Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cedric

Legacy Member
tussen de oldschoolers die niets liever deden dan mentaal in elkanders gat zitten

bleah <3 bluz <3 dem0n

blabla

Xavve

Legacy Member
lol maat, zo'n gezeik.
der was soms misschien wel abuse vroeger, dat durf ik gerust toegeven.
Maar er werden ook veel topics aangemaakt om over abuse te klagen en als we dan keken in de logs was het onterecht. De admins vroeger wisten wel degelijk waarmee ze bezig waren en de rules werden nageleefd.
Dat je nieuwe mensen een kans geeft ok. Maar zorg er aub voor dat ze aanleg hebben om te adminnen en kies nie zo maar willekeurig paar noobs uit mails, zoals de meeste subs nu.

Xavve

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?

als er een abuse idd gebeurd was dan riep Ray de bewuste subadmin op het matje. Tis niet zo, dat alles door de vingers werd gezien.

$ph!nx

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?

echt; whinen over abuse is vaak al aan de persoon zelf te wijten en sinds die overschakeling hier ist met die subadmins maar :cry:

pina

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?
daar werd idd iets aan gedaan. Het is natuurlijk zo dat die oplossing en het uitklaren van vermeende abuses niet in public en/of op het forum werd gedaan.


stoffer zei:
En nu dan?
Vage beschuldigingen dat er een bende incompetente subs rondzwerven zonder enig concreet bewijs.
- admins die zelf ENKELE keren afk zijn
- admins waarbij ge een kwartier aan een stuk moet zagen dat er ene afk is en dat die moet gekicked worden. Als antwoord krijgt ge dan: stop es met zagen. Maar kicken? ja, na een dik kwartier
- nix tegen ct's doen die weigeren te defusen om hun wapen maar te houden.
- admins die het winnende team joinen na verloop van tijd
- admins die nix doen om de teams wat gebalanceerder te maken. Zelf naar het verliezende team gaan? no way.

concrete voorbeelden die ik ben tegengekomen van de enkele keren nog maar dat ik heb gespeeld, en neen, ik ben niet zo lame/dom/idioot om zo'n zaken uit mijn duim te zuigen. Als ik het zou doen, zou het toch veel meer zijn dan die 5 puntjes :)

exo

Legacy Member
Ik ga een auto kopen maar ik weet niet goed welke, ik wil wel de bmw 325i maar dan kom ik weer te dikkenekkerig over zeker?
geef me dan maar de Volkswagen Golf, zou da een leuke wagen zijn voor mij?

xxx

candycrash

Legacy Member
ipv kritiek te geven op de werking van de admins en cl

zou je beter allemaal eens eerst nadenken waarom we zolang wachten om deftige subadmins aan te stellen

pina

Legacy Member
candycrash zei:
ipv kritiek te geven op de werking van de admins en cl

zou je beter allemaal eens eerst nadenken waarom we zolang wachten om deftige subadmins aan te stellen
er wordt gevraagd om concrete voorbeelden, dus ik geef ze.

en met uw reply geeft ge toe dat ge atm geen deftige subadmins hebt? ;)

candycrash

Legacy Member
pina was niet op u die post stond er nog nie voor ik op submit drukte :(

- admins die zelf ENKELE keren afk zijn

die personen hebben al een waarschuwing gekregen (me2)
en verder zijn we met iest bezig dat getest moet worden en dus mogelijk zijn hier ook enkel admins afk voor

- admins waarbij ge een kwartier aan een stuk moet zagen dat er ene afk is en dat die moet gekicked worden. Als antwoord krijgt ge dan: stop es met zagen. Maar kicken? ja, na een dik kwartier

admins/subs spelen ook en kunnen niet alleman in de gaten houden
sorry dat de ronde soms al herstart is voor we dat gezien hebben

en als je zo reacties krijgt melden aan de hoofdadmins

- nix tegen ct's doen die weigeren te defusen om hun wapen maar te houden.

hangt van de situatie af maar 1 ct dat over is zal idd moete defuse 2 ... hangt van jullie tp af

- admins die het winnende team joinen na verloop van tijd

dunno ik doe altijd 5/5 kies nooit een team

- admins die nix doen om de teams wat gebalanceerder te maken. Zelf naar het verliezende team gaan? no way.

server maakt team na 2de ronde gelijk
en als de beter speler graag tegen een slecht team speelt jah dan moete ze nog wa meer samen poepen doet ge ulle eigen aan als we hier nog eens tussen moete komen ...

maw veel dingen doen de spelers hun eigen aan



en de reden dat we zolang wachten is dus dat verlof we willen active en deftige subs dus verlof is geen goei periode om er te kiezen

SithCloud

Legacy Member
Gamb|t zei:
er zijn bewijzen genoeg maar ik denk niet dat jij de persoon bent aan wie ik ze moet doorgeven, trouwens wat zou het nut zijn om ze door te geven. Oude koeien uit de gracht halen en een hoop geflame veroorzaken.

Ge zit maar ondertussen te shitten enzo op de oude crew over bewijzen dat ge hebt maar niet wilt tonen enzo, aub... ik heb dees al eerder gezien... doet me denken aan doobie en co.... kom er mee voor de dag of zwijg erover :] ge maakt uw eigen zo wat belachelijk

Eddy Burrat

Legacy Member
ach cut the crap pls, ik ben subadmin geweest bij oude en nieuwe crew.
bij oude crew waren er meer admins, admins kenden elkaar, er was een positieve sfeer en dikwijls zaten we met 2 of meer admins tegelijk op de server. Nu zijn er nog ni half zoveel subs, ze zijn nog ni half zo goed ...
Opeens was gwn mijn amx acces weg, als ik dan ging vragen waarom kreeg ik als reden de 2,5 uur rule te horen :) echt lachen. Ik speelde mss wat minder pub omdak veel pcws speel met aonline laatste tijd om voortebereiden voor die cups etc. en ben veeeeeeeeeel meer dan 2,5 uur per dag met cs bezig ...

mor allee, ik zie noobs die ik vroeger 10x per uur slapte/slayde die nu admin zijn. De crew neemt admins aan die ze niet kennen etc .. Vroeger kende iedereen iedereen wel van in pcw's en pub etc en kon toch iedereen zo wa vertrouwen enz.

Nu zen der zo een deel backstabbers en lamers etc. voor ik admin was was het fijn om te connecten op ne server waar zweebee zat omda ge dan wist da ge snel spel kon verwachten en geen wandelende shitnoobs die dan nog ni weten waar de klepel hangt ...

nja just my opinion , ik dacht dat men na een deel van de eerste nieuwe subs te kicken enz, slimmer ging recruiten en besturen, maar dat was dus duidelijk niet het geval ...

io

stoffer

Legacy Member
Eddy Burrat zei:
nja just my opinion , ik dacht dat men na een deel van de eerste nieuwe subs te kicken enz, slimmer ging recruiten en besturen, maar dat was dus duidelijk niet het geval ...

io

Ik denk niet dat die subs reeds volledig vervangen zijn omdat men juist wat aan het uitkijken is. Het is ook moeilijk voor Gambit om zomaar op een korte tijdspanne degelijke subs te kiezen. Wie vraagt om sub te zijn is plots overdreven vriendelijk en gaat alles doen wat we vragen, tot het erop aan komt.

Ik vind niet dat de servers op dit moment een ramp zijn, en als er echte problemen zich voordoen volstaat een simpel demoke en dan zullen we dat zéker controleren en maatregelen treffen.
Binnenkort zal ik voor een meldpunt voor klachten proberen te zorgen die niet op dit forum gelegen is en dat de crew dagelijks zal checken.

Gambit zit, net zoals de rest van de crew, bijna altijd online dus bij elk probleem mag je 1 van ons pmmen. Ik spreek nu niet over de anderen maar ikzelf ga zeker hetgeen je zegt nachecken en laten weten aan de rest van de crew zodat er iets aan kan worden gedaan en volgens mij doen alle crewleden dat.

Iedereen moet ook begrijpen dat hoewel het forum en de servers reeds lang bestaat we het toch niet in onze schoot geworpen kregen. Welliswaar zijn we crew en hebben we dezelfde mogelijkheden als de ex-crew maar wij stuiten op veel meer tegenkanting. De bijna voltallige bcsb-aanhang kan geen goed woord zeggen over 1 van ons & over iets wat we doen. En natuurlijk zijn er velen die dan gewoon meelopen. Alhoewel werd beweerd dat we een aanvulling van elkaar dienden te zijn heb ik die indruk nog nooit gehad.

Gamb|t

Legacy Member
SithCloud zei:
Ge zit maar ondertussen te shitten enzo op de oude crew over bewijzen dat ge hebt maar niet wilt tonen enzo, aub... ik heb dees al eerder gezien... doet me denken aan doobie en co.... kom er mee voor de dag of zwijg erover :] ge maakt uw eigen zo wat belachelijk

Wat komt Sithcloud op tn forums doen, de nieuwe crew zwart maken en dat is al vanaf begin zo, dan heb je een aantal meelopers die geen mening van hun eigen hebben PINA, re@vor,.... en bcsb aanhangers. Dit is al zolang de nieuwe crew actief is Blijkbaar hebben de bcsb forums nog net niet genoeg members en proberen ze die hier te vinden door met aantijgingen te komen die op niets slaan.

