Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foxxer

Legacy Member
Kheb da al lang gezien da zoekertje, en al mee gebeld.
Kga er straks langs om ze op te halen (N64 en snes)
Sry :p

Ma ik heb zelf al nen Lufia Big Box en zal er dus ene van weg mogen.

Yuri

Legacy Member
OMFG!!!

Ik kom juist van die mensen, want ze verkochten een heleboel gameboy spellekes supergoedkoop.

Had ik dat geweten, was alles voor mij... :(

Yuri

Legacy Member
Ah, zal me leren. Volgende als ik iets ga halen, ga ik nu steeds vragen of ze nog gerief liggen hebben. Geen twee keer ze...

Foxxer

Legacy Member
Nja, kben ni me alles weg ze, kzal lijstje doorgeven met wat er nog overschiet :p

junglist_clint

Legacy Member
pak maar alles mee, ik koop de rest wss wel op (buiten crappy games :D)

Foxxer

Legacy Member
pm me anders eens met degene die ge nog zoekt (aantal heb ik reeds ma pak ik ook mee om terug te verkopen wegens hun waarde)

Yuri

Legacy Member
Ok, ge ziet wel he.

Lol, tis eigenlijk wel vreed, ik rijd daar dus speciaal naartoe om met bijna niks thuis te komen... :p

reactor

Legacy Member
:eek:
Jawadde Yuri
Als ge daar echt al geweest waart is dat wel de vergissing van uw leven.
Wat een koopje.

@Foxxer
De koop van de eeuw, nice :niceone:

Exasephiroth

Legacy Member
Blij om te zien dat er nog meer zotte deals geweest zijn tijdens mijn weekje vakantie.
Wel spijtig om te zien dat ze niet altijd in de juiste handen terechtkomen & dat deze dan nog ondersteund worden :s

Ringo

Legacy Member
@exasephiroth: Tja, als je er tegen bent, zeggen ze direct dat je jaloers bent. Ik ga er van uit dat Foxxer het niet slecht bedoeld, maar ik vraag me wel af waarom het getolereerd wordt op het buy and sell forum.

Volgens mij mag je toch niet zo openlijk doorverkopen met grote winst als nu het geval is? Kan zijn dat de regels veranderd zijn natuurlijk.

Private Joker

Legacy Member
Ik sluit me toch ook aan bij de "haters" hoor. Doe zoiets dan niet met zoveel lawaai als je begrijpt wat ik bedoel. Ik koop ook grotere lotjes, maar als je dan komt stoefen over de (zelfverklaarde) deal van het jaar (wat het in mijn mening echt niet is trouwens), zet het dan niet de dag zelf nog allemaal te koop aan zo'n prijzen. Ik zou nogal pissed zijn moest je die met een Sega lotje doen omdat je andere verzamelaars gewoon te zeiken zet en je verwacht dat zij de volle pot gaan betalen voor je games.

Dennoman

Legacy Member
Euh, gij gaat in Zweden een winkel opendoen. Wat gaat ge in principe heelder dagen doen denkt ge? :p

Ringo

Legacy Member
Als pur-sang verzamelaar een winkel openen is niet haalbaar...ik heb er al enkele dat zien doen en steeds gingen die over de kop. Zelf droom ik daar ook van hoor, maar het is mijn inziens niet te doen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan