Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stoffer

Legacy Member
zweebee zei:
stoffer ge waart na 45 sec nog altij in het donker gangske van T spawn op D2

als ge zo achterlijk zijt da ge ni eens beseft da da NIET doelgericht cs is dan vraag ik mij echt af wa ge hier doet

+ kom hier nu ni het onschuldig schaap uithangen, ge hebt zelf toegegeven da ge hebt ligge campe xD


of moet ik logs tonen? ...


en ROFL @ gambit bevestigdt

Zijt ge daar nu nog niet over? Ocharme uw vrouw later, ik geef 1 opmerking & ge kunt niet erover te zagen dat gij gelijk zou hebben.
Als gij niet doorhebt dat het objectief is als T de bom te planten in de beschikbare tijd dan ben jij wel diegene die niet doelgericht speelt.
Als ge niet beseft dat wanneer het volledige T-team langs het midden gaat, maar door smoke + flashes + vijanden niet kan doorrushen en dus dat middenstuk die omhoog loopt dient te verdedigen dan vind ik u mor brainless ze.

+ Ik denk niet dat dit ook maar iets te maken heeft met het feit dat ge geen sub meer zijt, uw reacties da ge daarentegen op het forum geeft zullen er des te meer mee te maken hebben.

incre`

Legacy Member
bwao, nu is het systeem wel democratischer...

vorige crew was geen vertegenwoordiging van de meerderheid van de cs spelers.. nu kunt ge tenminste zeggen dat de admins de skills en brains vertegenwoordigen van het pandora publiek. Maar of dat een goede zaak is :rofl:

pina

Legacy Member
Gamb|t zei:
Wat komt Sithcloud op tn forums doen, de nieuwe crew zwart maken en dat is al vanaf begin zo, dan heb je een aantal meelopers die geen mening van hun eigen hebben PINA, re@vor,.... en bcsb aanhangers. Dit is al zolang de nieuwe crew actief is Blijkbaar hebben de bcsb forums nog net niet genoeg members en proberen ze die hier te vinden door met aantijgingen te komen die op niets slaan.

Ga je op bcsb forum lezen wie heeft het beste forum dan zeg 70 of 80% (doesn't matter) bcsb maar op welk forum zitten ze het meest te whinen? TN. Op welke server zitten bijna alle bcsb'ers onder andere nick te spelen? TN. Welke meerderheid vond dat de mapcycles voor noobs was BCSB, wat doen ze dan op tn servers? Als het u dan toch niet aanstaat en dat zal het waarsch nooit doen blijf dan gewoon weg ( oude crew motto) mensen zoals Sithcloud kan ik best missen. Jullie hadden toch een cs 1.6 server speel daar op met alle meelopers en bcsb aanghangers, zet daar de perfecte mapcycle op. Ah ja, die server was altijd leeg.

Komt Demon op tn forums dan mag je 99% zeker van zijn dat het is om ons in negatief daglicht te stellen.
Vraag je aan Demon beleefd een uitleg voor bewijzen van aantijgingen die hij hier post, wimpeld hij die af met doei ( Mature :applause: ) Werd je vroeger door een admin onterecht behandeld en je kwam op irc klagen wist plots geen enkele sub admin daar iets vanaf.

En Sithcloud door u hier te komen aanstellen maakt ge u nog een stuk belachelijker blijf gewoon op bcsb forums zo verder doen zoals je hier doet :niceone: . Zo zie je net waar de "volwassen" cs speler zit, bcsb zeker, zo wordt dat toch genoemd.

ok dan, aangezien ge demon beschuldigt dat hij bewijzen "afwimpelD": kom gij dan eens af met bewijzen dat ik geen eigen mening heb en een meeloper ben? Kom eens af met bewijzen van dat ik niet constructief mijn mening zou zeggen?

Indien er vroeger werd geklaagd over een admin dan werd dit behandeld, kom dan ook eens af met bewijzen van dat de admins plots van niks wisten, ik hoop dat je mijn vraag naar bewijzen niet zomaar "afwimpelD"

Ga je ook even aantonen dat de negatieve kritiek op jullie op niks slaan?

