Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

OG_Mike

Legacy Member
OG_Mike zei:
Heb hem in Nederland in Saturn in Venlo gekocht voor de 360, stond eerst 99€ maar was afgeprijsd naar 77€, voor de Playstation 3 was hij er nog wel op zaterdag.

Als iemand die voor PS3 echt wil hebben, als ge hem gereserveerd krijgt, kan ik die eventueel wel afhalen aangezien ik daar zeer regelmatig ben.

Blijkbaar is hij daar dus ook uitverkocht nu.

Den_Hidde

Legacy Member
Glimlach: Ik had voor mezelf een korte stop ingelast om nog geld uit te geven aan retro stuff. we zijn 2 weken verder en het kriebelt al weer... To EBAY ! :cool:

Private Joker

Legacy Member
Heb je het effectief 2 weken uitgehouden? Respect! Ik probeer al lang te minderen, maar heb geen discipline :help:
Meeste aankopen waren echter gerelateerd met de Secret Santa de laatste tijd.

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
Heb je het effectief 2 weken uitgehouden? Respect! Ik probeer al lang te minderen, maar heb geen discipline :help:
Meeste aankopen waren echter gerelateerd met de Secret Santa de laatste tijd.

Jup jup maar ik heb dan wel Skyward sword en Final Fantasy gekocht dus eigenlijk nie veel gespaard :D

KillingRaptor

Legacy Member
Skyward Sword is awesome! Ben er ook volop mee bezig. Welke Final Fantasy heb je wel gekocht?

Den_Hidde

Legacy Member
Ik heb The Crystal Bearers gekocht op wii voor 12,50 :p das een co-op game, maar dat is voor na Skyward zene :)

KillingRaptor

Legacy Member
Mooie koop! Maar kan wel geloven dat hij voor na Skyward Sword is, zou hier ook zo zijn. Alles dat ik heb liggen is voor na Skyward Sword, amuseer me teveel met dat spel. Op zo'n 16 uren en in de derde dungeon.

Den_Hidde

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Mooie koop! Maar kan wel geloven dat hij voor na Skyward Sword is, zou hier ook zo zijn. Alles dat ik heb liggen is voor na Skyward Sword, amuseer me teveel met dat spel. Op zo'n 16 uren en in de derde dungeon.

Ik heb nog niet zo veel kunnen spelen eerste dungeon gedaan:applause: ik vond het begin toch wel net iets teveel story :sleep: ma nu het op gang gekomen is is het wel vet ! Maar nu is het een beetje off topic aan het gaan :D

junglist_clint

Legacy Member
glimlach: zie laatste retro aankopen

ergernis: De tabletop in kringwinkel is dus effectief voor 100 euro verkocht?

red Bulleke

Legacy Member
Ergernis: verkopers op 2dehands.be en hun zwakke excuses

Iemand van hier daar toevallig volgende boxed snes games gekocht?
Star trek deep space nine
Bram stoker's dracula
F1 race of champions

Had met de seller een deal, betaling overgemaakt en krijg ineens volgende mail:
"Beste Eddy, ik ga u nu het geld terugstorten. Mijn broer heeft de spellen al verkocht.
Ik wist dit echt niet. Sorry"

evo alexan

Legacy Member
Voor de eerste keer problemen met een ebay item dat nie is toegekomen !!! ergernis het is niet voor mij maar voor mijn santa !!! :doh: Kijken of ik het opgelost krijg !!!
btw iemand die weet waar ik retro kerstpapier kan kopen vb: Mario of zo ?

JimmyPatterson

Legacy Member
evo alexan zei:
Voor de eerste keer problemen met een ebay item dat nie is toegekomen !!! ergernis het is niet voor mij maar voor mijn santa !!! :doh: Kijken of ik het opgelost krijg !!!
btw iemand die weet waar ik retro kerstpapier kan kopen vb: Mario of zo ?


I feel your pain:)

Mijn eerste Santa aankoop is ook "verdwenen" bij de post en het ergste was dat het met Taxipost was verzonden :ironic:

Private Joker

Legacy Member
Die eBay link zijn wel kleine sheets. 50 op 70cm, mag al geen te groot pakje zijn vrees ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan