kristofb
Legacy Member
Dennoman zei:Hier net op gewezen, had het niet gezienOok de affiche nog nergens gezien trouwens.
Tot de 24ste!![]()
Aaah geweldig, dan ga ik zeker zien dat ik er kan zijn!

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennoman zei:Hier net op gewezen, had het niet gezienOok de affiche nog nergens gezien trouwens.
Tot de 24ste!![]()

Yuri zei:Dacht dat pakketje van foxxer al toegekomen was, maar het was dat niet.ad:

Foxxer zei:M'enfin, kben da maandag gaan posten en nog altijd ni toegekome?
Pff das dan ook de laatste keer dak tnt gebruik voor kleine pakjes...
Had et me bpost gedaan had ge het dinsdag al![]()
Claudio VO zei:het pakketje staat toch niet bij u gebuur hé Yuri ? TNT gaat géén briefje nalaten .