Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

skinnyleffe

Legacy Member
complete Mad Dog McCree-pakket met pistool

die heb ik 2 weken geleden gekocht voor 3 euro volledig mint met handleiding etc

is die dan zoveel waard :s , ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou meenemen lol

hatetn

Legacy Member
BiZi zei:
Als ik terugdenk aan mijn eerste rommelmarktjes... man man... Toen had je voor 50 euro nog een koffer vol. Ooit zelfs eens een medewerker van SEGA tegengekomen die zijn proto's weg deed voor een appel en een ei. Dat zijn zaken dat gij bijna nooit meer zult tegenkomen. (hoewel, ik zie dat ze hier voor 8 euro 2 SW Competition carts kunnen scoren... :) )

Anyway, in mijn geval kan ik de huidige markt alleen maar toejuichen. Mijn collectie wordt precies waardevoller met de dag. Zie bvb naar boxed NES games... 5a10 jaar geleden vroegen ze in Super Dragon Toys 15 euro voor een MINT SMB3... wij verklaarden hen zot. Nu zie ik ze verkopen aan 30 euro op ebay...

Voor startende collectors is het uiteraard minder leuk :)

idd, ik verkoop mijn games nog relatief goedkoop naar de huidige normen en dat is dan 2-3x de prijs waarvoor ik ze gekocht heb.

Dennoman

Legacy Member
skinnyleffe zei:
complete Mad Dog McCree-pakket met pistool

die heb ik 2 weken geleden gekocht voor 3 euro volledig mint met handleiding etc

is die dan zoveel waard :s , ik was nog aan het twijfelen of ik hem zou meenemen lol
Bwoah, behoort zo ook tot die middencategorie. Ik zie hem toch meestal gaan voor een 25-30 euro, zoals Hotel Mario.

forloRn_

Legacy Member
Zit ik al de hele tijd te zoeken naar die wing cap switch in SM64, lees ik toevallig de oplossing in een review van in 1996:

gewoon in de main hall van het kasteel naar boven, in het licht kijken

Hoe moest ik dat in hemelsnaam weten? :angry:

hatetn

Legacy Member
mijn vrienden en ik vonden dat allemaal op 12-jarige leeftijd. ik wil maar zeggen dat het niet echt zo moeilijk is. eerst valt er geen licht binnen en plots wel, wat zou er gebeuren als je er naar kijkt in een kasteel die wel hier en daar een geheim heeft?

Private Joker

Legacy Member
Goed bezig! Ik heb ook al een aantal dingen in mijn hoofd. Tijd zat natuurlijk, maar dit weekend zal een van de laatste zijn voor rommelmarkten (en F.A.C.T.S. ;) )

JimmyPatterson

Legacy Member
Hetgene dat ik gekocht had voor secret santa is al 'vermist' bij de post :(
Met taxipost verzonden; bij de code staat dat het is afgegeven maar niemand weet er iets van (pa/ma/broer/buren)

profsteenmarter

Legacy Member
vandaag de cover en handleiding van zelda in de bus gekregen, wat een service man! :)

Ringo

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Hetgene dat ik gekocht had voor secret santa is al 'vermist' bij de post :(
Met taxipost verzonden; bij de code staat dat het is afgegeven maar niemand weet er iets van (pa/ma/broer/buren)

Al eens in de carport gekeken? Daar liggen mijn vermiste taxipostpakjes altijd...

Wandering

Legacy Member
JimmyPatterson zei:
Hetgene dat ik gekocht had voor secret santa is al 'vermist' bij de post :(
Met taxipost verzonden; bij de code staat dat het is afgegeven maar niemand weet er iets van (pa/ma/broer/buren)

Misschien gewoon ergens gedropt aan een deur buiten?

forloRn_

Legacy Member
hatetn zei:
mijn vrienden en ik vonden dat allemaal op 12-jarige leeftijd. ik wil maar zeggen dat het niet echt zo moeilijk is. eerst valt er geen licht binnen en plots wel, wat zou er gebeuren als je er naar kijkt in een kasteel die wel hier en daar een geheim heeft?

Well good for you.

Dat licht valt van geen kanten op.

JimmyPatterson

Legacy Member
Ringo zei:
Al eens in de carport gekeken? Daar liggen mijn vermiste taxipostpakjes altijd...

Net gaan zien; ligt niks.

Wandering zei:
Misschien gewoon ergens gedropt aan een deur buiten?

Buiten ligt niks; maar het meest achterlijke eraan is dat mijn pa de hele dag thuis was en niemand van de post heeft gezien. Morgen eens met de track code naar het postkantoor gaan om te vragen:)

KillingRaptor

Legacy Member
profsteenmarter zei:
vandaag de cover en handleiding van zelda in de bus gekregen, wat een service man! :)

Super om te horen! Ze houden hun dus aan hun woord bij Nintendo.

sluysen

Legacy Member
booyaa, net nog eens ingelogd op gameswap account.

vorige keer 9.95€, nu 32€ :D

blijkbaar heeft er iemand 25-30€ betaald voor mijn FF VIII die daar al maanden lag om te verkopen :D

souldoubt

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Super om te horen! Ze houden hun dus aan hun woord bij Nintendo.

De service van Nintendo is echt wel dik in orde. Al meerdere positieve ervaringen mee, terwijl andere verdelers je mail gewoon negeren.

KillingRaptor

Legacy Member
Zelf nog nooit gebruik moeten maken van de service van Nintendo, maar dit is natuurlijk allemaal goed om te horen zo!

Private Joker

Legacy Member
Heb hier ook nog een Frans spel liggen, eens kijken of ze het kunnen vervangen :D

OT: Postbode die dus een dag later een briefje achter laat met de datum van gisteren op. Pakje ligt inderdaad in het postpunt maar kan die nu niet gewoon normaal doen en gisteren aanbellen??? :doh:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan