stoffer
Legacy Member
zweebee zei:stoffer ge waart na 45 sec nog altij in het donker gangske van T spawn op D2
als ge zo achterlijk zijt da ge ni eens beseft da da NIET doelgericht cs is dan vraag ik mij echt af wa ge hier doet
+ kom hier nu ni het onschuldig schaap uithangen, ge hebt zelf toegegeven da ge hebt ligge campe xD
of moet ik logs tonen? ...
en ROFL @ gambit bevestigdt
Zijt ge daar nu nog niet over? Ocharme uw vrouw later, ik geef 1 opmerking & ge kunt niet erover te zagen dat gij gelijk zou hebben.
Als gij niet doorhebt dat het objectief is als T de bom te planten in de beschikbare tijd dan ben jij wel diegene die niet doelgericht speelt.
Als ge niet beseft dat wanneer het volledige T-team langs het midden gaat, maar door smoke + flashes + vijanden niet kan doorrushen en dus dat middenstuk die omhoog loopt dient te verdedigen dan vind ik u mor brainless ze.
+ Ik denk niet dat dit ook maar iets te maken heeft met het feit dat ge geen sub meer zijt, uw reacties da ge daarentegen op het forum geeft zullen er des te meer mee te maken hebben.

als CL ken je duidelijk de cs-scene niet in .be, laat staan in het algemeen, want anders zou je dit er nooit hebben ingestoken tenzij uw nick Gamb|t is. cs_iraq is al jaren geen offi map meer! (offi = official btw). Er komt een poll op het forum met welke mappen je in de cycle wilt: cs_office staat als allerlaatste geklasseerd, en toch komt die er in, terwijl bvb rotterdam veel meer stemmen haalde en die wordt geweigerd?
DAT ZIE IK DUS ECHT NIET GRAAG !
het feit dat er hier dingen aangekaard worden heeft nu eens NIETS maar dan ook NIETS met bcsb te maken. bcsb bestond al voor deze hele historie en is heel wat meer als alleen counterstrike, capiche ?
De hele "hechte" groep zeg maar is naar daar vertrokken. Die groep bracht dan nog wat meelopers mee en bcsb is op een kleine tijd ontzettend veel leden rijker geworden denk ik
think about that
Echte oldskool real dirty sexxx zal deze generatie nooit kennen denk ik!