Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
dus om subadmin te zijn zou ge feitelijk geen leven buiten cs en dit forum mogen hebben in jouw ogen... :wtf:
dus enkel zielige nerds met nix anders te doen ganse dagen komen nog in aanmerking :confused:

Gamb|t

Legacy Member
Re@V0r zei:
dus om subadmin te zijn zou ge feitelijk geen leven buiten cs en dit forum mogen hebben in jouw ogen... :wtf:
dus enkel zielige nerds met nix anders te doen ganse dagen komen nog in aanmerking :confused:


da maak jij eruit. 1 dag duurt 24 uurs; 8 uurs slapen en 8 uurs school /werk; +/- 2 uurs cs ,verdeeld over uw dag ,dan heb je nog 6 uurs soci leven. En ik vraag niet elke dag effectief online.

4 dagen in de week en dan 2 uurs per dag dat je online bent is meer dan voldoende. Het heeft geen zin om sub te zijn als je max 20 min per dag online bent.

Cedric

Legacy Member
zweebee zei:
hahahaha die cr@zy Ru$$!@n toch met zijn u-vorm


te gek die shrimpers

toch prachtig hoe een nerd zich kan ontpoppen tot een heuse internet held :love:

SithCloud

Legacy Member
Gamb|t zei:
da maak jij eruit. 1 dag duurt 24 uurs; 8 uurs slapen en 8 uurs school /werk; +/- 2 uurs cs ,verdeeld over uw dag ,dan heb je nog 6 uurs soci leven. En ik vraag niet elke dag effectief online.

4 dagen in de week en dan 2 uurs per dag dat je online bent is meer dan voldoende. Het heeft geen zin om sub te zijn als je max 20 min per dag online bent.


Als jij het echt zo simpel voorstelt, dan heb je echt een fokking klein brein...

Opstaan rond 6.30-7.00 om naar school te gaan, 6.00-16.30 eer uw school uit is, hoger onderwijs kunde les hebben tot 18.30-19afhankelijk van de school waar je naartoe gaat kan het zwaar verschillen middelbaar 1.30

Het is fair om 30 minuten a 45 minuten uit te rekenen voor het vervoer naar huis... Een halfuurke eten, een halfuur, uurke huiswerk of leren :]
wat sociaal zijn thuis, eventueel nog bijkomende activiteiten doen...
suuuure, elke dag 2 uur (opeens 2 uur ervoor wast toch 2.30 ?) cs is niet zooo evident als je denkt hoor

Maar goed, blijkbaar

Re@V0r

Legacy Member
n/o ma 2,5 uur public op nen dag is wel veel

die voorstelling van sithcloud is zelfs nog redelijk ruim genomen
int hoger hebt ge vaker wel meer nodig dan een half uurke huiswerk of leren... em rekent dan nog de tijd er nie bij die ge nodig hebt voor taken, projecten en eindwerken
das ni direct in een half uurke gemaakt :)

Diabolical Dean

Legacy Member
Komaan é :) er zijn genoeg mensen die meer dan 3 uur per dag cs spelen. Daar ben ik redelijk zeker van. Ik zeg niet dat die mensen slecht zijn ofzo maar iedereen doe precies alsof hier niemand meer dan 4 uur per dag cs speelt ;x Natuurlijk zullen deze personen wel iets jonger zijn in leeftijd maarja, dermee zijn het de slechtste nog niet é :)

Gamb|t

Legacy Member
wat ik bedoel (nog maar is) dat het geen nut heeft om subs aan te nemen die maar 10 min per dag cs spelen, dan komen ze weer melden dat er geen subs online zijn.

Die 2.5 uurs zijn ruim genomen ik bedoel daar mee dat we actieve members zoeken die geregeld online zijn. Ik weet ook dat ik dat van niemand kan verwachten

pina

Legacy Member
oh please, zeg gewoon dat ge een fout hebt gemaakt met uw 2,5 uur ipv u er hier uit te proberen praten met te zeggen 'dat ge het eigenlijk niet zo bedoelde en het verkeerd werd geinterpreteerd'. Waarom zou ge anders mensen eruit kicken met als reden die 2,5 uur? Geef dan die mensen hun access weer.

Gamb|t

Legacy Member
ik heb daar geen fout gemaakt me die 2.5 uurs. Omdat er mensen bij zijn die denken dat ze met hun 20 min actief per dag ook als sub kunnen dienen. Als dat niet kan dan moet je geen mail sturen. ik heb ook nergens vermeld dat ik ze verplicht van 2.5 uurs effectief met cs bezig te zijn.