Indien volgens u de bcsb'ers komen whinen op dit forum, dan is het toch een teken dat ze dat hier doen en niet op het bcsb forum omdat het daar deftiger is?

Mapcycle, oh please, zeg nu zelf: cs_iraq :wtf: als CL ken je duidelijk de cs-scene niet in .be, laat staan in het algemeen, want anders zou je dit er nooit hebben ingestoken tenzij uw nick Gamb|t is. cs_iraq is al jaren geen offi map meer! (offi = official btw). Er komt een poll op het forum met welke mappen je in de cycle wilt: cs_office staat als allerlaatste geklasseerd, en toch komt die er in, terwijl bvb rotterdam veel meer stemmen haalde en die wordt geweigerd?

da_diablo

Legacy Member
Over mapcycle: ik vraag iedere keer op office of er mapchange moet ( nu ongeveer 3 keer gevraagd) en telkens is het antwoord neen.

Als er iemand klachten heeft over m'n geadmin, of opmerkingen, ik speel altijd onder men echte nick (in tegenstelling tot..) dus geef maar.

Gamb|t

Legacy Member
Jonge ge komt gewoon hier de stoere jongen uithangen voor het oog van alle bcsb aanhagers. Blijkbaar ben je toch zo goed op de hoogte van de mapcycle informeer u eerst beter over wie hem exact heeft samengesteld.

Waarom komt bcsb hier whinen lees beter mij post die je daar zo mooi gequoted hebt. Das blijkbaar een probleem dat alle bcsb'ers hebben ze lezen een post maar half en willen de essentie er nie van in zien.

Jullie zijn maar goed in 1 ding herhalen jullie posten al 2 maand dezelfde posts maar enkel in een andere zinsbouw (of moetk dat ook c/p doen pina zodat je het beter begrijpt).

FhF

Legacy Member
Laat ons de nieuwe crew mss es wa tijd geven ipv. van te beginnen janken vanaf het begin :doh:
Begin es uw kritiek te geven nadat ze wa TIJD gehad hebben...

grinshu

Legacy Member
Gamb|t zei:
Ik heb hier in der tijd voldoende threads gelezen over subs die abuse is daar ooits iets concreets aan gedaan?
DAT ZIE IK NIET GRAAG !
Laat ons de nieuwe crew mss es wa tijd geven ipv. van te beginnen janken vanaf het begin
Begin es uw kritiek te geven nadat ze wa TIJD gehad hebben...
JA DAT ZIE IK GRAAG !
Over mapcycle: ik vraag iedere keer op office of er mapchange moet ( nu ongeveer 3 keer gevraagd) en telkens is het antwoord neen.

Als er iemand klachten heeft over m'n geadmin, of opmerkingen, ik speel altijd onder men echte nick (in tegenstelling tot..) dus geef maar.
AH KOMAAN GAST, die nieuwe cycle trekt op mijn reet( de_reet idd)
cs_office "valt mee"
cs_militia :eek: DAT ZIE IK DUS ECHT NIET GRAAG !
d2, azzie, office (eventueel), italy (valt ook nog mee), nuke, inferno MA cs_militia OMG : pukesmileydiezehierniethebben:

nog iets: incest, thuis best

Yo

edit:
Das blijkbaar een probleem dat alle bcsb'ers hebben ze lezen een post maar half en willen de essentie er nie van in zien.
rustig daar, niet hyperventileren
diep van binnen, vallen we best mee :love:

over naar de studio

SithCloud

Legacy Member
Gamb|t zei:
Jonge ge komt gewoon hier de stoere jongen uithangen voor het oog van alle bcsb aanhagers. Blijkbaar ben je toch zo goed op de hoogte van de mapcycle informeer u eerst beter over wie hem exact heeft samengesteld.

Waarom komt bcsb hier whinen lees beter mij post die je daar zo mooi gequoted hebt. Das blijkbaar een probleem dat alle bcsb'ers hebben ze lezen een post maar half en willen de essentie er nie van in zien.

Jullie zijn maar goed in 1 ding herhalen jullie posten al 2 maand dezelfde posts maar enkel in een andere zinsbouw (of moetk dat ook c/p doen pina zodat je het beter begrijpt).

en spreek is niet over bcsb alsof het één of ander geloof of god weet wat is o_O het feit dat er hier dingen aangekaard worden heeft nu eens NIETS maar dan ook NIETS met bcsb te maken. bcsb bestond al voor deze hele historie en is heel wat meer als alleen counterstrike, capiche ?

Smokey_3800

Legacy Member
yee de belgische scene scheurt gewoon verder

Vlaanderen <--> wallonie

en tegenwoordig binnen vlaanderen

telenet <--> bcsb

waarom kunnen we niet allemaal vriendjes zijn. Komaan ophouden met die ruzie en schoon handjes geven :rofl:

Diabolical Dean

Legacy Member
Je kan niet ontkennen dat de hele ray affaire het forum (en waarschijnlijk meer) van bcsb een hele boost heeft gegeven :) De hele "hechte" groep zeg maar is naar daar vertrokken. Die groep bracht dan nog wat meelopers mee en bcsb is op een kleine tijd ontzettend veel leden rijker geworden denk ik :)

En van mensen kansen geven wordt ook niet meer gesproken. Deze crew heeft het veel harder dan de vorige me dunkt (kan zijn dat het aan zichzelf ligt, daar spreek ik me niet over uit) maar het lijkt me toch dat er alles aan gedaan wordt om op het minsten te vitten als een klein kind. (is algemeen bedoelt, niet naar bepaalde personen :) )

Anyway, ik denk dat iedereen wel beseft dat deze discussie tot niets zal leiden :)

Gamb|t

Legacy Member
uw hoofdreden is ons in de grond boren. En het feit dat bcsb hier niks mee te maken heeft is imo larrie.

Eerst zaagden ze over de nieuwe crew, dan over de subs, dan over 2.5 uur, dan over de mapcycle. Wa zal het volgende zijn. Als dit het enigste is wat je wil doen blijf dan weg. Uw nutteloze gesprekken horen thuis op zwam.

Vertel gewoon wat je wil bereiken met die posts. Als uw antw. niets is worden ze gedeleted omdat ze dan geen nut hebben.

FhF

Legacy Member
Close dees trouwens maar dit is flame(+spam) thread geworde.
Praat erover in irc ipv. van elkaar belachelijk probere te maken op het forum.

Smokey_3800

Legacy Member
I ben het eens met FhF, deze thread dienst gesloten te worden. Het enige wat ge hier ziet zijn admins die hun belachelijk maken door zich zo fel te laten vangen door ander mannekes die het leuk vinden om admins uit hun schelp te lokken en zich dan laten verleiden tot belachelijke uitspraken...

GE KUNT NOOIT IEDEREEN TEVREDEN STELLEN !!!!

Diabolical Dean

Legacy Member
Smokey_3800 zei:
Sex is still dirty, you just got old :cool: think about that

^^
Ben nog maar bijna 20 maar kom :p Echte oldskool real dirty sexxx zal deze generatie nooit kennen denk ik!

DAT terzijde :)

-Phoen!x-

Legacy Member
InimicaL` zei:
je zu wel me keppebollie !
:rofl:
da_diablo zei:
Over mapcycle: ik vraag iedere keer op office of er mapchange moet ( nu ongeveer 3 keer gevraagd) en telkens is het antwoord neen.
al elke keer dat ik vote heb gedaan voor map tijdens (of meestal net voor) dust/office/militia/italy wordt de andere map gekozen
italy is meestal enkel leuk voor t
dust 1 campt t team ver altijd
office en militia tja....

-Phoen!x-

Legacy Member
pina zei:
concrete voorbeelden die ik ben tegengekomen van de enkele keren nog maar dat ik heb gespeeld, en neen, ik ben niet zo lame/dom/idioot om zo'n zaken uit mijn duim te zuigen. Als ik het zou doen, zou het toch veel meer zijn dan die 5 puntjes :)

je zou ons dan ook gewoon kunnen helpen en dit komen reporten bij gambit ofzo die daar dan iets aan kan doet ipv hier gewoon verder te whinen :ironic:

Gamb|t

Legacy Member
Closed indien je nog vragen/klachten hebt irc is de enigste plaats waar je moet zijn ivm dit soort zaken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan