Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nirron

Legacy Member
space79 zei:
Bij mijn weten, mag hij aanrekenen hoeveel hij wil...de doos om te verzenden kost €3 het papier wat ik erin doe heeft mij een krant gekost, verplaatsingskosten tot aan de post en tot slot de verzending zelf :p
Best altijd eerst vragen wat je bij gecombineerde verzending zou moeten betalen.

Het is gewoon een verkoper die extra winst probeert te maken door te prutsen met zijn verzendingskosten.

Ik heb bij die persoon een pakket klaarstaan van 10 games waar nog plaats is voor een paar extra.
Het pakket mag maximaal 2kg wegen, maar weegt nu iets meer dan 1kg dus nog ruimte voor een paar.

Ik vraag hem of het nog mogelijk is om de andere games die hij te koop heeft en die ik eventueel zou winnen te combineren in de verzending.
Waarop hij simpel antwoord dat als ik ze wil dat ik per game aparte verzendingskosten moet betalen..

Heb nu ook geen goesting om die 10 games die ik gewonnen heb van hem te kopen, maar ja voor de prijs kan ik het niet laten.
Moest hij mij in het begin met die zever van aparte verzendingskosten per spel afkomen dan had ik helemaal niet van hem gekocht.

Een goede verkoper zou gewoon alles moeten combineren en je de werkelijke verzendingskosten aanrekenen met een kleine som voor de "handeling".

Ingis

Legacy Member
heh, dan moet je een keer kijken naar die verkopers die iets aanbieden voor 0.99 cent en als verzendkosten 150euro hebben staan :p dat is nog een slag erger... je moet het maar eens niet gezien hebben :s

Nirron

Legacy Member
Ik denk het niet omdat het de plicht is van de koper om de volledige veiling te lezen.
Wanneer je dan een bod maakt teken je een contract en ben je verplicht te betalen.

Natuurlijk kan je weigeren te betalen en dan krijg je een aantekening op je account voor onbetaald object.
Dan moet je Ebay contacteren en het geval uitleggen en in het beste geval laten ze die aantekening vallen.

Ringo

Legacy Member
Ik geloof dat ze op ebay.com er nu iets aan proberen te doen: ze vragen daar namelijk een fee van 11% op de verzendingskosten.

Exasephiroth

Legacy Member
Dieven van de Bpost:
Een BPACK (nieuwe naam :woohoo:) van 2,1kg : €8,40 :=/
Dus 50 cent bij o.0 Postzegels zijn blijkbaar ook 5 cent gestegen.

red Bulleke

Legacy Member
Exasephiroth zei:
Dieven van de Bpost:
Een BPACK (nieuwe naam :woohoo:) van 2,1kg : €8,40 :=/
Dus 50 cent bij o.0 Postzegels zijn blijkbaar ook 5 cent gestegen.

Binnenkort zijn we goedkoper af met een DPD of DHL levering ;-)
Nuja: kiala kan er maar de vruchten van plukken zeker?

En als je niet graag met kiala werkt wordt het stilaan tijd om de rekening te beginnen maken of je niet goedkoper af bent om overal zelf achter te rijden. Enkel jammer dat de brandstofprijzen zo hoog staan...

Dustar

Legacy Member
Ergernis: eindelijk nog eens enkele missende Hoog Spel magazines gevonden; wil de verkoper ze niet verzenden. Enkel ophaling.
Niet zo'n groot probleem op zich, maar hij woont in Dendermonde en ik in zuidoost Limburg. 130 km, anderhalf uur rijden. Dat voor 8 magazines doen gaat me wat te ver.

s_kaiba

Legacy Member
Dustar zei:
Ergernis: eindelijk nog eens enkele missende Hoog Spel magazines gevonden; wil de verkoper ze niet verzenden. Enkel ophaling.
Niet zo'n groot probleem op zich, maar hij woont in Dendermonde en ik in zuidoost Limburg. 130 km, anderhalf uur rijden. Dat voor 8 magazines doen gaat me wat te ver.