Ik heb die mensen hun access weggenomen omdat zij bij de mensen horen die soms met cs bezig zijn.

plexus

Legacy Member
Re@V0r zei:
n/o ma 2,5 uur public op nen dag is wel veel

die voorstelling van sithcloud is zelfs nog redelijk ruim genomen
int hoger hebt ge vaker wel meer nodig dan een half uurke huiswerk of leren... em rekent dan nog de tijd er nie bij die ge nodig hebt voor taken, projecten en eindwerken
das ni direct in een half uurke gemaakt :)

Of ge doet gelijk mij: Ge gaat naar ongeveer 40% van uw lessen, ge maakt projecten den avond/nacht voor uw deadlines en ge leert zeker nie tijdens 't jaar.

In m'n eerste jaar cs'te ik nog, ma enkel 's namiddags omda ik veel nie naar de les ging. Dus geen wars, ma 'k haalde toch wel gemiddeld 2u pub per dag, dus zo is 't wel haalbaar (and hey, guess what, 'k heb een sociaal leven :p)

In't 2de jaar heb ik 't zelfde gedaan, heb wel 4 tweede zits nu. 't Ligt in ieder geval nie meer aan cs want da speel ik nie meer. Ma gewoon als voorbeeld, mijn eerste jaar, 'k had dan perfect sub admin kunnen zijn (op vlak van tijd in de week dan, over weekends en capaciteiten spreek ik nie)

nameless

Legacy Member
en degene die 2 uur pub spele per dag
tijdens het jaar
gaan dan geen deftige spelers zen
ge ebt mense die 2~10 uur per dag spele fozo
om maar iets te zegge
en die dan admin gaan worde
puur voor hun eige
oe die kilt mij
ik slay hem
niveau van subadmins is echt belangrijk :x

Gamb|t

Legacy Member
We zullen naar alles kijken ook of ze bekwaam /ervaring hebben.

Kunnen vragen ivm met subadmins gepost worden in de subadmin thread!

candycrash

Legacy Member
SithCloud zei:
Als jij het echt zo simpel voorstelt, dan heb je echt een fokking klein brein...

Opstaan rond 6.30-7.00 om naar school te gaan, 6.00-16.30 eer uw school uit is, hoger onderwijs kunde les hebben tot 18.30-19afhankelijk van de school waar je naartoe gaat kan het zwaar verschillen middelbaar 1.30

Het is fair om 30 minuten a 45 minuten uit te rekenen voor het vervoer naar huis... Een halfuurke eten, een halfuur, uurke huiswerk of leren :]
wat sociaal zijn thuis, eventueel nog bijkomende activiteiten doen...
suuuure, elke dag 2 uur (opeens 2 uur ervoor wast toch 2.30 ?) cs is niet zooo evident als je denkt hoor

Maar goed, blijkbaar

tjah school leven is hard :)

maar denk niet dat we enkel studentjes gaan kiezen :p niets op tegen maar ik ga voor de werkende mens die hebben al wat meer tijd over

Mr. Jack!

Legacy Member
kdenk dat Gambit vooral bedoeld dat de mensen die sub admin zijn, gemiddeld 2 - 3 uurs op een avond beschikbaar zijn om eventuele problemen op een pub direct te kunnen oplossen.
Moest hij bedoelen effectief 2-3 uurs pubben, zou nogal al te gek zijn denk.
Ge zout nogal scheel achter u pc vandaan komen :p

$ph!nx

Legacy Member
Verander die mapcycle maar terug naar de oude , want uw probeersel is gewoon marginaal en ps, geef ne cursus adminne aan wa kerels. moe je ze nu echt zegge da ze een afk moeten kicken?

candycrash

Legacy Member
Mr. Jack! zei:
kdenk dat Gambit vooral bedoeld dat de mensen die sub admin zijn, gemiddeld 2 - 3 uurs op een avond beschikbaar zijn om eventuele problemen op een pub direct te kunnen oplossen.
Moest hij bedoelen effectief 2-3 uurs pubben, zou nogal al te gek zijn denk.
Ge zout nogal scheel achter u pc vandaan komen :p

hoe meer ze spelen hoe liever maar idd het is moeilijk er een uur op te zetten
ik moet wel zeggen 2uur gamen is snel voorbij we zitten langer achter onze pc dan we soms zelf denken


$ph!nx maplist zal niet aangepast worden voor u alleen
en sorry dat onze admins/subs ook spelen en soms wel eens een afk niet zien
omdat ze al dood zijn omdat ze in ander team zitten ... (zoals ik al veel gehad heb) zorg maar dat ze u niet moeten kicken :)

stoffer

Legacy Member
Mensen jullie kunnen klagen :sad:
Ik speel op dit moment relatief veel op de servers & ik zie zelden problemen, toch niemand die in de server klaagt. Wanneer ik dan afk of basecampers @ dust zie join ik ff irc, typ ik !admin Basecampers/Afk @ TN x en (mits wat geluk ;)) komt er binnen de 5 minuten ff een sub checken.

Fr1g0

Legacy Member
kheb geen zin om originele scheldwoorden te bedenken dus gewoon
FLAME FLAME FLAME
Who cares.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan