BiZi
Legacy Member
red Bulleke zei:Glimlach en of ergernis (ik weet het zelf nog niet goed):
Vandaag overleg gehad met de aannemer. Door een structureel probleem in huis (draagkrachten en belastingen op houten vloeren), zal de voorziene locatie niet gebruikt kunnen worden als gameroom. 't Is echter de enige plaats in huis die deels nog vrij is.
Tot zolang er geen duidelijkheid is over een eventueel alternatief (bv aanbouw in de tuin), las ik een algemene en verplichte aankoopstop in qua retro games. Ik weet echter niet of ik al die ellende nog over heb voor mijn collectie dus het issue verkopen of niet begint weer enorm hard te spelen.
Ik begin me trouwens af te vragen of ik me niet voor een stuk opgelucht zou voelen mocht de hele boel de deur uit gaan. Choices...
@ RB:
Maak geen overhaaste beslissingen hé man... Slaap er maar een paar weken over.
Maar moest ge het allemaal verkopen... het zal wel ne stevige zakcent zijn. Maarja, wat gade dan met uw geld doen?


). Dat filteren heb ik ook gedaan, en dat lucht al een heel pak op. De kleine maar fijne en persoonlijke collectie die je dan overhoud kan je vloer misschien wel aan...