Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BiZi

Legacy Member
Hmz, kheb echt goesting om een aanvraag bij ons binnen te brengen... maarja, volgens mij geraken we zelfs ni aan 1000 stuks.

Yuri

Legacy Member
Klein detail is wel dat het PET plastic moet zijn en geen PVC. Blijkbaar heeft PVC nare bijwerkingen op de doosjes...

bossi

Legacy Member
als het 2 cent is bestel ik er 2000 lol

ik ga er contact met opnemen voor 1000 gameboy doosjes en 1000 nes doosjes en dan kan iedereen naar mij komen om te handelen :D

weet iemand de beste afmetingen voor nes en gameboy doosjes

bossi

Legacy Member
ok ik heb de afmetingen gevonden

Net een email naar het bedrijf gestuurd met enkele vragen komt natuurlijk verzendingskosten etc bij mss douane kosten ik ga iets laten weten wat de kwaliteit is etc etc

Ingis

Legacy Member
BiZi zei:
Hmz, kheb echt goesting om een aanvraag bij ons binnen te brengen... maarja, volgens mij geraken we zelfs ni aan 1000 stuks.

Ik heb er wel een hele hoop nodig ook ze. Alleen geld is vaak de issue

Ringo

Legacy Member
Glimlach van de dag: Gisteren het idee gehad om Motorstorm : Pacific Rift terug aan de collectie toe te voegen en direct hier eens gekeken. Maar buiten het snipen van een bod door een mede-retrogamer - nooit zin in - zag ik niet veel goede aanbiedingen.

Dus vandaag maar eens een kijkje genomen in de lokale 2dehandsshop en ja hoor daar lag de game aan een 10tje, maar daarnaast lag er bij de PS2 rayons een game dat ik al een tijd aan het zoeken was aan een klein prijsje : Haunting Ground! Me very happy!

Bamboebahr

Legacy Member
Mijn pre-order van FFXIII-2 is eindelijk uitgekomen, hadden ze hem al weggegeven omdat ze m'n telefoon nummer verkeerd hadden genoteerd -_-

Nuja, woensdag kan ik er eindelijk achter, maar dit is wel de laatste keer dat ik pre-order bij game mania -_-

red Bulleke

Legacy Member
BiZi zei:
Hmz, kheb echt goesting om een aanvraag bij ons binnen te brengen... maarja, volgens mij geraken we zelfs ni aan 1000 stuks.

Ik zou tegen een goeie prijs toch ook een 400-tal stuks kunnen gebruiken zenne :)

OG_Mike

Legacy Member
Over die protect-doosjes is hier nogal is over gesproken denk ik.

Als iemand dit in handen neemt en in groep van het forum spreekt naar de fabrikant toe, kan er misschien wel eens een deal gemaakt worden?

souldoubt

Legacy Member
Als het om PET plastic gaat, en dus niet die plastic die vergeeld, wil ik ook wel meedoen (voor GB(A), NES en N64)

Yuri

Legacy Member
Moest het niet lukken voor bizi, wil ik eventueel een bestelling bij retrofreak plaatsen.

Wel met de volgende voorwaarden:

Geld op voorhand gestort (ik heb geen reserve om zo een bedrag voor te schieten)
Deelname in verzendingskosten voor het pakket.
En ik zou versturen via kiala, dus een extra 4 euro of als je kan, is afhalen ook goed in gent.

Maar enkel bij genoeg interesse natuurlijk. En ik hoef er geen winst op, ik wil me gewoon eens inzetten voor de community.

BiZi

Legacy Member
Mja, volgens mij moet ik het toch iets grootschaliger zien dan slechts 1000 stuks per model. Met de aankoop van ons huis, heb ik momenteel ook niet het budget om alles voor te schieten.

Mss na de verhuis eens bekijken wat ik kan regelen, maar dan spreek ik pas over een paar maand.

bossi

Legacy Member
k mensen

hier dit heeft de chinees gezegt ik heb voor hem een foto vaneen snugfit erbij gedaan

Dear Kenneth,

Have a nice day. It was very nice received your inquiry from alibaba.com. I am Michael from Xiexinglong Plastic (Xiamen) Co., Ltd. Our company is located in a beautiful city Xiamen China, we are professional in produce plastic products for more than 10 years, our main products include kinds of plastic clamshell/blister packaging, plastic tray packaging, plastic box packaging etc. All of our products with good quality & best price and they are popular all over the world.

According to your inquiry, we are very interested to work with you. Here is the quote as below for your reference,

Description of Goods: Plastic folding box
Material: 0.40mm thickness transparent PET
Size: 5 1/8" x 7 1/4" x 1" (13.1cm x 18.5cm x 2.6cm)
Quantity: 2000 pieces
Unit Price: EXW US$0.34/piece

Remarks,
1. The price above is based on EXW Xiamen, and valid within one month.
2. Production Lead Time: 15 days.
3. Terms of Payment: 100% prepaid.
4. We accept TT, Western Union, Paypal.

Pictures of our similar products for your reference, please see attachments.
Should you have any questions, please feel free to contact me.
Good day to you.

Warmest Regards,
Michael

dus 0,25 cent stuk en ngeveer een keer 25 euro verzending ik wil dit wel allemaal regelen als er genoeg mensen zijn die willen mee doen want het is meer dan de 0,02 cent natuurlijk

de maten komen van die amerikaanse snug fit verkoper.

dus neem voor 1000 stuks ongeveer 275 incl shipping voor bij blijft dit nog wel reeel alle iedereen kan voor zijn eigen rekenen want ik ga ze niet komen brengen bij jullie thuis.

Of iemand moest een beter plan hebben

BiZi

Legacy Member
FYI,

EXW = betekent ex-works = goederen blijven staan in het magazijn van de fabrikant.

Voor plastic wat er bij komt:
* invoerrechten = ik gok op 6.5%
* transportkosten
* douane inklaring

Volgens mij ga je voor dergelijk groot lot dit nooit kunnen inklaren zonder BTW nr.

Ik geef het maar mee...

Dennoman

Legacy Member
kristofb zei:
Zag net in't frituur een affiche hangen dat er zekere 'Dennis Vansant' zijn ding komt doen op de lokale comedy night in't café... Als dit de enige echte Dennis Vansant is, dan gaat er bij mij allicht een glimlach komen :)
Hier net op gewezen, had het niet gezien :p Ook de affiche nog nergens gezien trouwens.

Tot de 24ste! :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan