Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bamboebahr

Legacy Member
Exasephiroth zei:
MotherF; niet normaal. Dat 32X lotje is zo'n once in a lifetime-lot. Nu dat multimega-lot, wat je ook niet veel zult tegenkomen. Een van de weinige moment dat ik het beklaag dat ik nog student ben :p

kbeklaag het me veel, als ik soms dingen zie passeren op ebay :p

Exasephiroth

Legacy Member
Ow btw; vandaag op mijn examen: bij 1 vraag ('t ging over netwerken), 1 vd multiple choice-mogelijkheden:

- dreamcast

Uiteraard een smiley met in dikke letters SEGA naast geschreven, maar het was wel niet het goede antwoord :p

Ringo

Legacy Member
Nevermind...'t was een verkeerd antwoord voor een multiple choice...had exa's post te snel gelezen.

Dennoman

Legacy Member
Eén van de trefwoorden actualiteit op mijn examen Journalistic Research was "Assassin's Creed Revelations" :p

Ingis

Legacy Member
heb normaal binnenkort toch nog CE guide van Skyrim. Was overal uitverkocht en stond al tegen 70 dollar. Gelukkig niet gekocht toen en is nu herprint. Koop je keer een CE guide niet ... grmz.

edit: is al trg uitverkocht precies. Hopelijk gaat er niets mis tijdens verzending.

edit2: mijn ontbrekende kidrobots gekocht, vega en sagat zullen de streetfighter lijn compleet maken. Als ze volledig zijn review ik ze zeker. Zijn echt wel leuk :D

edit3: aan het onderhandelen voor een personal grail in game merchandise voor ons persoonlijk. Hopelijk lukt het :)

BiZi

Legacy Member
Ingis zei:
heb normaal binnenkort toch nog CE guide van Skyrim. Was overal uitverkocht en stond al tegen 70 dollar. Gelukkig niet gekocht toen en is nu herprint. Koop je keer een CE guide niet ... grmz.

edit: is al trg uitverkocht precies. Hopelijk gaat er niets mis tijdens verzending.

edit2: mijn ontbrekende kidrobots gekocht, vega en sagat zullen de streetfighter lijn compleet maken. Als ze volledig zijn review ik ze zeker. Zijn echt wel leuk :D

edit3: aan het onderhandelen voor een personal grail in game merchandise voor ons persoonlijk. Hopelijk lukt het :)

Shin Akuma PCS? Evil Ryu PCS?
Don't make me jealous !!!!

Ingis

Legacy Member
hehehe:p nee nee tis geen PCS :) Die zijn helemaal niet te betalen. Voorlopig blijf ik daar bij mij 3 die ik heb en Black Chun :p.

BiZi

Legacy Member
Zwijg over black chun plix :)

ik weiger momenteel gewoon iets in pre-order te zetten qua chun li...

Private Joker

Legacy Member
2dehands is aan het foefelen met het retro console secties :doh:

Sega alles bij elkaar gegooid...

Edit: 't is terug in orde. Storing blijkbaar.

TrALt.png

BiZi

Legacy Member
Gisteren, na 60uur, Dark Souls op X360 uitgespeeld. Hands down beste game van de afgelopen 5 jaar.

Game staat ook vanaf heden in mijn top 10 all time. Iedereen die eens iets anders wilt en graag wil afzien... check dark souls. You will not be dissappointed!

Ingis

Legacy Member
ligt iere nog in het plastieksken. Komt zeker als er es tijd is in de vakantie. maar liggen ier nog te veel games om te spelen :s Halo Reach, GOW3, AC Brotherhood en Revelations, Batman AC, Rayman, Dark Souls en nog een paar liggen ier nog allemaal mooi in plastiekje :(

BiZi

Legacy Member
Geef voorrang aan DS... epicness!!! :)

Soit, next in line:

* Batman AC (reeds binnen)
* Rage (al lange tijd binnen)
* Catherine (in pre order) game is looking insaaaaaaaaaaaane
* Final Fantasy X13-2
En dan begint de March Madness met Resident Evil, Max Payne & Ninja Gaiden 3!

Mijne verhuis komt op een perfect moment... NIET!

Bamboebahr

Legacy Member
Dark Souls is idd een zeer goed spel, moet het nog eens uitspelen :)
Skyrim kwam er tussen :p

Ingis

Legacy Member
Private Joker zei:
Die games liggen daar precies al een tijdje. ;)

tja, verschrikkelijk druk met school, verbouwing nog altijd en moeten elkaar ook af en toe keer aandacht geven eh :p
en momenteel kan er maar 1 xbox worden aangesloten dus kijken we liever samen een film ofzo dan dat er eentje zich zit te vervelen :p

Den_Hidde

Legacy Member
Ebay ergernis van de week, lotje games aan het volgen, wil deze morgen toen ik opstond (11u:) ) kijken hoe de status is. Mailtje in de bus: u bod is geannuleerd en van heel die bieding is geen spoor meer te vinden. Man daar wordt ik onnozel van ! Zet dan ineens de prijs dat ge wilt éh fuckers !
So fare my rant :)
Glimlach toch ook; leuk spelletje voor nes lovers : ABOBO'S BIG ADVENTURE - ULTIMATE TRIBUTE TO THE NES
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan