Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.Nirron zei:Bel ze dan op?![]()

.PHOBIAS zei:Ik ben vrij socially akward als het aankomt op telefoongesprekken.![]()
. E-mails, sms'en, irl afspreken en normaal doen geen probleem maar de telefoon is zoiets behekst xd.
Vandaag een dagje nostalgie gehad. Heb k de zolder van het ouderlijk huis uitgemest en een paar leuke dingen gevonden.
Ik was er blijkbaar niet zo voorzichtig mee.


Nirron zei:Of je komt gewoon op het verkeerde moment wanneer alles al weg is of nog in de rekken moet gezet worden..![]()

Als jongere doe je soms stomme dingen. Zo heb ik ook de nummerkes op de coverkes van de SMS-spellen geel gekleurd. En een paar van mijn N64 doosjes langs 1 kant vastgeplakt met plakband. Stom! :doh:Yuri zei:En dan nog mijn langzoekgeraakte verknipte doosjes van game gear.Ik was er blijkbaar niet zo voorzichtig mee.
![]()
Mikadoez zei:Een te grote lijst wss om door te sms'en ;-) Waarom hij dat niet kan mailen, geen flauw idee.
Vreemd
Vandaag in Antwerpen 3 krinloopwinkels gecheckt op retro-consoles/games.
Niets gevonden... Of alles is naar't stort of iedereen houdt alles bij precies, bleh
.Yuri zei:Ok, de foto's:

hij had nog een mooi leven kunnen hebben met voldo en sonic.