KillingRaptor
Legacy Member
Dennoman zei:Ik kan goed begrijpen dat hij minder uren doet omdat het een bijberoep is, maar efkes een papierke schrijven met de nieuwe uren is hoogstens 2 minuten werk. Ik blijf erbij: geen excuus. Dat kan toch niet dat die gast daar nooit klachten over heeft gekregen en indien wel laat hij ze kennelijk gewoon over zich heengaan.
Akkoord dus dat hij het op 't gemakske doet, maar dan mag het wel deftig gebeuren. Get your shit together or gtfo.
Papiertje schrijven kon inderdaad wel ja, misschien was dit één van de weinige keren dat dit gebeurde en heb je het echt op een slecht moment getroffen dan. Ging er gisteren ook nog binnenspringen om twee Dreamcast games op te halen maar ben er zelf ook niet geraakt, we hadden geen zin om van de éne kant van Gent naar de andere te gaan door dit weer.

Zal het hem ook eens zeggen dat hij een papiertje moet ophangen of dat hij anders een boze Dennoman over zich heen krijgt.





