Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ingis

Legacy Member
Gvd, boek kost 79 dollar, vraagt de site 51 dollar voor verzending grrrrrr

Private Joker

Legacy Member
Alweer een Lucky Dime Caper box set die te koop komt wanneer ik de funds er niet voor heb :(
Tegen dat ik het wel zou kunnen betalen, is die alweer drie keer zo duur als nu :(

PHOBIAS

Legacy Member
Ergernis: Tweedehandsverkopers die iets online zetten, ik reageer binnen de 5 minuten wanneer zijn bieding online staat. Geen reactie op mail. Dan maar een sms gestuurd, geen reactie op zijn sms. Dan maar geboden op het object, en dan heeft hij zijn object gewoon er af gehaald. Dat allemaal binnen de twintig minuten dat dit object heeft online gestaan O.o.

PHOBIAS

Legacy Member
Nirron zei:
Bel ze dan op? ;)

Ik ben vrij socially akward als het aankomt op telefoongesprekken. :p
Maarja, als hij zo dadelijk nog niet gereageerd heeft, toch maar eens proberen.
Dat allemaal terwijl ik gewoon wou weten welke games er in het pakket zaten, dus ik nog geeneens zeker ben of ik het zou kopen :).

Exasephiroth

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Ik ben vrij socially akward als het aankomt op telefoongesprekken. :p

Same over here :crazy:. E-mails, sms'en, irl afspreken en normaal doen geen probleem maar de telefoon is zoiets behekst xd.
'k vind het ook absoluut niet handig om af te spreken... (toch ivm zoekertjes)

PHOBIAS

Legacy Member
Damn, heb net een sms terug gehad.
Hij wil de lijst van games enkel zeggen als ik bel.
WTF. :')

Mikadoez

Legacy Member
Een te grote lijst wss om door te sms'en ;-) Waarom hij dat niet kan mailen, geen flauw idee.
Vreemd :D

Vandaag in Antwerpen 3 krinloopwinkels gecheckt op retro-consoles/games.
Niets gevonden... Of alles is naar't stort of iedereen houdt alles bij precies, bleh

Nirron

Legacy Member
Of je komt gewoon op het verkeerde moment wanneer alles al weg is of nog in de rekken moet gezet worden.. :)

Yuri

Legacy Member
OMG. :) Vandaag een dagje nostalgie gehad. Heb k de zolder van het ouderlijk huis uitgemest en een paar leuke dingen gevonden.

Promodisplay Sonic 3
Promodisplay Soulblade (en waar voldo uitsteekt, alleen jammer dat er wat beschadigingen aan zijn zoals twee naalden van zijn wapen)
Promodisplay Super Mario World 2 Yoshi Island

En dan nog mijn langzoekgeraakte verknipte doosjes van game gear. :D Ik was er blijkbaar niet zo voorzichtig mee. :(

Vanalles k foto's pakken en hier eens plaatsen. :p

Topdagje voor mij. :D

Mikadoez

Legacy Member
Nirron zei:
Of je komt gewoon op het verkeerde moment wanneer alles al weg is of nog in de rekken moet gezet worden.. :)

Ahja, die optie bestaat ook nog. Slechte dag vandaag dus :D



Yuri zei:
En dan nog mijn langzoekgeraakte verknipte doosjes van game gear. :D Ik was er blijkbaar niet zo voorzichtig mee. :(
Als jongere doe je soms stomme dingen. Zo heb ik ook de nummerkes op de coverkes van de SMS-spellen geel gekleurd. En een paar van mijn N64 doosjes langs 1 kant vastgeplakt met plakband. Stom! :doh:

Yuri

Legacy Member
Ok, de foto's:

De promodisplays:



De game gear doosjes (om een gedacht te geven, ga ze niet alle 39 fotograferen, zenne. :p)

Voorkant:



Achterkant:

PHOBIAS

Legacy Member
Mikadoez zei:
Een te grote lijst wss om door te sms'en ;-) Waarom hij dat niet kan mailen, geen flauw idee.
Vreemd :D

Vandaag in Antwerpen 3 krinloopwinkels gecheckt op retro-consoles/games.
Niets gevonden... Of alles is naar't stort of iedereen houdt alles bij precies, bleh

Ja, misschien wil hij inderdaad die dertien games niet typen.
Maar een foto zou wel op zijn minste correct zijn denk ik dan :).

EDIT: ik heb er net naar gebeld.
Ja, kan ik nu een lijst van spellen krijgen?

Ja, schietspellen racespellen en sportspellen.

Zucht.

Private Joker

Legacy Member
@Yuri: Nice, die Sonic 3 lust ik wel :D

OT: Kreuger F zijn topic werd verwijderd en hij is gebanned? Kwam het door de chipped PSX'n misschien?

junglist_clint

Legacy Member
Nice one die billboards. Zoek mij er dood achter voor retro reclame borden. nice dat er toch nog mensen zijn die ze hebben!

Yuri

Legacy Member
Thanks everyone. :)

Normaal gezien kon ik nog een display van killer instinct gehad hebben (was fulgore in een bedreigende pose), maar een maat was daar ook zot van en die heb ik dan aan hem gelaten. (toch met spijt in het hart, want wss is die allang bij het oud papier gezwierd. :( hij had nog een mooi leven kunnen hebben met voldo en sonic.

Wss gaan ze toch ooit weg moeten. We zien wel. Aan kandidaten zal er wel geen gebrek zijn, denk ik.

Mikadoez

Legacy Member
Haha, zalig! Matchbox en Mario - goed team!

6203524597_40e3503a1e_b.jpg


Staat te koop op ebay ook: Super Mario 64 Matchbox

junglist_clint

Legacy Member
al een paar keer op geboden maar telkens verloren. Hoe groot is deze nu? Zo een 15cm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan