Archief - Retro games Glimlach & Ergernis thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Moet eerlijk zeggen, had hem beter verwacht. Controls werken niet zo goed met keyboard.

Den_Hidde

Legacy Member
or... OR you're just a bad gamer ? :D

Nee gehebt gelijk, ik kreeg ook de slaag van men leven in het begin, maar paar keer retry en het ging al vlotter

Private Joker

Legacy Member
Dikke vette glimlach!! Retro, een beetje :)

Vorig jaar in Juni weigerde mijn iPhone (eerste gen) dienst. Niets werkte nog en zelfs weken geprobeerd om hem te fixen. Kom ik die nu plots tegen in mijn doos met kabels en andere rommel en beslist om hem nog eens in te pluggen. Blijkt dat die dus gewoon terug werkt :p
Ondertussen een maandje een San Fransisco gehad die onmiddellijk stuk ging en dan overgestapt op een prehistorische Nokia 6020. Yeah baby! Back to oldskool iPhone :music:

Private Joker

Legacy Member
Mja, als ge die laat vallen en de "aan"-knop verliest en scherm laat barsten dan is het mijn fout hé ;)
iPhone zal wel terug kapot gaan, de vraag is wanneer. Is ondertussen wel al 5 jaar oud ook.

sluysen

Legacy Member
Indien er nog ergens iets van leven in die zte zit (enkel knopje + voorste scherm of effectief de lcd display kapot) is het nog steeds goedkoop te repareren hoor.

ZTE V880 Replacement Full Housing with Buttons - White - Free Shipping - DealExtreme zo heb je meteen een witte gsm :D

Genuine ZTE V880 Touch Screen - Black (Random Style) - Free Shipping - DealExtreme is het voorste laagje die voor de touch zorgt.

Indien je touch nog werkt, heb je waarschijnlijk enkel die casing nodig, en een lcd display.
Dus met +- 20€ kan hij gerepareerd zijn :p

Private Joker

Legacy Member
't is enkel het LCD'tje dat kapot is. Moest ik dat knopje apart vinden had ik het zo gekocht maar zo gaat het ook natuurlijk :)
Thanks man, het wordt geapprecieerd!

sluysen

Legacy Member
Pas op, het is een b*tch om open te krijgen die gsm :D

Als je wil kan ik wat foto's maken, de mijne ligt nu toch volledig uit elkaar (lcd is 95% zwart)

Private Joker

Legacy Member
Mag altijd, maar is niet zo dringend. Heb het nu besteld en kga toch nog even voort doen met de iPhone. Wrs geef ik de SF aan m'n vriendin dan met de witte cover.

Private Joker

Legacy Member
eBay UK Item Bid History
Godverd... dat is nu al de zoveelste keer dat er iemand met mijn voeten rammelt hé. Niet normaal dat eBay daar niets aan doet... Mensen die ontelbare boden doen op één item en van zodra ze het hoogste bod hebben, trekken ze het doodleuk in. Resultaat, ik betaal de hoogste prijs ook al gingen ze niet eens tot 1/4 van die prijs zelfs betalen..... :angry: :doh:

Ergernis twee voor vandaag. 't Kan niet op.
Pakje van 4 November verstuurd vanuit Duitsland (Prior). Vandaag toegekomen en was alweer eens slordig verpakt. Eén van de vier games die ik nog moest hebben zat erbij en net die is zwaar beschadigd. Power Strike was mint maar heeft nu een gat van 4*1cm op de zijkant. Los door de plastiek, cover en het doosje. Ok, had m'n geld al terug gekregen en dus was het gratis, maar ik zou het liever kunnen toevoegen aan m'n collectie. Zal het alsnog doen en op zoek gaan naar een andere cover, maar de verkoper kan fluiten naar z'n centen. Was het deftig verpakt geweest (en niet naar sigaretten rook), ging ik nog een geste doen en de betaling opnieuw uitvoeren.

Ingis

Legacy Member
zou dat dan in samenspraak zijn met de aanbieder? Anders hebben ze daar nu toch weinig aan?

Private Joker

Legacy Member
Geen idee eerlijk gezegd. Vorige keer was het een Fransman die het bij een Duitser deed, nu weet ik nog niet wie de bieder was, maar de verkoper is Engels.
Pure frustratie denk ik omdat hij/zij het niet ging winnen en ik er meer geld voor over had?

kristofb

Legacy Member
Ik zie dat mijn startbod van 1 pond ruim overschreden werd :) Wel kut dat het inderdaad op die manier moest gebeuren PJ!

junglist_clint

Legacy Member
nja idd heel kut, tegenwoordig is niemand meer te vertrouwen. Maar... wel een leuke item :)

BiZi

Legacy Member
Private Joker zei:
eBay UK Item Bid History
Godverd... dat is nu al de zoveelste keer dat er iemand met mijn voeten rammelt hé. Niet normaal dat eBay daar niets aan doet... Mensen die ontelbare boden doen op één item en van zodra ze het hoogste bod hebben, trekken ze het doodleuk in. Resultaat, ik betaal de hoogste prijs ook al gingen ze niet eens tot 1/4 van die prijs zelfs betalen..... :angry: :doh:

Ergernis twee voor vandaag. 't Kan niet op.
Pakje van 4 November verstuurd vanuit Duitsland (Prior). Vandaag toegekomen en was alweer eens slordig verpakt. Eén van de vier games die ik nog moest hebben zat erbij en net die is zwaar beschadigd. Power Strike was mint maar heeft nu een gat van 4*1cm op de zijkant. Los door de plastiek, cover en het doosje. Ok, had m'n geld al terug gekregen en dus was het gratis, maar ik zou het liever kunnen toevoegen aan m'n collectie. Zal het alsnog doen en op zoek gaan naar een andere cover, maar de verkoper kan fluiten naar z'n centen. Was het deftig verpakt geweest (en niet naar sigaretten rook), ging ik nog een geste doen en de betaling opnieuw uitvoeren.


Free powerstrike!? Als ge er ni tevreden mee zijt, gewoon terug verlappen man... Ge zult er nog wel wat centjes voor krijgen and that will ease the pain!

souldoubt

Legacy Member
Private Joker zei:
eBay UK Item Bid History
Godverd... dat is nu al de zoveelste keer dat er iemand met mijn voeten rammelt hé. Niet normaal dat eBay daar niets aan doet... Mensen die ontelbare boden doen op één item en van zodra ze het hoogste bod hebben, trekken ze het doodleuk in. Resultaat, ik betaal de hoogste prijs ook al gingen ze niet eens tot 1/4 van die prijs zelfs betalen..... :angry: :doh:

1 van de redenen waarom je op eBay vaak MOET snipen als je iets echt wil en er overbodig veel geld voor wil geven. Je kan perfect meerdere accounts aanmaken op eBay en zo op je eigen veilingen bieden, als je daar vroeger een klacht voor indiende waren ze daar precies wel strenger op. Dat is ook een van de redenen waarom ik eBay nog amper gebruik... ze hebben zichzelf gewoon kapotgemaakt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan