Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BiZi zei:Als ik terugdenk aan mijn eerste rommelmarktjes... man man... Toen had je voor 50 euro nog een koffer vol. Ooit zelfs eens een medewerker van SEGA tegengekomen die zijn proto's weg deed voor een appel en een ei. Dat zijn zaken dat gij bijna nooit meer zult tegenkomen. (hoewel, ik zie dat ze hier voor 8 euro 2 SW Competition carts kunnen scoren...)
Anyway, in mijn geval kan ik de huidige markt alleen maar toejuichen. Mijn collectie wordt precies waardevoller met de dag. Zie bvb naar boxed NES games... 5a10 jaar geleden vroegen ze in Super Dragon Toys 15 euro voor een MINT SMB3... wij verklaarden hen zot. Nu zie ik ze verkopen aan 30 euro op ebay...
Voor startende collectors is het uiteraard minder leuk![]()
Bwoah, behoort zo ook tot die middencategorie. Ik zie hem toch meestal gaan voor een 25-30 euro, zoals Hotel Mario.skinnyleffe zei:complete Mad Dog McCree-pakket met pistool
die heb ik 2 weken geleden gekocht voor 3 euro volledig mint met handleiding etc
is die dan zoveel waard, ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou meenemen lol
JimmyPatterson zei:Hetgene dat ik gekocht had voor secret santa is al 'vermist' bij de post
Met taxipost verzonden; bij de code staat dat het is afgegeven maar niemand weet er iets van (pa/ma/broer/buren)
JimmyPatterson zei:Hetgene dat ik gekocht had voor secret santa is al 'vermist' bij de post
Met taxipost verzonden; bij de code staat dat het is afgegeven maar niemand weet er iets van (pa/ma/broer/buren)
hatetn zei:mijn vrienden en ik vonden dat allemaal op 12-jarige leeftijd. ik wil maar zeggen dat het niet echt zo moeilijk is. eerst valt er geen licht binnen en plots wel, wat zou er gebeuren als je er naar kijkt in een kasteel die wel hier en daar een geheim heeft?
Ringo zei:Al eens in de carport gekeken? Daar liggen mijn vermiste taxipostpakjes altijd...
Wandering zei:Misschien gewoon ergens gedropt aan een deur buiten?

profsteenmarter zei:vandaag de cover en handleiding van zelda in de bus gekregen, wat een service man!![]()
KillingRaptor zei:Super om te horen! Ze houden hun dus aan hun woord bij Nintendo.
