Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
(geen wii helaas en is voor een zwart exemplaar)

Nirron zei:Grappig genoeg waren de CD-I versies niet aanwezig.. I wonder why!![]()


Private Joker zei:@ souldoubt, 't is echt erg met Bpost... hopelijk komt het goed ook al is het "maar" 10 Euro. Ze komen met veel te veel weg zonder problemen.



Nirron zei:Hoop dat ze er nog lang met blijft zitten![]()