Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ringo zei:Bwah, ik ga wachten op KristofB, die zal onze situatie beter kunnen inschatten.![]()
Ingis zei:Wie heeft dat hier nu nog niet gedaan? drop the matter boys![]()



bossi zei:i know i know
jaloezie slechte raadgever
kben al blij dak N64 ni verzamel want anders haddek mss wel een slecht gevoel
alle nog een kleintje mijn vriendin heeft een btwnr dus ik ben hier wss enig van de weinige dat dit mag
doen
glimlach resident evil 1 ps 1 gekocht voor 2 euro nah wie geeft 15![]()


Bruno001 zei:Het is niet omdat je vriendin een btw nr heeft , dat jij dat ook hebt...
En 2dehands artikelen mag je gerust verkopen op internet (zolang het kleinschalig is)
Mijn broer heeft ook een btw nr, daarom heb ik dat nog niet hé![]()



bossi zei:
is zeker waar
en idd je mag gerust verkopen maar iets kopen of te verkopen met winst is echt illegaal hoe kleinschalig ook.
Als je op de rommelmarkt een vaasje koopt bv 1 euro en je gaat er mee naar je eigen stand en prijst het 5 euro is dat handel . Als er controle is en ze zien het betaal je zware boetes al is het maar 4 euro.
Gelukkig wonen we in belgie en word dit (bijna) nooit gecontroleerd zeker niet voor enkele 100 de euro's

Bruno001 zei:Feit dat dat handel is, maar praktisch iedereen doet dat tegenwoordig![]()


Foxxer zei:Dingen van het forum opnieuw verkopen met winst mag zeker niet, maar mijn dubbels doorverkopen uit een lotje met winst zou niet mogen?
Onder de marktwaarde verkopen om gewoon geen winst te maken zou dom zijn hé.
En woekerwinsten... De dingen gaan buiten aan hun marktwaarde hé, der is gewoon een winst gewoon omdat ik het lotje zwaar onder de waarde heb kunnen kopen.
En dan nog denk ik dat het beter is dat ik ze toch hier zet dan niet, want nu hebben enkele mensen toch nog games gevonden waar ze al ff naar zoeken...