Vraag eens in het gezocht gedeelte of er niemand van dendermonde er wilt omgaan voor u.
Als het iets dichter zou zijn wilde ik dat wel doen, maar is net wat te ver en moet er zelden zijn ook.

Nirron

Legacy Member
Ik ben van Aalst dus eventueel kan ik dit weeral eens regelen voor een mede 9liver.. :) Mits een kleine compensatie om er achter te rijden!

Yuri

Legacy Member
Ergernis: mensen die eerst een deal sluiten en daarna doodleuk terug krabbelen. Games waren dus blijkbaar eerst verkocht aan iemand. Die laat zich blijkbaar niet meer horen. Dus games worden terug te koop gezet, ik koop er een, deal is gemaakt. Dan horen ze de persoon dan toch en ze gaan door met die deal. Kan dit zomaar? Het gaat me niet over die game, maar het principe...

Private Joker

Legacy Member
Voor een mooi prijsje een setje MD gekocht waarvan ik dacht dat het een unboxed console was met wat games. Afgesproken aan m'n werk en staat die persoon er met een mint in box MD II met 6 splinternieuwe games :D
Alleen de handleiding van één spel ontbreekt, maar wat maakt dat uit.
Straks foto'tje plaatsen.

Dustar

Legacy Member
Nirron zei:
Ik ben van Aalst dus eventueel kan ik dit weeral eens regelen voor een mede 9liver.. :) Mits een kleine compensatie om er achter te rijden!

't Is wat gek om voor acht nummers te gaan rondrijden misschien, niet?
Wellicht raakt hij die magazines niet kwijt, heb hem gezegd dat hij nadien altijd naar me mag terugkomen.

Nirron

Legacy Member
Bwa maakt mij niet veel uit hoor. Compensatie die de benzine betaalt is genoeg voor mij.
Laat maar iets weten via PM ofzo indien je ze toch graag gehad had.

Private Joker

Legacy Member
Dagje ziek thuis... ah well. Vrijdag examen dus is altijd welkom om efkes te rusten.

On (retro) topic: Damn wat komt er plots allemaal te koop op de B&S? Multimega, 32X, BiZi's lotjes,...

BiZi

Legacy Member
GL met examen :)

En ge hebt gelijk... weken stil geweest, en dan ineens volle lading. En kheb volgende maand binnenkomst van 2 statues :(, dus mogelijk eentje schrappen van de lijst...

Soit, heb een initieel bod geplaatst onder voorbehoud op de multi mega. Even uitzoeken of het het effectief waard is. Ik zie eerlijk gezegd onder de titels geen top rares steken. (Vandaar mijn ondervoorbehoud bod)

KillingRaptor

Legacy Member
Private Joker zei:
Dagje ziek thuis... ah well. Vrijdag examen dus is altijd welkom om efkes te rusten.

On (retro) topic: Damn wat komt er plots allemaal te koop op de B&S? Multimega, 32X, BiZi's lotjes,...

Veel succes met je examen alvast!

Exasephiroth

Legacy Member
Private Joker zei:
On (retro) topic: Damn wat komt er plots allemaal te koop op de B&S? Multimega, 32X, BiZi's lotjes,...

MotherF; niet normaal. Dat 32X lotje is zo'n once in a lifetime-lot. Nu dat multimega-lot, wat je ook niet veel zult tegenkomen. Een van de weinige moment dat ik het beklaag dat ik nog student ben :p

Private Joker

Legacy Member
Thanks guys!

Dat multimegapakket is wel tof om zien, maar ik vind 300 er wel wat over. Kan het wel waard zijn afzonderlijk, maar niet in pakket denk ik.`'t is blijkbaar White Raptor die zijn setje verkoopt op een tweede account hier op 9lives.
Dat 32X lot daarentegen had ik ook wel meeneem geboden als ik niet in bed lag... :doh: Was klaar voor een bid war maar 't is er precies niet van gekomen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan