Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ironhorn

Legacy Member
(niet zozeer retro-)glimlach: okami voor de wii is aangekomen :) is een cadeautje voor mijn vriendin, waarmee ik stiekem hoop haar aan het gamen mee te krijgen. Heb haar ook een 2de motion plus remote gekocht om het zwaardvechten van sport resort eindelijk tegen elkaar te kunnen doen :) Mss dat ik madworld ook nog ga halen :unsure:

Ringo

Legacy Member
Ga zeker eens richting Media Markt / Saturn voor Madworld => die ligt er soms aan 5-6 Euro.

ironhorn

Legacy Member
had het aan 5 euro zien staan in de gamemania (used), maar nieuw aan die prijs is ook leuk, thx!

junglist_clint

Legacy Member
in bart smit ligt die ook aan 5 euro dacht ik. meer zou ik er ook niet aan geven :)

Ringo

Legacy Member
Zwak? Ik vind die toch zeker een 7 of zelfs ietsje meer waard. En tussen alle bucht die er op de Wii is zelfs een van de betere exclusives.

HARLEY190

Legacy Member
junglist_clint zei:
ergernis: sinds gisteren ligt mijn rechterarm in de gips. Dat is een paar weken niet gamen :-(

geen probleem van maken dan heb je meer tijd voor andere dingen
ik kom juist uit het gips met m'n linkerarm en het waren geen 11 lange weken ze.

junglist_clint

Legacy Member
oei ik vond het halverwege echt eentonig te worden. maar ieder zijn smaak he ;).

@ harley: ik ben het nu toch al beu :D, laat staan 11 weken :O

vidiot

Legacy Member
Dodonpachi Resurrection:
- Entered the Open Second Loop
- Destroyed 'Golden Disaster'
:D

Private Joker

Legacy Member
Een aantal zeer interessante aankopen op komst, accessoires en games. Met de vertraging kan het wel een tijdje duren vooraleer ze hier zijn...

:applause:

Den_Hidde

Legacy Member
Ergernis , stakers ! Noem het toch gewoon een extra dagje verlof. Anyways de kans dat een sealed game toekomt met de post zal miniem zijn
"It's gonna be a cold cold christmas without yoouuu"

KillingRaptor

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Ergernis , stakers ! Noem het toch gewoon een extra dagje verlof. Anyways de kans dat een sealed game toekomt met de post zal miniem zijn
"It's gonna be a cold cold christmas without yoouuu"

Door die staking kan ik wel langer uitslapen, mijn broer gaat me naar m'n werk voeren morgen en overmorgen. :p
Daarna ook weekje verlof.

Dennoman

Legacy Member
Mijn documenten voor mijn stage zijn verzonden voordat we iets wisten van de staking. Donderdag staakt ook het school, dus de kansen dat die documenten aankomen voordat ik aan mijn stage begin zijn nihil.

Dustar

Legacy Member
Glimlach: om 21h een spel opstarten, na een tijdje nog eens naar de klok kijken en dan met verbazing zien dat het ineens al halftwaalf voorbij is. :-)

Den_Hidde

Legacy Member
@ KR: da is dan nog een plusken ;) ma als hem dat die dagen kan, kan em da anders ook eh :p carpool !
@ Denno: Als ze tjierpen dat het niet in orde is of ze weten van niks, ge hebt atijd u verzend datum eh ;) + de lijn: " nie tjierpen !"
Ik ga morgen tegen de klanten zeggen sorry de koeien staken, geen biefstukken vandaag !

kristofb

Legacy Member
Dustar zei:
Glimlach: om 21h een spel opstarten, na een tijdje nog eens naar de klok kijken en dan met verbazing zien dat het ineens al halftwaalf voorbij is. :-)

Half twaalf valt nog mee, heb ooit al meegemaakt dat ik rond een uur of 4 op de klok keek.. Op een werken dag....
't Was er naar't schijnt aan te zien volgens de collega's toen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan