Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
OT: Postbode die dus een dag later een briefje achter laat met de datum van gisteren op. Pakje ligt inderdaad in het postpunt maar kan die nu niet gewoon normaal doen en gisteren aanbellen??? :doh:

Bah de post, tis weer neig de laatsten tijd, hier is mijn ergernis ervan !
Ik was aant wachten vandaag op een pakje dat ging toekomen met de taxipost van hun. Dus ik blijf thuis omdat in ontvangst te nemen ... heel de dag al niks, normaal zijn die hier in de voormiddag al, dus ik zeg fok it ik ga mij douchen (rondt 14u) kom uit den douche zienek een briefken in de bus liggen - u was niet thuis u kan u pakket ophalen aan u postkantoor - Mother**** :angry: dus ja nu kan ik na het postkantoor vertrekken die fokteur heeft dus niet aangebelt gewoon een briefke in de bus en doorgaan

Private Joker

Legacy Member
't is hier ook altijd van 't zelfde. Die nemen die pakjes gewoon niet mee en brengen die rechtstreeks naar het postpunt. Zo simpel als iets. Ok, er zullen er nog wel zijn die deftig hun werk doen, maar aan de mijne moet ik alleszins gene kop koffie aanbieden 's morgens of een pint in de namiddag.

Dennoman

Legacy Member
Onze postbode is er al jaren volledig zijn klak naar aan het smijten. Wij hadden in onze straat altijd een nogal verwarrend systeem van huisnummers (nummers 71A tot 71J :p) en nu hebben we dat eindelijk officieel laten veranderen via de gemeente. Wij zijn ipv nummer 71A dus nu 73. Wij plakken een blad papier in koeien van letters op onze brievenbus (FAMILIE X, NU NUMMER 73) en wa denkt ge? Nu beginnen we post te krijgen voor de VOORMALIGE nummer 73, helemaal achterin de straat.

m62power

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Bah de post, tis weer neig de laatsten tijd, hier is mijn ergernis ervan !
Ik was aant wachten vandaag op een pakje dat ging toekomen met de taxipost van hun. Dus ik blijf thuis omdat in ontvangst te nemen ... heel de dag al niks, normaal zijn die hier in de voormiddag al, dus ik zeg fok it ik ga mij douchen (rondt 14u) kom uit den douche zienek een briefken in de bus liggen - u was niet thuis u kan u pakket ophalen aan u postkantoor - Mother**** :angry: dus ja nu kan ik na het postkantoor vertrekken die fokteur heeft dus niet aangebelt gewoon een briefke in de bus en doorgaan


Was hier tot een half jaar terug ook steeds het geval.
Altijd een briefje in de bus "Onze postbode x heeft omstreeks .. bij u aangebeld en er was niemand thuis, u pakketje kan vanaf morgen worden afgehaald op het postkantoor"

NOOIT !! heeft die postbode aangebeld! en we hebben een zeer luide bel en een zeer luide hond!

Klacht ingedient bij de post en alles is nu eindelijk opgelost, elke keer wanneer ze moeten leveren staat hij nu aan mijn deur te bellen met een pakketje ipv simpelweg een briefje te dumpen. :) Heeft dus toch wel iets uitgehaald die klacht!

Den_Hidde

Legacy Member
Pakketje VEROVERT !!! :D

Toen ik aan het postkantoor toekwam zei die madam dat hij nog niet rondt was met zijn ronde, ik vroeg om hoe laat die normaal toekomt, 16u zei ze :cool: mooi gewacht, terwijl mijn frustratie pulp fiction gewijs aan het voeden (Do I have a sign on my door that say's: stekt ma een briefke in de bus zodat ik zelf na het postkantoor kan komen)
Die facteur daar, zo ne ouwe pé man man twas effe heavy, nekeer goe zen vet gegeven :p
Ma Alé heb nu toch mijn boxed nintendo game caddy'ken binnen, ma a lot of trouble if you ask me zene !

Ringo

Legacy Member
2 FACTS tickets gewonnnen! De voorbije 5 jaar er toch al ieder jaar gratis naartoe kunnen gaan via wedstrijden dus ik ben er precies wel goed in aan het worden :D

Je zult me kunnen herkennen aan mijn secret santa disguise ;)

Private Joker

Legacy Member
Noooooo... Pêle-Mêle heeft weer een hoop gerief binnen gekregen, maar alles komt nu met een individuele prijs behalve de meest voorkomende sportstitels :(

Zag ik Comix Zone staan compleet bij de MD games en dacht ik bingo! Want alle MD games stonden aan 6 Euro vroeger. Nu hing er een prijskaartje van 20 Euro op :'(
Weinig nut dat ik er nu nog ga langs gaan vrees ik...
Dit was niet echt een ergernis maar eerder een teleurstelling.


Verder nog pakketje dus ontvangen van consolepassion.co.uk. Vorige keer uiterst tevreden van de service. Andy die de site leidt is zeer vriendelijk, redelijk met zijn prijzen meestal en snel in zijn verzending. Deze keer ook alles in orde behalve de staat van de games. Quartet kwam toe met de helft van de doos er vakkundig afgesneden en de cover op de doos geplakt. Great Football zag er goed uit, maar had een muffe geur dus heb ik de cover er eens uitgehaald en die was op twee plaatsen serieus gescheurd.
Andy gecontacteerd en ik krijg ofwel een vervanging als hij er nog heeft ofwel een refund dus valt hopelijk nog goed mee.

ironhorn

Legacy Member
ergernis: op een pakketje uit amerika aan het wachten en krijg net mail van de verkoper dat het pakje teruggestuurd naar hem is (en dat hij het opnieuw verzonden heeft)

Reeds 2de maal dat ik dat voor heb (was wel bij andere verkoper), maar toen heb ik het nooit aangekregen. Door de langere tijd kan ik ook geen klacht meer bij paypal indienen :( (nu deze heeft wel goede feedback, maar toch)

vidiot

Legacy Member
Private Joker zei:
Zag ik Comix Zone staan compleet bij de MD games en dacht ik bingo! Want alle MD games stonden aan 6 Euro vroeger. Nu hing er een prijskaartje van 20 Euro op :'(
Weinig nut dat ik er nu nog ga langs gaan vrees ik...
Dit was niet echt een ergernis maar eerder een teleurstelling.

Kompleet met de audio-CD erbij? Dan zou ik die toch halen voor 20€...

Kijk bij de PAL versie:
http://www.mobygames.com/game/comix-zone/cover-art

JimmyPatterson

Legacy Member
Mijn pakketje is dus wel degelijk "verdwenen". Postbeamte leek het ook geen ene moer te interesseren tbh

Den_Hidde

Legacy Member
net terug van facts aaaah what a fun time it was :D cosplay grietjes zonder zelfwaarde, overpriced games, lots lots and lots of toyssss en washed out celebs ! my paradise :D

Wel niet veel gekocht daar was het wa triestig voor :s Enkel een dvd van willow en een gundam in elkaar knutsel set (kind of a challenge tegen een maat om ter eerst in elkaar krijgen)
en dan nog ne rotte franse die al charachters van castlevania in lot wou verkopen ma er geen 2 apart wou verkopen aan mij den hond, moest er morgen nog iemand gaan en em wilt der is voor horen :) let me know

ironhorn

Legacy Member
ook iets voor mijn secret santa slachtoffer gevonden :) nu alleen hopen dat de staat goed genoeg is (doch de foto's leken toch in orde)

profsteenmarter

Legacy Member
int weekend naar de kringloop geweest maar zag al de intressante dingen in de koffer van een medewerker verdwijnen, toch maar eens gaan zien voor vakantiewerk daar :D

ironhorn

Legacy Member
zaterdag was het ook de dag van de kringloop, met speciale acties

iemand van het forum weg met de sega mega-cd in sint-truiden? :p

profsteenmarter

Legacy Member
ironhorn zei:
zaterdag was het ook de dag van de kringloop, met speciale acties

iemand van het forum weg met de sega mega-cd in sint-truiden? :p

Wist ik, was er dan de speciale actie: werknemers hebben de eerste keus allhoewel ik het zwaar betwijfel dat dat een speciale actie moet geweest zijn :p

junglist_clint

Legacy Member
profsteenmarter zei:
int weekend naar de kringloop geweest maar zag al de intressante dingen in de koffer van een medewerker verdwijnen, toch maar eens gaan zien voor vakantiewerk daar :D

Je kunt ook gewoon een zware overtreding begaan zodat je werkstraf krijgt dan kan je ook in kringwinkel gaan werken ;-)

ironhorn

Legacy Member
ergernis: had eindelijk een goedkope ontvanger voor mijn snes scope gevonden, maar die wilt nog steeds niet werken :(

Nirron

Legacy Member
Werkt niet op een 100hz tv of een flat screen, maar waarschijnlijk wist je dit wel al.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan