Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Private Joker

Legacy Member
Zeer mooi voor jou uiteraard en het zal wel zijn zoals je zegt, maar die persoon moet toch wel redelijk naïef zijn om dan zomaar je geld terug te geven als je vraagt hem bij te houden? Bij mij zou het wel wat vraagtekens oproepen :p

Dustar

Legacy Member
Private Joker zei:
Zeer mooi voor jou uiteraard en het zal wel zijn zoals je zegt, maar die persoon moet toch wel redelijk naïef zijn om dan zomaar je geld terug te geven als je vraagt hem bij te houden? Bij mij zou het wel wat vraagtekens oproepen :p

Ik had hem voorgesteld dat ik de Atari mee terug zou nemen zodat hij zelf kon zien wat er aan scheelde. Maar geloofde me blijkbaar op m'n woord :-) .
Achja, 't is een mooi stuk, zo met de doosjes erbij enzo.
Nu nog eens wat plaats maken voor mijn PC rommel, want dat begint stilaan mijn Sega spullen te evenaren...

Claudio VO

Legacy Member
er zit zowaar een dreamSNES CD in m'n DC pakketje !
hold on virtua tennis . bring it on 16 bit games :p

Private Joker

Legacy Member
Allez, zoveelste deal die verkeerd loopt.
Eerst dagen later verstuurd dan werd gezegd en dan wordt het volgens de tracking afgeleverd deze ochtend en ik heb niemand zien voorbij komen...

Had ik eens een goede deal gedaan hier op de B&S.

Claudio VO

Legacy Member
Private Joker zei:
Allez, zoveelste deal die verkeerd loopt.
Eerst dagen later verstuurd dan werd gezegd en dan wordt het volgens de tracking afgeleverd deze ochtend en ik heb niemand zien voorbij komen...

Had ik eens een goede deal gedaan hier op de B&S.

heb deze week ook een pakketje gepost voor iemand hier op 9lives. status afgeleverd ; maar die persoon heeft niks ontvangen.
toch weer geen Bpost-virus zeker ?

space79 zei:

missa like it ;)
jammer genoeg zag ik géén Parodius staan . of hij moet in het Japans vermeld staan .:help:
dat is toch géén volledige SNES lijst zeker ?

Mikadoez

Legacy Member
tumblr_lyue9v6PZn1roxnyyo1_1280.jpg


Cool gedaan

Ringo

Legacy Member
Claudio VO zei:
jammer genoeg zag ik géén Parodius staan . of hij moet in het Japans vermeld staan .:help:
dat is toch géén volledige SNES lijst zeker ?

Hoeveel staan er zo ongeveer op?

Ondertussen zijn mijn veilingen afgelopen op Ebay...er zit niemand van 9Lives tussen denk ik, wel 90% Walen en 1 Fransman. Ik kruis al mijn vingers en hoop op vlotte afhandeling gezien ik zo veel mogelijk via Kiala probeer te verzenden, wat nog niet zo gekend is bij iedereen.

Ook hoop ik dat de Fransman meevalt, mijn beperkte deals naar Frankrijk toe waren vaak nogal moeilijk (nog proberen afpingelen na het einde van de veiling op transport en dergelijke).

Claudio VO

Legacy Member
@ Ringo

goh , ongeveer 250 schat ik . zeker geen 500 ofzo.
kweet nie hoeveel er de SNES libary telt.

Dennoman

Legacy Member
Vandaag een wandelingske door Gent gemaakt en blijkbaar lag het hotel waar ik verbleef vlakbij de Gameswap. Kwam er aan rond kwart voor 12, gingen zogezegd om half 12 open, maar binnen nog niet eens een levende ziel te bespeuren.

Tjah, dan houdt het op. Tamzakken gvd, zoiets kan er bij mij echt wel niet in.

Den_Hidde

Legacy Member
Dennoman zei:
Vandaag een wandelingske door Gent gemaakt en blijkbaar lag het hotel waar ik verbleef vlakbij de Gameswap. Kwam er aan rond kwart voor 12, gingen zogezegd om half 12 open, maar binnen nog niet eens een levende ziel te bespeuren.

Tjah, dan houdt het op. Tamzakken gvd, zoiets kan er bij mij echt wel niet in.

Dat is een beetje de kwaal bij van die indie winkels, die houden hun niet echt aan de uren maar aan de goesting !
moest ik nu een winkel hebben ze zouden mij moeten buiten sleuren, of ik bleef daar wonen :D

Claudio VO

Legacy Member
denk wel dat die daar leeft ook hoor :x ^^

toch zonde dat hij een potentiele verkoop gemist heeft . tzijn zaken die niet kunnen eigenlijk .

Private Joker

Legacy Member
Godv**... Veiling gevolgd met Home Alone in complete, drie classics en nog wat en dan gewoon vergeten te bieden... Gaat die voor een keer zo verschrikkelijk goedkoop weg. 32 Euro.. :(

Dennoman

Legacy Member
Den_Hidde zei:
Dat is een beetje de kwaal bij van die indie winkels, die houden hun niet echt aan de uren maar aan de goesting !
moest ik nu een winkel hebben ze zouden mij moeten buiten sleuren, of ik bleef daar wonen :D
Ach, mensen willen nu eenmaal niet aanvaarden dat op deze minuscule markt voor retro zo'n winkels het nooit goed zullen doen. Failliet gaan ze toch, het is gewoon een kwestie van wanneer. Vaak worden eigenaars lui of arrogant, zoals bij de MaxWorld in Leuven het geval was, bijvoorbeeld.

Uitbater kon echt belachelijk arrogant overkomen wanneer ge hem niet naar de mond wou praten. Ahja, want het is de schuld van iedereen behalve hemzelf dat hij een gigantische financiële put voor zichzelf graaft, natuurlijk. Heeft vaak een grote bek tegen mij opgezet, en op nen dag zag ik hem onderweg naar 't station in Leuven ergens buiten stappen. Ik groet hem en kijk naar die gevel, bleek een notariskantoor te zijn. Twee weken later was hij niet langer in business.

C'est la vie. Ge moet maar wat klantvriendelijker leren zijn en niet iedereen afsnauwen, surtout met die belachelijke prijzen.

Private Joker

Legacy Member
Ooit komt mijn winkeltje er in Zweden en zal proberen niet arrogant te worden. ;)
Speelt al even in m'n hoofd en zou een sectie verhuur doen van retro consoles ook.
Het is inderdaad zoals je zegt een financieel risico en het neemt een serieuze investering ook...

KillingRaptor

Legacy Member
Dennoman zei:
Vandaag een wandelingske door Gent gemaakt en blijkbaar lag het hotel waar ik verbleef vlakbij de Gameswap. Kwam er aan rond kwart voor 12, gingen zogezegd om half 12 open, maar binnen nog niet eens een levende ziel te bespeuren.

Tjah, dan houdt het op. Tamzakken gvd, zoiets kan er bij mij echt wel niet in.

Je moet wel eens kijken op de site ook hé, hij is pas open vanaf 13u00. Heb nu nog nooit problemen gehad met de Gameswap, heel vriendelijke gast die het openhoudt ook!

Dennoman

Legacy Member
Kan me nu echt eens geen hol schelen wat er op de site staat. Als er op de deur staat: "open van maandag tot zaterdag van 11.30u tot 18.30u", verwacht ik dat die om 11u30 open is. Het is nu toch niet zo fucking veel gevraagd om hetgeen op uw deur staat te laten overeenstemmen met wat er op de site staat?

Ik blijf erbij, pure luiheid. Ik zal mezelf verkneukelen wanneer ze ook failliet zijn.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik hoop van niet want ik ga er nog altijd zeer graag naartoe. :)
Je moet er ook rekening mee houden dat dit slechts een bijberoep van hem is hé, er kunnen dan natuurlijk altijd dingen tussenkomen. Volgens mij heb je het gewoon op een slecht moment getroffen want zoals ik al eerder zei heb ik er echt nog nooit problemen mee gehad.

Claudio VO

Legacy Member
kzou ook nog ne keer willen binnenspringen. en als we daar op bezoek komen , zullen we hem wijzen op de openingsuren :p

Dennoman

Legacy Member
Ik kan goed begrijpen dat hij minder uren doet omdat het een bijberoep is, maar efkes een papierke schrijven met de nieuwe uren is hoogstens 2 minuten werk. Ik blijf erbij: geen excuus. Dat kan toch niet dat die gast daar nooit klachten over heeft gekregen en indien wel laat hij ze kennelijk gewoon over zich heengaan.

Akkoord dus dat hij het op 't gemakske doet, maar dan mag het wel deftig gebeuren. Get your shit together or gtfo.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan