Exasephiroth zei:
Voor het eerst problemen met de post(bode).
Wacht nu al een 6tal weken op een pakketje van theHut. Kdacht eerst dat het aan theHut zelf lag; maar een spel voor mijn secret Santa is na 4 weken ook nog altijd niet binnen & kwacht ook al 3 weken op Assassins creed. Maar een boek van Retro Gamer is wel perfect toegekomen o.0
Heb dit ook al voorgehad met pakjes vanuit de uk.
Sommige artikelen zaten tot 3 maand(!) weg.
Ik weet niet hoe dat komt, het heeft ergens te maken met de plaats/locatie waarvan ze verzenden...
Sommige artikelen verzenden ze precies vanuit een ander depot en om de één of andere reden blijven die daar enkele weken/maanden "hangen";
maar ze komen wel altijd toe...