Bon, mijn reactie op de historie rond Foxxer: "I don't friggin' care".
Ik ben van mening dat Foxxer inderdaad misschien niet zo enthousiast had moeten reageren en daarna alles direct te koop te zetten hier, maar imho doet hij er niets mis mee. Aan alle animo in het verkoopstopic denk ik dat de er veel mensen hierin akkoord gaan, en dat zijn gevraagde prijzen nog steeds aanvaardbaar zijn in de courante markt.
De regels van Buy&Sell geven aan dat de minimumprijzen niet hoger mogen liggen dan de nieuwprijs. Ik denk dat iedereen ook begrijpt dat bepaalde items als 'antiek' of 'rare' kunnen beschouwd worden, waardoor de waarde ervan soms vele malen hoger komt te liggen dan de nieuwprijs.
Ik denk dat iedereen die méér dan passief met retrogaming bezig is, in het verleden heus ook al wel lotjes heeft opgekocht en een deel er weer van verkocht om te kunnen investeren in andere games / consoles.
IK BEKEN: ZELFS IK!!
Ontopic:
Zag net in't frituur een affiche hangen dat er zekere 'Dennis Vansant' zijn ding komt doen op de lokale comedy night in't café... Als dit de enige echte Dennis Vansant is, dan gaat er bij mij allicht een glimlach komen
