Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

]HT[Simon

Legacy Member
nexN zei:
gon ulle nooit die movie bezien ofzo? :'(

==========> http://kill.it/flexfit/nastra/ <==========
info @ site.
Ja ik heb die movie gezien en ik vind hem nais, maar deze post heeft prolly toch geen nut want Fraggie gaat hem toch deleten, hoewel ik een Movie tread zonder reacties maar nutteloos vind.

snoob

Legacy Member
euhm nastra movie
slechte kwaliteit
lelijk
hideradar?
hud_saytext 0?
slecht tbh vindt nie aangenaam om naar te kijken

Hanterzon

Legacy Member
Filmpje dat ik graag bekijk.... niet omwille van zijn kwaliteit (een harde xvid) maar gewoon voor de frags die opeengehoopt zijn op een filmpje van 7 minuten en de fijne muziek...
Bekijk het graag omdat het mij deugd doet te weten dat deze kerel de situatie komt redden als het fout gaat tijdens een war. (we all fuck it up sometimes :ironic: )
Filmpje dus van mijn teamakker
enjoy en visit de site terwijl ge der toch zijt :p
www.ragnaroeg.de/video/noRdiC.avi

Fraggie

Legacy Member
retards ..
ofwel geen movie threads meer ofwel dees movie thread behouden & geen offtopic ..

tis hier geen stoef thread .. comments moet maar komen op irc/pm/msn

FmTx^

Legacy Member
De movie
Xvid MPEG-4 codec

Movie grootte: 62,4 MB (zip file)
Xvid codec grootte: 355 KB (exe file)

Ik vind al die speciale jumps enz wel fun, kheb besloten om ze zelf ook eens te proberen en er dan een filmpke van te maken. Als je vragen hebt over jumps enz ... stel ze gerust. :)

PS/ men allereerste cs movie ooit

dimpy

Legacy Member
www.gotfrag.com

- veel movies
- registratie vereist
- kan zijn dat je nu full member moet zijn maar ze zeggen dat je binnenkort ook als gewone member kunt downloaden (kan zijn dat het nu al zo is)

]HT[Simon

Legacy Member
FmTx^ zei:
De movie
Xvid MPEG-4 codec

Movie grootte: 62,4 MB (zip file)
Xvid codec grootte: 355 KB (exe file)

Ik vind al die speciale jumps enz wel fun, kheb besloten om ze zelf ook eens te proberen en er dan een filmpke van te maken. Als je vragen hebt over jumps enz ... stel ze gerust. :)

PS/ men allereerste cs movie ooit
link werkt niet hoor.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan