Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Log jij ook vaak in op andere eBay sites? Australië, Italië,...?
Misschien dat eBay dan denkt dat je niet op twee sites tegelijkertijd mag inloggen en dan je account blokkeert?
Heb eBay gecontacteerd en instant reply gekregen dat het tot 72u kan duren tegen ik antwoord krijg.

BiZi

Legacy Member
Ik log meer in op andere landen, dan op BE, vermoed ik...

Volgens mij heeft het daar niets mee te maken.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ik log ook regelmatig in op andere eBay varianten en nog nooit een probleem gehad:)
Hell; 90% van de tijd gebruik ik de website zelfs niet maar een plug-in/app op mijn iPod.

spade VI

Legacy Member
Ik weet dat het hier de plek niet is, maar hier komen veel kenners over de vloer, maar euh, werkt een gamecube ook met N64 kabels ?

Ik wist het in het verleden maar ben het nu vergeten

junglist_clint

Legacy Member
stroom zowizo al niet. want de N64 heeft een dikke blok. De av kabel is voor snes,N64 en GC hetzelfde als ik mij niet vergis.

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
Veel nut heeft het niet om op die mens zijn zoekertjes te bieden zeker?

Vond het nochtans een aardig startbod. Ik heb al vaker boden gedaan bij hem maar nooit reactie gekregen.

Heb idd ook nog nooit reactie gehad van hem.

spade VI zei:
Ik weet dat het hier de plek niet is, maar hier komen veel kenners over de vloer, maar euh, werkt een gamecube ook met N64 kabels ?

Videokabel wel, maar de adapter is iets heel anders.

Private Joker

Legacy Member
Het is misschien een stuk makkelijker voor Master System en Mega Drive verzamelaars om complete spellen bij elkaar te krijgen in goede staat, maar het is toch nog steeds erg plezierig om een mint exemplaar binnen te krijgen.

Zonet T2 Arcade Game in ontvangst gekregen vanop 2dehands en in perfecte staat. Boekje zonder kreuken en doos is precies nooit geopend geweest. Haakje er nog aan en het originele prijskaartje op de achterzijde. :bow: voor sommige mensen die hun games voor al die tijd zo netjes kunnen bewaren.

Nirron

Legacy Member
Serieuze ergernis vandaag. Op een tafel lagen een paar SNES games (los) maar de box en handleiding lag "veilig" bij de verkoopster.
De prijs was €5 per spel wat een goede prijs is. Omdat ik vroeg welke handleiding hadden wou ze ineens toch €6 per spel met handleiding en doosje en die zonder handleiding, maar met doosje €5.

Zei zo van ja het is voor door te verkopen zeker gij zijt zeker een opkoper? Ik zo van nee ik verzamel de spelletjes en heb graag alles compleet..

Soit ik leg geld op het tafel voor 1 spel zonder handleiding maar met de inlay erbij en 1 spel (Rock N Roll Racing) CIB.
Alles goed ze begint alles in de doos te steken, maar dan haalt ze bij die zonder handleiding die inlay eruit want haar Super Mario mankeerde die..

Ik ging hier natuurlijk niet met akkoord en toen kwam ze met het antwoord alé voor €1 extra krijg je dit er ook nog bij..

Toen werd ik serieus pissed en ik heb mijn geld terug opgenomen en ben weggestapt.

Ik weet wel dat Rock N Roll Racing voor €15-20 boxed gaat, maar ik laat niet met mijn voeten spelen, maar had het beter wel gekocht.. :)

red Bulleke

Legacy Member
Had je idd beter gedaan ja. Een complete R&R Racing gaat eerder een €25 a €30 trouwens ;)

KillingRaptor

Legacy Member
Veel koopjes gezien eigenlijk daar of meer de vaste prijzen? Ik kon niet gaan omdat het vandaag de verjaardag van m'n ma was en we moesten gaan eten.

red Bulleke

Legacy Member
In Duffel bedoel je? Er was wat van alles vond ik. Zo heb ik op verschillende tafels wel wat MD games aan €5 gezien. Het merendeel was natuurlijk aan de duurdere kant, maar dat lijkt me niet meer dan logisch :)

Nirron

Legacy Member
red Bulleke zei:
Had je idd beter gedaan ja. Een complete R&R Racing gaat eerder een €25 a €30 trouwens ;)

Bwa niet zo'n dramatisch verschil en voor mij is het toch niet te doen om door te verkopen.
Zal het wel nog eens tegenkomen en misschien moet ik dan wel iets meer betalen, maar dat liever dan van zo'n mens te kopen.

Mocht het nu €100 verschil zijn of iets echt super rare dan had ik het natuurlijk wel gekocht! :niceone:

Bruno001

Legacy Member
Nirron zei:
Serieuze ergernis vandaag. Op een tafel lagen een paar SNES games (los) maar de box en handleiding lag "veilig" bij de verkoopster.
De prijs was €5 per spel wat een goede prijs is. Omdat ik vroeg welke handleiding hadden wou ze ineens toch €6 per spel met handleiding en doosje en die zonder handleiding, maar met doosje €5.

Zei zo van ja het is voor door te verkopen zeker gij zijt zeker een opkoper? Ik zo van nee ik verzamel de spelletjes en heb graag alles compleet..

Soit ik leg geld op het tafel voor 1 spel zonder handleiding maar met de inlay erbij en 1 spel (Rock N Roll Racing) CIB.
Alles goed ze begint alles in de doos te steken, maar dan haalt ze bij die zonder handleiding die inlay eruit want haar Super Mario mankeerde die..

Ik ging hier natuurlijk niet met akkoord en toen kwam ze met het antwoord alé voor €1 extra krijg je dit er ook nog bij..

Toen werd ik serieus pissed en ik heb mijn geld terug opgenomen en ben weggestapt.

Ik weet wel dat Rock N Roll Racing voor €15-20 boxed gaat, maar ik laat niet met mijn voeten spelen, maar had het beter wel gekocht.. :)

Heb die ook gezien in wieze, wat een vies wijf..:)

Yuri

Legacy Member
Ergernis: ben bezig voor PS2 titels te selecteren die ik zeker wil houden. En ik wil maar twee bananendozen overhouden met titels. Eerste doos zit eigenlijk al vol met RPG's en titels die ik zeker niet weg wil. Maar de tweede doos vullen wordt moeilijker omdat ik nog veel titels wil houden... Heb al een eerste selectie gemaakt, maar die is blijkbaar nog te groot voor in een bananendoos te steken... Keuzes, keuzes... :(

En dan moet ik de PS1 titels onder handen nemen. Dat ga nog moeilijk worden, vrees ik.

First world problems...

Dustar

Legacy Member
Ga je dan toch een deel van je collectie wegdoen?
Als je veel ruimte heb kan je misschien alles een tijdje wegsteken en het allemaal wat laten bezinken alvorens echt tot verkopen over te gaan?

Yuri

Legacy Member
Dustar zei:
Ga je dan toch een deel van je collectie wegdoen?
Als je veel ruimte heb kan je misschien alles een tijdje wegsteken en het allemaal wat laten bezinken alvorens echt tot verkopen over te gaan?

Goh, ik weet het niet. Ben er nog altijd over aan het nadenken. Maar voor de PS2 heb ik er naar mijn gevoel gewoon te veel (+250 titels). Zijn vooral fighting en race games die zouden vliegen en titels die mij bar weinig interesseren. Alleen de guitar hero's doen mij wel twijfelen, want dat waren nog leuke games.

De rest van de consoles (buiten mss PS1) vallen nog goed mee qua aantal games, dus daar ga ik wss geen van wegdoen.

Dustar

Legacy Member
Mja, kunt eventueel ook Vidiot en Claudio als voorbeeld nemen; zij hebben ook hun collectie sterk uitgedund, maar spelen meer.
Ikzelf heb ook een pauze in mijn Sega collectie ingevoerd en ben PC spellen gaan kopen. Speel ondertussen toch wel dagelijks en in het algemeen begin ik pas aan een spel als het voorgaande uitgespeeld is.
Maar voorlopig doe ik mijn Sega verzameling nog niet van de hand; zolang ik alles kan stockeren... you never know of ik de draad terug ga oppakken.

Claudio VO

Legacy Member
tjah , was niet makkelijk . maar maakte voor mezelf de conclusie ; dat ik géén mass verzamelaar wilde worden. only the good stuff blijft hangen .

en ook al staat m'n dreamcast maar weing aan voor het moment ; dat is een icoon dat ik toch wel wil behouden.
Gun-games zijn ook een obsessie zeg maar . enkel de nieuwe Tv modellen gooien roet in het eten....damned !

mocht ik plaats hebben om alles te plaatsen ( kamer bvb. ) dan zou ik ook een rommelverzamelaar geworden zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan