Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamb|t zei:Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?
Gamb|t zei:Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?

daar werd idd iets aan gedaan. Het is natuurlijk zo dat die oplossing en het uitklaren van vermeende abuses niet in public en/of op het forum werd gedaan.Gamb|t zei:Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?
- admins die zelf ENKELE keren afk zijnstoffer zei:En nu dan?
Vage beschuldigingen dat er een bende incompetente subs rondzwerven zonder enig concreet bewijs.

er wordt gevraagd om concrete voorbeelden, dus ik geef ze.candycrash zei:ipv kritiek te geven op de werking van de admins en cl
zou je beter allemaal eens eerst nadenken waarom we zolang wachten om deftige subadmins aan te stellen


Gamb|t zei:er zijn bewijzen genoeg maar ik denk niet dat jij de persoon bent aan wie ik ze moet doorgeven, trouwens wat zou het nut zijn om ze door te geven. Oude koeien uit de gracht halen en een hoop geflame veroorzaken.
echt lachen. Ik speelde mss wat minder pub omdak veel pcws speel met aonline laatste tijd om voortebereiden voor die cups etc. en ben veeeeeeeeeel meer dan 2,5 uur per dag met cs bezig ...Eddy Burrat zei:nja just my opinion , ik dacht dat men na een deel van de eerste nieuwe subs te kicken enz, slimmer ging recruiten en besturen, maar dat was dus duidelijk niet het geval ...
io
SithCloud zei:Ge zit maar ondertussen te shitten enzo op de oude crew over bewijzen dat ge hebt maar niet wilt tonen enzo, aub... ik heb dees al eerder gezien... doet me denken aan doobie en co.... kom er mee voor de dag of zwijg erover :] ge maakt uw eigen zo wat belachelijk
Vertel geen onzin want totnutoe heb ik meeste van de tijd low-profile gehouden :]Wat komt Sithcloud op tn forums doen, de nieuwe crew zwart maken en dat is al vanaf begin zo,

ok dan, maar dit fenomeen kwam ik eergisteren nog tegen. Den admin was 2 keer afk, en daardoor zaten we allemaal tecandycrash zei:die personen hebben al een waarschuwing gekregen (me2) en verder zijn we met iest bezig dat getest moet worden en dus mogelijk zijn hier ook enkel admins afk voor
naar hem te staren en hopen dat ze hem in de spawn zouden vinden...ik weet dat ze ook spelen, maar als het echt ELKE ronde wordt gezegd: "kick aub eens die kerel want die is afk" waarom wordt dat dan niet gedaan? Dat vind ik verkeerd.candycrash zei:admins/subs spelen ook en kunnen niet alleman in de gaten houden sorry dat de ronde soms al herstart is voor we dat gezien hebben
er is een verschil tussen gebalanceerde teams op vlak van aantal en op vlak van kwaliteit. Als het 8vs8 is, maar score is 15-0 voor ct, is het dan teveel gevraagd om 1 of 2 mensen van team te switchen of de eer aan uw eigen te houden en zelf naar het verliezende team te gaan?candycrash zei:server maakt team na 2de ronde gelijk
en als de beter speler graag tegen een slecht team speelt jah dan moete ze nog wa meer samen poepen doet ge ulle eigen aan als we hier nog eens tussen moete komen ...