Private Joker
Legacy Member
Mja, verkopen zal ik eventueel wel doen, maar voorlopig eerst wachten op een nieuw exampleer om dan de slechte cover te combineren met de rest. Manual is wel mint net als de cart.
En snipen, zal inderdaad eens mee moeten beginnen. Programma'tje zoeken wel want ik heb geen tijd meer om op de veilingen te wachten.
En snipen, zal inderdaad eens mee moeten beginnen. Programma'tje zoeken wel want ik heb geen tijd meer om op de veilingen te wachten.





