Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Private Joker zei:Zeer mooi voor jou uiteraard en het zal wel zijn zoals je zegt, maar die persoon moet toch wel redelijk naïef zijn om dan zomaar je geld terug te geven als je vraagt hem bij te houden? Bij mij zou het wel wat vraagtekens oproepen![]()
.Claudio VO zei:er zit zowaar een dreamSNES CD in m'n DC pakketje !
hold on virtua tennis . bring it on 16 bit games![]()

Private Joker zei:Allez, zoveelste deal die verkeerd loopt.
Eerst dagen later verstuurd dan werd gezegd en dan wordt het volgens de tracking afgeleverd deze ochtend en ik heb niemand zien voorbij komen...
Had ik eens een goede deal gedaan hier op de B&S.
space79 zei:enjoy![]()

Claudio VO zei:jammer genoeg zag ik géén Parodius staan . of hij moet in het Japans vermeld staan .
dat is toch géén volledige SNES lijst zeker ?
Dennoman zei:Vandaag een wandelingske door Gent gemaakt en blijkbaar lag het hotel waar ik verbleef vlakbij de Gameswap. Kwam er aan rond kwart voor 12, gingen zogezegd om half 12 open, maar binnen nog niet eens een levende ziel te bespeuren.
Tjah, dan houdt het op. Tamzakken gvd, zoiets kan er bij mij echt wel niet in.

Ach, mensen willen nu eenmaal niet aanvaarden dat op deze minuscule markt voor retro zo'n winkels het nooit goed zullen doen. Failliet gaan ze toch, het is gewoon een kwestie van wanneer. Vaak worden eigenaars lui of arrogant, zoals bij de MaxWorld in Leuven het geval was, bijvoorbeeld.Den_Hidde zei:Dat is een beetje de kwaal bij van die indie winkels, die houden hun niet echt aan de uren maar aan de goesting !
moest ik nu een winkel hebben ze zouden mij moeten buiten sleuren, of ik bleef daar wonen![]()
Dennoman zei:Vandaag een wandelingske door Gent gemaakt en blijkbaar lag het hotel waar ik verbleef vlakbij de Gameswap. Kwam er aan rond kwart voor 12, gingen zogezegd om half 12 open, maar binnen nog niet eens een levende ziel te bespeuren.
Tjah, dan houdt het op. Tamzakken gvd, zoiets kan er bij mij echt wel niet in.
