Jezus christus... Wat een stormwind aan reacties allemaal...
Ik ben helemaal geen opkoper van retro... Sta ik hier soms geregeld met retro loten? Neen...
Retro is een dure business en ik moet ook rond komen. Zelf vorige maand vor enkele honderden euro's opgelicht geweest... Zure appel ma was mijn eigen fout, ha beter moeten opletten. Mij hoort ge ni klagen ma just trying to cut some losses here.
Ik was al lang op zoek naar terra nigma, de secret of's en een complete lufia.
De rest ging ik echt wel noet laten liggen, kzou stom zijn. Toen ek daar aankwam vertelde ze dat ze intussen al veel telefoons had gehad van mensen die alles ineens wouden meepakken maar ik was eerst. Dus ik was de echte opkopers voor.
En de dubbels ga ik echt niet onder de prijs verkopen, ik ben geen ocmw.
En over mijn zogenaamde woekerprijzen...
Ik heb zelf gezegd dat ik over sommigen niet zeker was.
Ik heb echter maar 2 soorten reacties gekregen:
1: boden dik onder de waarde
2: reacties van schandalige woeker ebay prijzen!
Maar suggesties van kijk, op dat item zou dat een juistere prijs zijn. Heb ik dat gehad? Neen. Die krijg ik niet.
Ik geef toe, ik ben misschien wat té enthousiast geweest maar iedereen deeldr dat enthousiasme, tot ik een deel te koop zet en sommigen aan een mooie prijs en er op een heel deel geboden wordt. Ja dan verdwijnt dat enthousiasme precies als sneeuw voor de zon. Dan riek ik eerder jaloezie. Mensen die denken van dju, dat had IK kunnen zijn.
En ja, sorry maar paper mario ga ik echt niet voor 20 euro verkopen, heb mijn eigen exemplaar ook 50 betaald vorig jaar en lang naar moeten zoeken.
Kijk Yuri, ik vind het echt jammer voor je dat je het hebt late schieten, maar kan ik niks aan doen. Ik was van plan om door u mooi bod om silicon valley er gratis vij te steken als verassing om de pijn te verzachten maar als ik al deze reacties lees dan ga ik het niet meer doen, sorry. Daarvoor heb ik teveel verwijten gekregen.
En die auto dat er bij gehaald wordt? Man man man. Dat is echt een stok zoeken om mee te slaan. Ik zit in de autowereld ja, dus uiteraard zie ik in sommige dingen wel mogelijlheden. Ik doe dan wel de moeite om die auto's verkoopbaar te maken. Die bmw heb ik zelf een nieuwe achterruit in geplaatst, stoffen afdekking in het interieur vernieuwd, 2 nieuwe achterbanden gestoken... Uiteindelijk verdient ge op zo' auto een paar honderd euro en steekt er wel wat tijd in.
En niemand had die wagen hier toch gekocht want er zat geen keuring op en wagen was verre van perfecte staat (voorbumper moet opnieuw gespoten worden, achterbumper gebarsten, boite ver op...).
Die zogenaamde volvo heb ik nog steeds, is een projectje geworden. Normaal ging mijn zus ermee rijden maar afgekeurd op de keuring voor lamda waarde en rotte wielkasten.
Ik heb intussen een nieuwe uitlaatlijn, nieuwe lamda sonde gestoken, beide wielkasten zijn gelast (waren zo rot da ge ze kon wegtrekken me u vingers). Nu moet ik achterkant nog opnieuw spuiten. Geloof mij, daar zit al meer dan 1000 euro in die wagen. Een particulier die niks van auto's kent zou fameus gejost geweest zijn met die wagen. Maar voor mij zijn dat leuke projecjes. Dus shoot me...
En ik vind helemaal niet dat ik mij eigen hier moet verantwoorden.
En nog iets, afgunst gade hier niet zien, ik ben bvb oprecht blij met denno zijn mooie aankoop, ik hoop voor hem dat hij zijn zelda voor veel kan verkopen. (als hij die effectief wegdoet).
En nog zoiets, ik heb bizi gisteren nog een pm gestuurd. Ik trek binnenkort naar een verzamelaar voor nog wat retro stuff en bij bepaalde dingen zag ik dat dat misschien dingen waren waar hij interesse voor had en hem lijstje gegeven met de vraag of ik iets moest meepakken voor hem.
Doen opkopers dat? Ben ik hier een asociale woekeraar?
Blijkbaar wel...