Archief - Statement Gamb|t

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

$uckAh

Legacy Member
thooW! zei:
Gewoon een antwoord :

Als ge cs community leader wordt/zijt betekent het dat ge iets van cs kent en dat is ook zo bij Gamb|t , meer dan iets zelf. Ervaring genoeg...

Hij werd niet door zichzelf aangesteld hé, ik weet zeker dat er veel tijd overgegaan is, zonder my dan want ik ben op reis :love:

bb

:rofl:

Bleah

Legacy Member
dees is gewoon te grappig, het feeste kan niemeer op :)

hahahaha omfg :D

laag > lager > current crew.

russian

Legacy Member
Uw ramptoerisme duidt op een uiting van uw frustraties. U slaagt er niet in zich te beperken tot het BCSB forum?

Ik ben een sporadisch lezer van het Telenet Counter-Strike forum. Het valt mij op dat de leeftijd van de posters gedaald is, maar dat dit gepaard gaat met een vermindering van het aantal flames. In het overgrote deel van de threads worden problemen zorgvuldig geanalyseerd en in de mate van het mogelijke opgelost. Onder de oude crew (en de "oldskoolers") was dat niet mogelijk. Het zijn net die personen die de sfeer verziekt hebben. Het is bijgevolg niet moeilijk om te concluderen dat het forum verbeterd is t.o.v. vroeger.

bluz

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Uw ramptoerisme duidt op een uiting van uw frustraties. U slaagt er niet in zich te beperken tot het BCSB forum?

Ik ben een sporadisch lezer van het Telenet Counter-Strike forum. Het valt mij op dat de leeftijd van de posters gedaald is, maar dat dit gepaard gaat met een vermindering van het aantal flames. In het overgrote deel van de threads worden problemen zorgvuldig geanalyseerd en in de mate van het mogelijke opgelost. Onder de oude crew (en de "oldskoolers") was dat niet mogelijk. Het zijn net die personen die de sfeer verziekt hebben. Het is bijgevolg niet moeilijk om te concluderen dat het forum verbeterd is t.o.v. vroeger.

gij zijt nen blijter wette da. wa zit gij nu de serieus slungel uit te hangen. trouwens wa weet gij over de oude crew en de oldskoolers. de sfeer op de vorige fora was altijd lache en toen kwam jij en andere soortgenoten. hoe kan het nu verbeterd zijn t.o.v. vroeger, tis hier dood. de topics hier al is bekeken?

anyway, Gamb|t succes. doorgaan.. ik amuseer me rot.

zweebee

Legacy Member
hahahaha die cr@zy Ru$$!@n toch met zijn u-vorm


te gek die shrimpers

gizmo_silver

Legacy Member
ja wa doede der aan he :rofl:

zeg gamb|t doe da wa goe he alle vertrouwen in u ;)

Eddy Burrat

Legacy Member
dit zat er echt niet aan te komen.

*shocked* :ironic:

PS: ahja ik ben ook geen subadmin meer omdat ik geen 2,5 uur per dag op de pandora servers zat :lol:

Snipe

Legacy Member
bluz zei:
gij zijt nen blijter wette da. wa zit gij nu de serieus slungel uit te hangen. trouwens wa weet gij over de oude crew en de oldskoolers. de sfeer op de vorige fora was altijd lache en toen kwam jij en andere soortgenoten. hoe kan het nu verbeterd zijn t.o.v. vroeger, tis hier dood. de topics hier al is bekeken?

anyway, Gamb|t succes. doorgaan.. ik amuseer me rot.
verzin eerst es ne deftige reply ipv met loze argumenten af te komen. De sfeer op het vorige forum waar de "" oldskoolers "" het voor het zeggen hadden trok op niks, de "" oldskoolers "" hadden er wa plezier in noobs af t e kraken.


zweebee zei:
hahahaha die cr@zy Ru$$!@n toch met zijn u-vorm
te gek die shrimpers

d3_!r0ni3 à la zweeb-vorm

Eddy Burrat zei:
dit zat er echt niet aan te komen.

*shocked* :ironic:

PS: ahja ik ben ook geen subadmin meer omdat ik geen 2,5 uur per dag op de pandora servers zat :lol:
veel subadmins geloof ek

SithCloud

Legacy Member
Snipe zei:
verzin eerst es ne deftige reply ipv met loze argumenten af te komen. De sfeer op het vorige forum waar de "" oldskoolers "" het voor het zeggen hadden trok op niks, de "" oldskoolers "" hadden er wa plezier in noobs af t e kraken.




d3_!r0ni3 à la zweeb-vorm


veel subadmins geloof ek


welke, deftige niet-noob speler houdt het dan ook langer als 2 uur uit na mekaar op ne pub ? :/ met admin rights spelen is nog net leuk, maar zomaar pubben ben ik al beu na 1 map

Gamb|t

Legacy Member
SithCloud zei:
welke, deftige niet-noob speler houdt het dan ook langer als 2 uur uit na mekaar op ne pub ? :/ met admin rights spelen is nog net leuk, maar zomaar pubben ben ik al beu na 1 map

Idd daar geefk u 100% gelijk in, bij mij is 1 map ook meer dan voldoende. Maar ik vraag gem. 2.5 uurs per dag en niet 2.5 uurs aan 1 stuk. Omdat er subadmins tussen zaten die nog geen 2.5 uurs per week actief konden zijn.

Wat ik met die 2.5 uurs bedoel is dat ze bijna elke dag actief online moeten zijn.

Gamb|t

Legacy Member
Re@V0r zei:
sommige mensen hebben ook nog een ander leven echter

idd maar dan heb je geen tijd voor subadmin te zijn en dan zal je daar je conclusies uit moeten trekken of je geschikt zou zijn als subadmin.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan