Den_Hidde
Legacy Member
Private Joker zei:OT: Postbode die dus een dag later een briefje achter laat met de datum van gisteren op. Pakje ligt inderdaad in het postpunt maar kan die nu niet gewoon normaal doen en gisteren aanbellen??? :doh:
Bah de post, tis weer neig de laatsten tijd, hier is mijn ergernis ervan !
Ik was aant wachten vandaag op een pakje dat ging toekomen met de taxipost van hun. Dus ik blijf thuis omdat in ontvangst te nemen ... heel de dag al niks, normaal zijn die hier in de voormiddag al, dus ik zeg fok it ik ga mij douchen (rondt 14u) kom uit den douche zienek een briefken in de bus liggen - u was niet thuis u kan u pakket ophalen aan u postkantoor - Mother****
dus ja nu kan ik na het postkantoor vertrekken die fokteur heeft dus niet aangebelt gewoon een briefke in de bus en doorgaan
) en nu hebben we dat eindelijk officieel laten veranderen via de gemeente. Wij zijn ipv nummer 71A dus nu 73. Wij plakken een blad papier in koeien van letters op onze brievenbus (FAMILIE X, NU NUMMER 73) en wa denkt ge? Nu beginnen we post te krijgen voor de VOORMALIGE nummer 73, helemaal achterin de straat.
Heeft dus toch wel iets uitgehaald die klacht!
mooi gewacht, terwijl mijn frustratie pulp fiction gewijs aan het voeden (Do I have a sign on my door that say's: stekt ma een briefke in de bus zodat ik zelf na het postkantoor kan komen) 

Enkel een dvd van willow en een gundam in elkaar knutsel set (kind of a challenge tegen een maat om ter eerst in elkaar krijgen)