Dustar
Legacy Member
Claudio VO zei:tjah , was niet makkelijk . maar maakte voor mezelf de conclusie ; dat ik géén mass verzamelaar wilde worden. only the good stuff blijft hangen .
en ook al staat m'n dreamcast maar weing aan voor het moment ; dat is een icoon dat ik toch wel wil behouden.
Gun-games zijn ook een obsessie zeg maar . enkel de nieuwe Tv modellen gooien roet in het eten....damned !
mocht ik plaats hebben om alles te plaatsen ( kamer bvb. ) dan zou ik ook een rommelverzamelaar geworden zijn![]()
En nu de hamvraag; speel je vaak oudere spellen? ;-)
Ik had met m'n 8bit spellen het na een halfuurtje dikwijls wel gezien, terwijl ik nu soms tot een gat in de nacht kan spelen ( just like in the good 'o times ;-) ).
( alles van Sega tot aan de 32X + SNES ). meestal grijp ik naar titels die ik vroeger ook al speelde .
en waarom ook niet ? we moeten ook niet in het verleden leven hé . nostalgie koesteren doen we dan weer des te meer.


