlogisch is dat middelbaar tot 16.30 ongeveer zowat naart school gaat ..

Gamb|t

Legacy Member
SithCloud zei:
het feit dat gij komt luisteren naar de "vele" mensen die komen neuten van "geen admin" bewijst maar eens te meer wa voor nen (*****) ge zijt... die mails kreeg de oude crew OOK, wil niet zeggen dat ze daarom waar zijn eh, naieveling voor het leven ...

dus het feit dat ik naar andere mensen hun klachten hoor en probeer op te lossen maakt mij een (*****) schoon mening die jij hebt :applause: . Ik laat de subs niet abuse zoals de meeste wel deden in de oude crew en dit maakt mij een naïveling :niceone:

Gamb|t

Legacy Member
er zijn blijkbaar sommige bcsb aanhangers die maar 1 doel voor ogen hebben en dat is tn cs afbreken nu moogde hier 100 andere cl's steken 't zal nooit goe zijn. Vrij mature

da_diablo

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Uw ramptoerisme duidt op een uiting van uw frustraties. U slaagt er niet in zich te beperken tot het BCSB forum?

Ik ben een sporadisch lezer van het Telenet Counter-Strike forum. Het valt mij op dat de leeftijd van de posters gedaald is, maar dat dit gepaard gaat met een vermindering van het aantal flames. In het overgrote deel van de threads worden problemen zorgvuldig geanalyseerd en in de mate van het mogelijke opgelost. Onder de oude crew (en de "oldskoolers") was dat niet mogelijk. Het zijn net die personen die de sfeer verziekt hebben. Het is bijgevolg niet moeilijk om te concluderen dat het forum verbeterd is t.o.v. vroeger.
antwoord op bovenstaande
bluz zei:
gij zijt nen blijter wette da. wa zit gij nu de serieus slungel uit te hangen. trouwens wa weet gij over de oude crew en de oldskoolers. de sfeer op de vorige fora was altijd lache en toen kwam jij en andere soortgenoten. hoe kan het nu verbeterd zijn t.o.v. vroeger, tis hier dood. de topics hier al is bekeken?

anyway, Gamb|t succes. doorgaan.. ik amuseer me rot.

mijn antwoord:
gewoon schitterend. Ge bevestigt de stelling door zo domme dingen te zeggen. Die dikke nek oldskoolers amuseerden zich ja. Nu blijkbaar niet meer, want ze hebben hun eigen forum en ze komen toch terug. Hoe kan je dan bezwaar hebben tegen ban. En ge moet echt FOCKING arrogant zijn om zoiets te zeggen, omda ge dus vindt dat dit forum aan jullie toehoort? Achterlijke vent. Het exact nut van een forum is om mensen te helpen, vraag/antwoord, en als het u niet aanstaat, irc bestaat ook.

SithCloud zei:
Als jij het echt zo simpel voorstelt, dan heb je echt een fokking klein brein...

Opstaan rond 6.30-7.00 om naar school te gaan, 6.00-16.30 eer uw school uit is, hoger onderwijs kunde les hebben tot 18.30-19afhankelijk van de school waar je naartoe gaat kan het zwaar verschillen middelbaar 1.30

Het is fair om 30 minuten a 45 minuten uit te rekenen voor het vervoer naar huis... Een halfuurke eten, een halfuur, uurke huiswerk of leren :]
wat sociaal zijn thuis, eventueel nog bijkomende activiteiten doen...
suuuure, elke dag 2 uur (opeens 2 uur ervoor wast toch 2.30 ?) cs is niet zooo evident als je denkt hoor

Maar goed, blijkbaar

\\o// 't is vakantie
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan