Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Claudio VO

Legacy Member
als het voorlopig niet in de weg staat , zou ik alles eens laten bezinken. iederéén heeft wel dips te verwerken .
alles komt wel goed ;)

Private Joker

Legacy Member
Innige deelneming, Yuri.
Als ik het zo lees, zou ik het zeker niet weg doen dan. Je tante zal daar wel begrip voor hebben.

red Bulleke

Legacy Member
Sterkte Yuri... ik zou de kat nog wat uit de boom kijken tot er wat minder onzekerheden op je pad liggen. 't Zou zonde zijn om iets met zoveel emotionele waarde nu te verkopen en er later ontzettend veel spijt van te hebben.

Ringo

Legacy Member
Sterkte Yuri, mocht je moeten verhuizen in Gent moet je eens een kijkje nemen naar Campus Irena in de Kwaadham. De huurprijs is er incl. water en verwarming en nogal aan de lage kant (althans toen ik er een mezzanine huurde 4 jaar geleden).

ironhorn

Legacy Member
gamemania heeft een bon van 5 euro korting op used games in zijn laatste folder staan (die ook op de site staat)

wel minimum voor 20euro kopen

Private Joker

Legacy Member
TSwvn.jpg

Private Joker

Legacy Member
Hehe, nope. Dit is het pakje dat ik heb ontvangen van de sega8bit Secret Santa. Blijkbaar was die persoon wel enthousiast om het zo snel te versturen :p

OG_Mike

Legacy Member
Geen glimlach van de dag, maar van de maand, screw you Game Mania:

Sonic Generations LE voor 77€ nieuw kunnen kopen (53€ goedkoper dan in GM).

I praised myself when I saw it.

Yuri zei:

Sterkte

Ingis

Legacy Member
OG_Mike zei:
Geen glimlach van de dag, maar van de maand, screw you Game Mania:

Sonic Generations LE voor 77€ nieuw kunnen kopen (53€ goedkoper dan in GM).

I praised myself when I saw it.



Sterkte

das ongeveer de prijs die wij hebben betaald ook :) was eigenlijk de normale prijs voor die LE, geen idee waarom de GM hem zo omhoog heeft getrokken... wrs omdat zij de enige zijn in Be die hem kregen?

OG_Mike

Legacy Member
EliasAdam zei:

Heb hem in Nederland in Saturn in Venlo gekocht voor de 360, stond eerst 99€ maar was afgeprijsd naar 77€, voor de Playstation 3 was hij er nog wel op zaterdag.

Als iemand die voor PS3 echt wil hebben, als ge hem gereserveerd krijgt, kan ik die eventueel wel afhalen aangezien ik daar zeer regelmatig ben.

Wandering

Legacy Member
OG_Mike zei:
Heb hem in Nederland in Saturn in Venlo gekocht voor de 360, stond eerst 99€ maar was afgeprijsd naar 77€, voor de Playstation 3 was hij er nog wel op zaterdag.

Als iemand die voor PS3 echt wil hebben, als ge hem gereserveerd krijgt, kan ik die eventueel wel afhalen aangezien ik daar zeer regelmatig ben.


Pm!

Ringo

Legacy Member
Glimlach : dat de Wii nog steeds in de B&S Overige Consoles staat tussen alle retro-consoles en er daar niemand ooit lastig over heeft gedaan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan