Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

red Bulleke

Legacy Member
Ik heb nog getwijfeld voor een pre-order voor PS3 maar heb het uiteindelijk toch maar laten schieten... can't have em all begin ik me stilaan te realiseren ;)

biotek

Legacy Member
vraagprijs +verzending bieden op 2dehands en dan te horen krijgen dat je te weining biedt..
zet dan geen vraagprijs he

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: eindelijk m'n originele xbox terug gekregen na meer dan 1 jaar uitgeleend te zijn...
Glimlach 2: in nieuwstaat verkerende wii doos gevonden langs de weg :p (geen wii helaas en is voor een zwart exemplaar)
Glimlach 3: eindelijk gedaan met werken... 7/7 op de boekenbeurs gestaan...

Nirron

Legacy Member
Gisteren naar de Japan Expo te Brussel geweest. Er stond een beetje retro zoals een Nintendo display cabinet.
En natuurlijk verschillende consoles en een Neo Geo Cabinet met daarnaast een Mario flipperkast.

Ook was er bij de Nintendo stand een deel met al de Zelda games ooit gemaakt om de 25 jaar te vieren. Grappig genoeg waren de CD-I versies niet aanwezig.. I wonder why! :D

Edit: Joueur du Grenier was daar blijkbaar ook.. niet dat ik weet wie dat is, maar naar wat onderzoek is het een retro gamer dus misschien was die cabinet wel van hem. 160.000+ subs op Youtube enz guess he's big.

http://www.youtube.com/watch?v=n_7fqsz6zLE de achtergrond :)

Bamboebahr

Legacy Member
Nirron zei:
Grappig genoeg waren de CD-I versies niet aanwezig.. I wonder why! :D

die CD-I versies zijn niet van Nintendo,dus daarom wss ;)

Die grenier kerel zag er mij een rip-off uit van de AVGN op het eerste zicht :p

Nirron

Legacy Member
Yup I was not impressed when I saw him. Ik weet wel van die CD-I versies :)

Bamboebahr

Legacy Member
wel grappig dat er één ontbrak :p
random kabel zonder gameboy aan ^^

OG_Mike

Legacy Member
Glimlach: Retro collectie op orde gebracht, toch tevreden met wat ik al heb.
Ergernis: Originele Xbox controllers zijn spoorloos verdwenen.
Ergernis²: SMS games worden ni goe meer aangenomen door men MS.

souldoubt

Legacy Member
Private Joker zei:
@ souldoubt, 't is echt erg met Bpost... hopelijk komt het goed ook al is het "maar" 10 Euro. Ze komen met veel te veel weg zonder problemen.

Hehe, toch nog een glimlach.
Nadat we hadden gemeld dat hun argument* geen steek hield, omdat we de doos bewaard hebben (we kennen die valse trucjes van Bpost ondertussen al wel!!). Op de doos kleeft hun referentie van de brief waarin ze €10 vroegen, maar ook 2 stickers van Royal Mail waar je niet naast kan kijken (was aangetekend verstuurd, vandaar 2).
Onze €10 wordt ons zo spoedig mogelijk teruggestort.

Het gaat inderdaad maar om €10, maar Bpost zijn een stelletje smeerlappen die denken dat ze zich alles kunnen permitteren. Ze hebben al genoeg pakjes van ons doen verdwijnen in het verleden, die €10 extra kon ik echt niet meer verdragen :p

* volgens Bpost moest de zending weldegelijk langs de Douane want de waarde lag hoger dan €22 en het was niet duidelijk vanwaar de zending verstuurd werd :wtf:

Private Joker

Legacy Member
Ah, goed om te horen. Ik ben nu ook bezig met een klacht tegen onze postbode die onze bel nooit vindt.
Krijg ik doodleuk een bericht terug dat ik valse beschuldigingen doe en dat ik de bel moet controlleren of ze wel werkt of niet...

RSCA_NIELS

Legacy Member
glimlach :
toch nog een zeer degelijke prijs voor mijn dreamcast gekregen

gevolg :
MD en SMS verzameling wordt binnekort weer uitgebreid ^^

KillingRaptor

Legacy Member
Ergernis:
Zie ik eens dingen voor de Secret Santa zijn ze ofwel al verkocht of plots verdubbelt de prijs... Mompel... :p

Private Joker

Legacy Member
Glimlach: Full refund gekregen van Console Passion voor de slechte staat van de laatste Master System games die ik er had gekocht. Twee van de drie waren echt erbarmelijk maar de derde viel goed mee. Toch full refund gekregen dus wel tevreden.

Nirron

Legacy Member
Sinds ik redelijk "hard" aan het collecten ben.. vind ik het steeds moeilijker en moeilijker om sealed games die zelfs nu nog beschikbaar zijn in de winkel open te doen.. :(

Bamboebahr

Legacy Member
daarom koop ik nooit sealed games, ik wil ze uiteindelijk wel spelen :p
compleet vind ik dan wel weer leuk ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan