Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

thank god niet, maar er zijn er die mij te veel hadden aangerkent, ik dacht swat ik zal dat commenten dat het de duur was (verzendingskost oplichterij) uit hun eigen sturen ze mail: gaan geld weerstorten ik denk "ah das vriendelijk" 2 weken later nog steeds niks 2 mails later ook nog nie ja laatste kans is nu en anders buh negatieve comment. Nee, maar toch zijn zaken als inpakpapier, kartonnen dozen en isolatiemateriaal bij mij echt wel een soort Heilige Graal. Als ge het niet nodig hebt is dat zogezegd rommel (surtout met een clean freak van een moederBamboebahr zei:inpakpapier kost dan ook wel geen hol ^^;
), maar als ge het kunt gebruiken zijt ge zoooo blij dat ge nog een paar doosjes opzij hebt gezet. Zonde dat het zoveel plaats inneemt in de kasten waar eigenlijk games moesten/konden staan.Den_Hidde zei:Ik voel mij vandaag een repoman![]()
3personen moeten afdreigen omdat ze mij nog geld moeten: 2 op ebay (wat ik niet vaak voor heb) en eentje op 2dehands man man

Ons liesbeth heeft het al zitten op 2dehands. 
Wandering zei:Herfstdipje?
m62power zei:Ons liesbeth heeft het al zitten op 2dehands.
Profiel - Liesbeth | 2dehands.be
Is echt een opdringerig en onbeschoft mens en dat weet ik uit ervaring.
En de feedback komt niet van mij. Maar als ze je bijna verplichten om iets te kopen, dan gaat het net wat te ver!
. Wie is dat eignelijk? Zie je op echt veel bieden.Private Joker zei:Dat is sike2 aka sikeske![]()

