Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
red Bulleke zei:
't is voor iedereen crisis zeker? Als de deurwaarders nu al voor €25 de baan op moeten... man man man

al was het voor zero zero zero zero zero cinque, het gaat om het principe :naughty: you can't go soft on these e scammers :)

Wandering

Legacy Member
Ja, vind het ook wel een beetje bizar om op die manier je frustratie te uiten als je niet gedupeerd bent. Op die manier kun je nog niet afgaan op het feedback systeem en trigger je gewoon actie-reactie.

Private Joker

Legacy Member
Dikste wtf in lange tijd hoor :p
Is die kerel een nieuwe meme waarvan ik niet op de hoogte ben ofzo?

Exasephiroth

Legacy Member
Voor het eerst problemen met de post(bode).

Wacht nu al een 6tal weken op een pakketje van theHut. Kdacht eerst dat het aan theHut zelf lag; maar een spel voor mijn secret Santa is na 4 weken ook nog altijd niet binnen & kwacht ook al 3 weken op Assassins creed. Maar een boek van Retro Gamer is wel perfect toegekomen o.0

Ingis

Legacy Member
Archonia die er voor de derde keer in slaagt om naar het verkeerde adres te sturen :doh: Nergens staat dit adres dus nog eh .... :doh:

URL

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Voor het eerst problemen met de post(bode).

Wacht nu al een 6tal weken op een pakketje van theHut. Kdacht eerst dat het aan theHut zelf lag; maar een spel voor mijn secret Santa is na 4 weken ook nog altijd niet binnen & kwacht ook al 3 weken op Assassins creed. Maar een boek van Retro Gamer is wel perfect toegekomen o.0

Heb dit ook al voorgehad met pakjes vanuit de uk.
Sommige artikelen zaten tot 3 maand(!) weg.
Ik weet niet hoe dat komt, het heeft ergens te maken met de plaats/locatie waarvan ze verzenden...
Sommige artikelen verzenden ze precies vanuit een ander depot en om de één of andere reden blijven die daar enkele weken/maanden "hangen";
maar ze komen wel altijd toe...

evo alexan

Legacy Member
Dan toch me pakketje gehad voor de santa, de post hier werkt serieus traag zunne ! 3 weken onderweg, zelf sommige brieven duren 3 weken :(

Dennoman

Legacy Member
Hier nog niks gezien voor de santa :p mijn pakketje ga ik normaal maandag verzenden.

Private Joker

Legacy Member
Ergernis: Supergoeie koopjes tegenkomen op buitenlandse sites, maar niet tot een aankoop kunnen overgaan omdat de communicatie er niet is of ze niet willen verzenden... :cry:

evo alexan

Legacy Member
Dennoman zei:
Hier nog niks gezien voor de santa :p mijn pakketje ga ik normaal maandag verzenden.

Neje een pakketje dat bedoeld is voor mijne santa :D Beetje verkeerd gezegd

Private Joker

Legacy Member
Lichtjes paniek hier. eBay herkent mijn gebruikersnaam niet meer... :help:
Kan niet inloggen en ook geen nieuw paswoord aanvragen.

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Lichtjes paniek hier. eBay herkent mijn gebruikersnaam niet meer... :help:
Kan niet inloggen en ook geen nieuw paswoord aanvragen.

gehacked ?
ik heb deze morgen kunnen inloggen.

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
Lichtjes paniek hier. eBay herkent mijn gebruikersnaam niet meer... :help:
Kan niet inloggen en ook geen nieuw paswoord aanvragen.

Wtf? Ik zou zot worden...
Wis voor de zekerheid even alle gegevens van je paypal. Je weet maar nooit.

& keep us updated...

Private Joker

Legacy Member
Opgelost... niets aangekocht of geen paypal funds overgemaakt maar toch alles gewijzigd van gegevens.
Geen idee wat er gebeurd is :unsure:

mazonemayu

Legacy Member
BiZi zei:
Wtf? Ik zou zot worden...
Wis voor de zekerheid even alle gegevens van je paypal. Je weet maar nooit.

& keep us updated...

gebeurt blijkbaar wel meer tegenwoordig, heb ook in de laatste 2 maanden 2 keer mn ebaygegevens moeten veranderen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan