Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

junglist_clint

Legacy Member
nja ik had het ook over de andere site. Ziet er wel degelijk uit

KillingRaptor

Legacy Member
Van mij zal het hoogstwaarschijnlijk niet echt ingepakt zijn want wij hebben nooit inpakpapier in huis. Lijkt me beetje onnuttig om dan zo'n volledige rol te kopen voor één keer...

KillingRaptor

Legacy Member
I'm lazy, ok? :p

Edit:
En er nog een ergernis bijgooien, ik heb altijd nog maar één item gevonden. Die pipo's op Kapaza en 2dehands reageren gewoonweg nooit terug. Nu weet ik waarom ik er normaal nooit iets koop. :p

red Bulleke

Legacy Member
Glimlach:
alweer een ontbrekende en vooral één van de meer zeldzamere SMS games op de kop getikt. Pics volgen nog wanneer de game in m'n bus zit. Nog 19 stuks en de euro pal set is volledig.
Daarna wordt het nog wat jagen op ontbrekende manuals en (de voor mij persoonlijk minder belangrijke) box variations :)

Den_Hidde

Legacy Member
Ik voel mij vandaag een repoman :)
3personen moeten afdreigen omdat ze mij nog geld moeten: 2 op ebay (wat ik niet vaak voor heb) en eentje op 2dehands man man
Am I the only professional around here?
VFYXh.jpg

Ringo

Legacy Member
Wil je dan zeggen dat je verzendt vooraleer je de betaling hebt ontvangen?

Den_Hidde

Legacy Member
Nee nee :D thank god niet, maar er zijn er die mij te veel hadden aangerkent, ik dacht swat ik zal dat commenten dat het de duur was (verzendingskost oplichterij) uit hun eigen sturen ze mail: gaan geld weerstorten ik denk "ah das vriendelijk" 2 weken later nog steeds niks 2 mails later ook nog nie ja laatste kans is nu en anders buh negatieve comment.
diene op 2dehands zegt al 2 weken dat hem iet ga kopen, ma nog niks ontvangen, dus diene kan er ook na fluiten ze.

Yuri

Legacy Member
Interesse in games zit in een dieptepunt. Misschien word ik er gewoon te oud voor...

Dennoman

Legacy Member
Same here, alles went hoor. Gewoon door lang genoeg niet actief te gamen en - in mijn geval - met andere hobby's bezig te zijn, ga je ook automatisch minder zin erin krijgen. De laatste twee jaar game ik eigenlijk al enorm weinig. Als een uitdagende game mij echt in zijn greep heeft, kan ik wel een paar uur aan een stuk bezig zijn. Dat gebeurt echter nog maar zeer zelden. Het enige waar ik nog echt voldoening uit haal, zijn fighting games. Ze zijn dan ook de focus van mijn collectie.

Ik kan gewoon zelden nog beginnen aan singleplayer story-driven games omdat ik ook enkel game in het weekend. Vaak steekt me dat tegen omdat ik dan een ganse week moet wachten eer ik verder kan in het verhaal. Enige game waarbij ik die moeite heb gedaan was Arkham City, omdat ik daar sinds Arkham Asylum dan ook al reikhalzend naar uitkeek en sowieso wist dat dit mijn game of the year ging worden.
Bamboebahr zei:
inpakpapier kost dan ook wel geen hol ^^;
Nee, maar toch zijn zaken als inpakpapier, kartonnen dozen en isolatiemateriaal bij mij echt wel een soort Heilige Graal. Als ge het niet nodig hebt is dat zogezegd rommel (surtout met een clean freak van een moeder :p), maar als ge het kunt gebruiken zijt ge zoooo blij dat ge nog een paar doosjes opzij hebt gezet. Zonde dat het zoveel plaats inneemt in de kasten waar eigenlijk games moesten/konden staan.

Ingis

Legacy Member
ergenis:
bestelling bij Archonia dat nu voor de tweede keer gaat mislopen. 1ste keer: niet toegekomen
2de keer: ons oud adres (waar we al meer dan een jaar niet meer wonen, die van de site is gehaald en waar de laatste drie pakketten niet naartoe zijn verstuurd) gebruikt om te versturen :doh:

red Bulleke

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ik voel mij vandaag een repoman :)
3personen moeten afdreigen omdat ze mij nog geld moeten: 2 op ebay (wat ik niet vaak voor heb) en eentje op 2dehands man man

't is voor iedereen crisis zeker? Als de deurwaarders nu al voor €25 de baan op moeten... man man man

*hoopt stiekem op een nieuwe grote videogame crash, al was het alleen maar in het retro gedeelte* ;)

m62power

Legacy Member
:D Ons liesbeth heeft het al zitten op 2dehands. :p

Profiel - Liesbeth | 2dehands.be

Is echt een opdringerig en onbeschoft mens en dat weet ik uit ervaring.
En de feedback komt niet van mij. Maar als ze je bijna verplichten om iets te kopen, dan gaat het net wat te ver!

Yuri

Legacy Member
Wandering zei:

Normaal is het nu de periode om eens goed te gamen, maar de nieuwe games liggen mij niet zo meer. En ik wil eens terug beginnen aan wat oude games te spelen, maar de motivatie is wel erg zoek het laatste jaar. Nuja, is wss ook te wijten aan allerlei gebeurtenissen die het laatste jaar gebeurd zijn, mss dat het nog verandert, alé, dat hoop ik toch, zou het zonde vinden om al die games te moeten opgeven, zeker als je er al 18 jaar mee bezig bent...

junglist_clint

Legacy Member
m62power zei:
:D Ons liesbeth heeft het al zitten op 2dehands. :p

Profiel - Liesbeth | 2dehands.be

Is echt een opdringerig en onbeschoft mens en dat weet ik uit ervaring.
En de feedback komt niet van mij. Maar als ze je bijna verplichten om iets te kopen, dan gaat het net wat te ver!

haha gamerzz toch :). Wie is dat eignelijk? Zie je op echt veel bieden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan