Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SithCloud

Legacy Member
lol, nu wel ja, morgen niet meer eh :] wie ga je dan als subs aanduiden

-Phoen!x-

Legacy Member
xytro zei:
Als ge om 1h in uw nest kruipt, gade gij al om 9h opstaan ? (der zijn der, ma kdenk dat de meeste mensen toch graag uitslapen)
8 uur slaap is wat een gemiddeld mens nodig heeft ==> 9-1= 8 :applause:
:p

SithCloud

Legacy Member
Gamb|t zei:
dus het feit dat ik naar andere mensen hun klachten hoor en probeer op te lossen maakt mij een (*****) schoon mening die jij hebt :applause: . Ik laat de subs niet abuse zoals de meeste wel deden in de oude crew en dit maakt mij een naïveling :niceone:


De meesten ? ho maar, beschuldigingen alom :] en weer met zo'n vage termen, noem dan namen ?

en ge moet mijn woorden niet verdraaien ;)

Gamb|t

Legacy Member
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?

russian

Legacy Member
SithCloud zei:
n/o, ik kwam op een server, speelde 1 a 2 maps, kickte alle eikels en afk'ers etc.. en iedereen speelde het komend uur en een half nadat ik zen langsgeweest zoals het moest ....

:/ tov noobs die 2 uur lang verkeerde beslissingen nemen, maar goed

Ja, ik kan verkeerd zijn (ben niet op de hoogte).

stoffer

Legacy Member
pina zei:
hier ff zetten aangezien vorige tpoic plots was gelocked...

1 keer actief bezig gezien, en niet overtuigd omdat ge toen werd geslapt zeker?
(just guessing :unsure: )

De reden staat te lezen in die andere topic:

zweebee zei:
gij waart wsl toen nog ni op de server e moron

kga da ni voor iedereen apart doen

Maw slayen zonder waarschuwing & zonder gegronde reden overtuigd me inderdaad niet van zijn admin capaciteiten.

Alle verdere offtopic commentaar zal worden verwijderd.

Re@V0r

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?

is daar ooit een concreet bewijs van geweest?
buiten vage beschuldigingen

Gamb|t

Legacy Member
ik kon er genoeg tonen maar zoals iedereen weet hebben ze het ganse tn cs forum geledigd.

stoffer

Legacy Member
Re@V0r zei:
is daar ooit een concreet bewijs van geweest?
buiten vage beschuldigingen

En nu dan?
Vage beschuldigingen dat er een bende incompetente subs rondzwerven zonder enig concreet bewijs.

Cr@p

Legacy Member
:) amai de oude crew is weg maar de reetkevers nog niet ........ toch mooi om te zien dat er vroeger wier gevraagd om niet alles zo negatief te zien en nu zelf het mooie voorbeeld te geven ........ :niceone: wat was de slagzin van onze geliefde Bleah en consoorten sta het u hier ni aan blijf dan weg ....... :crazy: of droom ik dat weer .........


greets ugly old Cr@p

nameless

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?
mss is dat omdat bleah en ray ieder van hun subs met heel veel andacht kozen ?

da_diablo

Legacy Member
Cr@p zei:
:) amai de oude crew is weg maar de reetkevers nog niet ........ toch mooi om te zien dat er vroeger wier gevraagd om niet alles zo negatief te zien en nu zelf het mooie voorbeeld te geven ........ :niceone: wat was de slagzin van onze geliefde Bleah en consoorten sta het u hier ni aan blijf dan weg ....... :crazy: of droom ik dat weer .........


greets ugly old Cr@p


rgr that.

plexus

Legacy Member
Hmmm, er moet echt toch wel iets serieus aan de hand zijn want anders is Sith de vriendelijkheid zelve :)

Re@V0r

Legacy Member
Gamb|t zei:
ik kon er genoeg tonen maar zoals iedereen weet hebben ze het ganse tn cs forum geledigd.

kheb et over bewijzen van die bewuste abuses ... nie over topics waar iedereen kan beweren wa em wilt ;)

Gamb|t

Legacy Member
Re@V0r zei:
kheb et over bewijzen van die bewuste abuses ... nie over topics waar iedereen kan beweren wa em wilt ;)

er zijn bewijzen genoeg maar ik denk niet dat jij de persoon bent aan wie ik ze moet doorgeven, trouwens wat zou het nut zijn om ze door te geven. Oude koeien uit de gracht halen en een hoop geflame veroorzaken.

bluz

Legacy Member
da_diablo zei:
mijn antwoord:
gewoon schitterend. Ge bevestigt de stelling door zo domme dingen te zeggen. Die dikke nek oldskoolers amuseerden zich ja. Nu blijkbaar niet meer, want ze hebben hun eigen forum en ze komen toch terug. Hoe kan je dan bezwaar hebben tegen ban. En ge moet echt FOCKING arrogant zijn om zoiets te zeggen, omda ge dus vindt dat dit forum aan jullie toehoort? Achterlijke vent. Het exact nut van een forum is om mensen te helpen, vraag/antwoord, en als het u niet aanstaat, irc bestaat ook./QUOTE]

ocharme. steek er ni teveel moeite in want het boeit me weinig. ge vergeet wel dat dit altijd een community forum is geweest. nu is het gewoon een zielig help forum zoals een ander.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan