Dustar
Legacy Member
kristofb zei:Half twaalf valt nog mee, heb ooit al meegemaakt dat ik rond een uur of 4 op de klok keek.. Op een werken dag....
't Was er naar't schijnt aan te zien volgens de collega's toen![]()
In een vorig leven gebeurde dat ook wel regelmatig, maar de laatste jaren was het bij mij toch schaars geworden.




