Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ingis zei:@ Nirron daar heb ik nu geen moeite mee, games zijn om te gamen en niet voor in een plastiekje te zitten. Maar daar zijn al discussies genoeg over geweest![]()

Yuri zei:Ergernis: steeds meer en meer aan het twijfelen voor mijn volledige retro verzameling weg te doen. Niet voor de financiele kant, maar om er eigenlijk gewoon vanaf te zijn. Ik probeer alles zo goed mogelijk bij te houden, maar de laatste tijd word ik zo zot om daar constant aan te denken wat ik er later nog aan ga hebben dat ik mij soms afvraag of ik het beter allemaal niet wegdoe. Ik wil het totaal niet graag kwijt, maar het gaat toch wss eens moeten gebeuren in mijn leven.
Probleem is wel dat er heel veel emotionele waarde aan vasthangt en het heel zwaar zou zijn voor het allemaal weg te doen, zeker omdat het van mijn 12 jaar begonnen is met het spelen van de games. En ik heb daar bijna niks van weggedaan.
Pfff, what to do, what to do...


Dustar zei:Het grote voordeel is dat ik nu niet verzamel om te verzamelen, maar ook effectief alle spellen die ik aankoop (uit)speel. En eigenlijk voel ik me daar beter bij.
Yuri zei:Ergernis: steeds meer en meer aan het twijfelen voor mijn volledige retro verzameling weg te doen. Niet voor de financiele kant, maar om er eigenlijk gewoon vanaf te zijn. Ik probeer alles zo goed mogelijk bij te houden, maar de laatste tijd word ik zo zot om daar constant aan te denken wat ik er later nog aan ga hebben dat ik mij soms afvraag of ik het beter allemaal niet wegdoe. Ik wil het totaal niet graag kwijt, maar het gaat toch wss eens moeten gebeuren in mijn leven.
Probleem is wel dat er heel veel emotionele waarde aan vasthangt en het heel zwaar zou zijn voor het allemaal weg te doen, zeker omdat het van mijn 12 jaar begonnen is met het spelen van de games. En ik heb daar bijna niks van weggedaan.
Pfff, what to do, what to do...
maar ja je kan altijd de minder leuke.. of helemaal niet leuke games wegdoen en de toppertjes houden.

Nirron zei:Als het niet in de weg staat doe het dan niet wegmaar ja je kan altijd de minder leuke.. of helemaal niet leuke games wegdoen en de toppertjes houden.
) en daar moet ik nog een selectie in maken. Voor de rest zijn het voor de meeste consoles rond de 30-40 titels. En dat zijn de beste titels voor mij die ik nog overhou, dus verder inkrimpen zit er niet in voor mij... En als ik alles ongeveer samentel, kom ik toch aan een 500 titels uit... 