Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Mja, verkopen zal ik eventueel wel doen, maar voorlopig eerst wachten op een nieuw exampleer om dan de slechte cover te combineren met de rest. Manual is wel mint net als de cart.

En snipen, zal inderdaad eens mee moeten beginnen. Programma'tje zoeken wel want ik heb geen tijd meer om op de veilingen te wachten.

Private Joker

Legacy Member
Dat is het net. Ik ben niet de 2de hoogste, ik ben de winnaar van de veiling maar er wordt met mijn voeten gespeeld.

BiZi

Legacy Member
Mja, tbh, ik zou het niet betalen en aankaarten bij ebay.
Er is duidelijk met uw voeten gespeeld.

Als ge 37 pond kunt bieden, dan kan die 2 extra pond er ook nog bij hé.

Private Joker

Legacy Member
Heb het gereport en nog niet betaald. We zien wel wat ervan komt.
Vorige keer dat het gebeurde, kreeg ik een week later een bericht dat het wordt onderzocht en daarna niets meer. Ondertussen 3 weken al.

Soit, ik wil die set nog altijd hoor en het was een prijs die ik ervoor wou betalen, maar toch.

sluysen

Legacy Member
Private Joker zei:
Dat is het net. Ik ben niet de 2de hoogste, ik ben de winnaar van de veiling maar er wordt met mijn voeten gespeeld.

Dus de 2e bieder heeft geweigerd? In principe moeten al zijn boden dan toch vervallen, tot aan het laatste bod voordat hij begon (misschien dat van jou)

In dat geval heb je zogezegd wel jezelf serieus overboden, en zouden ze je eerste bod moeten nemen vind ik

Private Joker

Legacy Member
Die andere heeft een 10-tal keer geboden en toen hij me heeft overboden, trok hij z'n laatste bod in "verkeerde bedrag ingevuld". Ze moeten wel heel achterlijk zijn bij eBay om dat door de vingers te zien.
Maar het zou inderdaad moeten zijn zoals jij het zegt. Al zijn boden vervallen en ik betaal net meer als wat een derde bieder heeft geboden. In dit geval zou dat Kristofb zijn geweest met het startbod.

kristofb

Legacy Member
Ach troost je PJ, als ik eraan gedacht had om die veiling effectief op te volgen, had je nog even veel geld kwijt geweest :)

Den_Hidde

Legacy Member
Na lang uitstellen, ga ik eindelijk eens beginnen om de mega man games te verzamelen. Had dat beter al vroeger gedaan want die prijzen zijn nogal omhoog gegaan de laatsten tijd :s

Dennoman

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Na lang uitstellen, ga ik eindelijk eens beginnen om de mega man games te verzamelen. Had dat beter al vroeger gedaan want die prijzen zijn nogal omhoog gegaan de laatsten tijd :s
Brit die ik ken heeft een volledige Rockman-collectie. Alle games waarin hij ooit is voorgekomen, en dat zijn er honderden :p

Enige dat hij nu nog moet hebben is een Chinese editie van MM X8 of zoiets.

Den_Hidde

Legacy Member
*slik* kzal al is beginnen met de nes en snes :) dat zal al genoeg zijn vrees ik

Private Joker

Legacy Member
Twee dagen vrijaf, vriendin op conferentieweekend en twee grotere pakketjes op te halen dit weekend! Wel, ééntje komt er zelf mee langs en de andere is bij BiZi thuis.
Gamen, collectie inventariseren, regiolijstje opstellen, ... Fun weekend!

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
Twee dagen vrijaf, vriendin op conferentieweekend en twee grotere pakketjes op te halen dit weekend! Wel, ééntje komt er zelf mee langs en de andere is bij BiZi thuis.
Gamen, collectie inventariseren, regiolijstje opstellen, ... Fun weekend!

Als den BiZi niet kijkt, steekt dan zijn dvd rekken eens in uw binnenzak en geef die eens aan mij! :evil:

Private Joker

Legacy Member
:niceone:

Als ik al een ticketje bemachtig om het museum binnen te mogen, zal ik waarschijnlijk andere dingen in mijn binnenzak proberen te steken ;)

Private Joker

Legacy Member
Hehe, ik beken. 't Zijn eigenlijk de autochtonen die het grootste probleem vormen... :unsure:

red Bulleke

Legacy Member
Glimlach en of ergernis (ik weet het zelf nog niet goed):
Vandaag overleg gehad met de aannemer. Door een structureel probleem in huis (draagkrachten en belastingen op houten vloeren), zal de voorziene locatie niet gebruikt kunnen worden als gameroom. 't Is echter de enige plaats in huis die deels nog vrij is.

Tot zolang er geen duidelijkheid is over een eventueel alternatief (bv aanbouw in de tuin), las ik een algemene en verplichte aankoopstop in qua retro games. Ik weet echter niet of ik al die ellende nog over heb voor mijn collectie dus het issue verkopen of niet begint weer enorm hard te spelen.

Ik begin me trouwens af te vragen of ik me niet voor een stuk opgelucht zou voelen mocht de hele boel de deur uit gaan. Choices...

Claudio VO

Legacy Member
is a collection cool ? yes it is !
do we need a collection ? no sir !

it's a choice ;)

Private Joker

Legacy Member
En naast de verschrikkelijke keuze, wat gebeurt er dan met die ruimte? Moet je structurele aanpassingen doen om problemen op lange termijn te vermijden?
Klinkt zeer duur alleszinds...

BiZi

Legacy Member
kristofb zei:
Als den BiZi niet kijkt, steekt dan zijn dvd rekken eens in uw binnenzak en geef die eens aan mij! :evil:

haha
Ze komen misschien binnenkort te koop te staan... als ik ze niet kan plaatsen in nieuwe woning.

En PJ, één kamer is momenteel een stort... ben 'semi' begonnen aan het inpakken :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan