Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
kristofb zei:
Half twaalf valt nog mee, heb ooit al meegemaakt dat ik rond een uur of 4 op de klok keek.. Op een werken dag....
't Was er naar't schijnt aan te zien volgens de collega's toen :p

In een vorig leven gebeurde dat ook wel regelmatig, maar de laatste jaren was het bij mij toch schaars geworden. :-)

Private Joker

Legacy Member
Hold the presses!! Positieve ervaring met onze Joseph, de postbode!
Aangebeld deze morgen toen ik nog lag te pitten en hij heeft zoals gewoonlijk een briefje nagelaten. Plots ging de deurbel en hij is vrijwillig eens terug gekomen om het pakje toch nog te brengen. :applause:

Private Joker

Legacy Member
Dat moet het wel zijn :)
Anders moest ik wachten tot dinsdag... Aan de andere kant, mijn Secret Santa's pakje zal voor dinsdag of later zijn vrees ik aangezien ze net van taxipost langs zijn gekomen met een pakje, maar kwam uit de UK... :(

Yuri

Legacy Member
Boekjes teruggevonden van super nintendo games. En de kaarten van zelda, secret of mana en secret of evermore.

Had ze vroeger ergens apart gestoken en vond ze daarna niet meer terug. Ging er vanuit dat ik ze kwijt was, maar blijkbaar heb ik toch geluk. :D

reactor

Legacy Member
Private Joker zei:
Hold the presses!! Positieve ervaring met onze Joseph, de postbode!
Aangebeld deze morgen toen ik nog lag te pitten en hij heeft zoals gewoonlijk een briefje nagelaten. Plots ging de deurbel en hij is vrijwillig eens terug gekomen om het pakje toch nog te brengen. :applause:

Die is al aant peinzen op zijn nieuwjaar!
Volgende week hebt ge hem terug aan uw deur,let maar op!:D

xyus89

Legacy Member
gelukkige kerst hé ;)

2 jaar geleden had ik voor min kerst nog een Megadrive II gekregen :)

stadtkind

Legacy Member
Bad karma vorige week. Ging van een vriendin een snes krijgen, maar iemand was zo vriendelijk om in deze tijden van vrede op aard in te breken in haar auto en haar gps en de snes te stelen. Daarnaast pinnetje van SMS-adapter afgebroken en erbovenop hoge afrekening van elektriciteit waardoor geen geld overblijft om alles hierboven weer te fixen. Bummer...

Nirron

Legacy Member
Oei dat is wel erg jammer! Lag alles nog in het zicht? Dan is het wel deels een beetje haar eigen fout..
In het vervolg alles wegnemen uit het zicht zodat zo'n dief niet ter verleiding kan komen.

Als ik mij ergens parkeer gaat alles meteen in de koffer uit het zicht van mogelijke criminelen.

stadtkind

Legacy Member
Geen idee, maar blijkbaar is een Berlingo de makkelijkste auto om in in te breken. Leuk om te weten als je zo'n auto hebt :s

KillingRaptor

Legacy Member
DOSBox ook niet? Of zijn het Windows games? Want die schijnen inderdaad frustrerend te zijn soms. :p

Bamboebahr

Legacy Member
het zijn dus windows games ja :(
de meeste wil hij zelfs niet installeren omdat het een 64bit pc is -_-

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Laatste tijd bijna totaal geen retro-games kunnen spelen

wil ik vandaag eens m'n SMD opstarten, zijn alletwee m'n tv's voor de vuilbak :(
er hebben allebei een verticale afbuiging op de beeldbuis (bij de ene rechtsonder en bij de ander wisselt de plaats van afbuiging met momenten)

Private Joker

Legacy Member
Dat is wel ne mindere... binnen hier en een aantal jaar zijn ze helaas allemaal voor de vuilbak :(

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Ze hebben na respectievelijk 13 en 18 jaar hun tijd gehad denk ik.

heb hier nog een oudere panasonic staan van 27 jaar oud, werkt nog redelijk, maar geluid is dat niet meer en het beeld slaat helemaal groen uit ;)

ik zal eens moeten tijd moeten maken, om m'n consoles op m'n flatscreen te installeren

Dustar

Legacy Member
Ik heb er hier ook nog twee staan. Van die 50 cm Neufunk toestelletjes uit de GB indertijd. Bollen na 19 jaar nog perfect... hopelijk blijven ze dat nog even doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan