Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Toeval ;)
Mijn verhuis is voor eind dit jaar, begin volgend jaar... *knock on wood*
Wel mooie items!

Private Joker

Legacy Member
Ergernis Pêle-Mêle: Ik ga er heen voor een pakje binnen te doen en ga eens kijken naar de games/consoles. Ik zie er een Mega CD II boxed staan en dacht, eens kijken of ze geen PSX/PS2 aankopen. Kerel zegt, ja maar aangezien we al een PSX staan hebben, geven we er maar 15 Euro voor en 5 Euro per extra controller.
30 Euro voor een fat PS2 of slim (boxed of unboxed maakt niet uit voor de prijs blijkbaar :s) en opnieuw 5 Euro per extra controller.

Ik zeg, zet de Mega CD opzij, ik ben binnen 5 min terug.

Ik kom terug en geef m'n doos met PSX en PS2 en beide 2 controllers aan zijn collega.

Sorry, we hebben al een PSX dus nemen we die niet aan en die PS2 is de allereerste generatie dus ik kan niets voor u doen. Merci!

En hij loopt gewoon weg... Ik roep hem terug, geirriteerd aan het worden uiteraard. Veel vijven en zessen later controleert hij toch de PSX en vindt een klein mankementje. Zelfde voor de PS2. Duwt m'n doos terug weg en zegt dan doodleuk, ze zijn beschadigd dus neen dank u...
Wtf, al hun consoles staan vol krassen...

Dan maar cash gegeven voor de Mega CD, maar had toch liever geruild voor een PSX en een PS2... Zou er nog 15 Euro krediet bovenop gekregen hebben ook... :doh:

Ze nemen al nooit NL games aan omdat ze nooit Vlamingen over de vloer krijgen en dan zo'n kl**th*mm*l achter de kassa... Nog een geluk dat ze er soms achterlijk zijn met hun prijsbepalingen of ik kwam er niet meer.

Den_Hidde

Legacy Member
Ah das kak man ! had een goeie deal gedaan

Ik vrees dat iemand hier op het forum net een goeie deal gedaan heeft op 2dehands, ene dat zijn nes games weg doet voor een prijsje :s en ik was juist te laat om die te kopen echt wel kak ! Ik hoop dat iemand van hier het heeft gekocht en niet een verkoper van ebay.

Private Joker

Legacy Member
Ze verkopen hun PSX met 1 ctrl aan 40 Euro dus dacht ik ook even een slagje te slaan...

Soit, heb de Mega CD toch ook voor 40 Euro mee hoor. Daar kan ik niet over klagen. Er ontbreekt wel wat denk ik, maar zou toch genoeg moeten in zitten om hem te doen werken. Eens controleren wat er normaal gezien in moet zitten.

Foto van alles:

Ivvou.jpg


bMC45.jpg


Precies slecht licht op de tweede foto, but you get the picture ;)

Ik denk dat ik het volgende ontbreek:

- 2 vijzen
- 1 klein grijs plaatje
- doosje voor het spel?
- kabel voor geluid tussen MCD en MD?

Den_Hidde

Legacy Member
@pj : jup er mist een kabel en idd een hoesje voor die cd, maar die kabel is wel belangrijker

@wandering: dat is de koop van het jaar ofzo ? :D

junglist_clint

Legacy Member
die stonden op 2dehands. Heb nog prijs gevraagd. Was 75 voor het lot dacht ik. Maar zeer veel boxed toppers erbij als ik mij niet vergis?

Den_Hidde

Legacy Member
Ja het is er al af, was 50€ voor nes met 15 games boxed waaronder: Probotector, Mega Man 4, Castlevania, Metal gear, ... I think "Ke CHING" is op zijn plaats

Was 2de beller en heb geen prijs gewonnen :(

Wandering

Legacy Member
Dat lotje kwam inderdaad in de buurt van koop van het jaar!
De verkoper zei dat de persoon die erom kwam onderweg was en 'nogal hevig'...

Den_Hidde

Legacy Member
Hem zei nog ze smijten er mee naar u hoofd ... I wish :)
Heb hem wel gezegd dat er één spel was dat nogal duur was, blijkbaar kon hem dat niet echt uitmaken. Dit zijn toch momenten dat het niet leuk is om retro verzamelaar te zijn :) als ge dat op een haar na mist

Private Joker

Legacy Member
Kans is groot dat het hier nog wel op komt te staan.
Wil nu toch wel eens weten hoe het er allemaal uit. Het setje dat BiZi te pakken heeft gekregen van SNES bij dat 32X lot was toch ook zeer proper hoor. Als deze nog beter is, dan moet het wel echt super zijn geweest!

PHOBIAS

Legacy Member
Persoon van Gent waarvan ik een xbox wil kopen wilt niet verzenden. Damn! :(
Niemand van Oostakker die dat voor mij wil gaan halen en opsturen :p?

Den_Hidde

Legacy Member
Private Joker zei:
Kans is groot dat het hier nog wel op komt te staan.
Wil nu toch wel eens weten hoe het er allemaal uit. Het setje dat BiZi te pakken heeft gekregen van SNES bij dat 32X lot was toch ook zeer proper hoor. Als deze nog beter is, dan moet het wel echt super zijn geweest!

Ik hoop ten zeerste dat het hier te voorschijn komt, als het binnen een paar dagen of straks op ebay staat gaank toch vloeken ze :)

Ringo

Legacy Member
Ik hoop vooral dat het bij een verzamelaar terecht komt, ben die woekerprijzen op Ebay stilletjes moe.

bossi

Legacy Member
the nes deal was mine :D

de snes intresseerde me niet verzamel dat toch niet

en de toppertjes staan netjes in het kastje die gaat niet op ebay

s_kaiba

Legacy Member
PHOBIAS zei:
Persoon van Gent waarvan ik een xbox wil kopen wilt niet verzenden. Damn! :(
Niemand van Oostakker die dat voor mij wil gaan halen en opsturen :p?

bekijk pm

Dustar

Legacy Member
Nu weet ik niet goed of het een glimlach teweeg zou moeten brengen of ergernis over me heen zou moeten strooien...
Een tijdje terug een Atari ST520 opgehaald met printer en wat software, maar zonder scherm. Toen ik thuis kwam bleek de externe diskdrive niet te werken.
De verkoper was meteen bereidt om me het geld terug te geven, en schreef dat ie de Atari dan maar naar het containerpark zou brengen.
Jullie voelen 'm wellicht al komen; vandaag ben ik het geld gaan terughalen, maar ik heb gevraagd of ik de Atari mocht houden. Resultaat is dus dat ik nu met een boxed Atari zit, waarvan de floppydrive kapot is ( denk ik ), maar waarvoor ik dus niets betaald heb. Een gegeven paard etc.

6808389151_a5f9f0ca5f.jpg


Dus ergens toch wel blij, het toestel op zich en de printer zijn nog OK, nu eens rondzien voor een diskettestation en we zijn dan misschien alsnog vertrokken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan