Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
) en opnieuw 5 Euro per extra controller. Sorry, we hebben al een PSX dus nemen we die niet aan en die PS2 is de allereerste generatie dus ik kan niets voor u doen. Merci!
en ik was juist te laat om die te kopen echt wel kak ! Ik hoop dat iemand van hier het heeft gekocht en niet een verkoper van ebay.

Private Joker zei:Kans is groot dat het hier nog wel op komt te staan.
Wil nu toch wel eens weten hoe het er allemaal uit. Het setje dat BiZi te pakken heeft gekregen van SNES bij dat 32X lot was toch ook zeer proper hoor. Als deze nog beter is, dan moet het wel echt super zijn geweest!

PHOBIAS zei:Persoon van Gent waarvan ik een xbox wil kopen wilt niet verzenden. Damn!
Niemand van Oostakker die dat voor mij wil gaan halen en opsturen?