Ga je op bcsb forum lezen wie heeft het beste forum dan zeg 70 of 80% (doesn't matter) bcsb maar op welk forum zitten ze het meest te whinen? TN. Op welke server zitten bijna alle bcsb'ers onder andere nick te spelen? TN. Welke meerderheid vond dat de mapcycles voor noobs was BCSB, wat doen ze dan op tn servers? Als het u dan toch niet aanstaat en dat zal het waarsch nooit doen blijf dan gewoon weg ( oude crew motto) mensen zoals Sithcloud kan ik best missen. Jullie hadden toch een cs 1.6 server speel daar op met alle meelopers en bcsb aanghangers, zet daar de perfecte mapcycle op. Ah ja, die server was altijd leeg.

Komt Demon op tn forums dan mag je 99% zeker van zijn dat het is om ons in negatief daglicht te stellen.
Vraag je aan Demon beleefd een uitleg voor bewijzen van aantijgingen die hij hier post, wimpeld hij die af met doei ( Mature :applause: ) Werd je vroeger door een admin onterecht behandeld en je kwam op irc klagen wist plots geen enkele sub admin daar iets vanaf.

En Sithcloud door u hier te komen aanstellen maakt ge u nog een stuk belachelijker blijf gewoon op bcsb forums zo verder doen zoals je hier doet :niceone: . Zo zie je net waar de "volwassen" cs speler zit, bcsb zeker, zo wordt dat toch genoemd.

SithCloud

Legacy Member
Wat komt Sithcloud op tn forums doen, de nieuwe crew zwart maken en dat is al vanaf begin zo,
Vertel geen onzin want totnutoe heb ik meeste van de tijd low-profile gehouden :]

Gamb|t

Legacy Member
Als gij da zo noemt, als't uw ego maar nie kraakt. Uw zin bevestigdt nog maar eens wat ik daarnet heb vermeld.

zweebee

Legacy Member
stoffer ge waart na 45 sec nog altij in het donker gangske van T spawn op D2

als ge zo achterlijk zijt da ge ni eens beseft da da NIET doelgericht cs is dan vraag ik mij echt af wa ge hier doet

+ kom hier nu ni het onschuldig schaap uithangen, ge hebt zelf toegegeven da ge hebt ligge campe xD


of moet ik logs tonen? ...


en ROFL @ gambit bevestigdt

Re@V0r

Legacy Member
lol geen mening van mijn eigen...
ik stel gewoon enkele vragen waar gij geen deftig antwoord op kan geven omtrent die bewijzen en shit...
tis hier nog altijd een forum dacht k... vragen mag nog altijd op een forum ;)
als gij daardoor op je tenen getrapt zijt omda k in jouw ogen lastige vragen stel

wrom zou k trouwens ne meeloper zijn? in al die jaren die k hier opt forum zit met destijds ray, bleah etc als mod heb k noois echt contact gehad met ook maar 1 van de crew members ofzo en kwam k zelfs met geen enkele van de oldskoolers overeen, wa nog altijd zo is aangezien mij da ook gene shit interesseert om met die mannen overeen te komen.

pina

Legacy Member
candycrash zei:
die personen hebben al een waarschuwing gekregen (me2) en verder zijn we met iest bezig dat getest moet worden en dus mogelijk zijn hier ook enkel admins afk voor
ok dan, maar dit fenomeen kwam ik eergisteren nog tegen. Den admin was 2 keer afk, en daardoor zaten we allemaal te :sleep: naar hem te staren en hopen dat ze hem in de spawn zouden vinden...

candycrash zei:
admins/subs spelen ook en kunnen niet alleman in de gaten houden sorry dat de ronde soms al herstart is voor we dat gezien hebben
ik weet dat ze ook spelen, maar als het echt ELKE ronde wordt gezegd: "kick aub eens die kerel want die is afk" waarom wordt dat dan niet gedaan? Dat vind ik verkeerd.

candycrash zei:
server maakt team na 2de ronde gelijk
en als de beter speler graag tegen een slecht team speelt jah dan moete ze nog wa meer samen poepen doet ge ulle eigen aan als we hier nog eens tussen moete komen ...
er is een verschil tussen gebalanceerde teams op vlak van aantal en op vlak van kwaliteit. Als het 8vs8 is, maar score is 15-0 voor ct, is het dan teveel gevraagd om 1 of 2 mensen van team te switchen of de eer aan uw eigen te houden en zelf naar het verliezende team te gaan?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan