zucht
ok
ge zet u demo in uw cstrike folder ( of ge laat em daar staan :ironic: )
ge gaat in cs en doet in console
viewdemo demonaam.dem
dan kan je via escape naar een controlepaneeltje gaan waarmee je de snelheid en het verloop van de demo kan wijzige en zo naar het gewenste stuk van de demo te gaan
als je bij het gewenste stuk bent doe je startmovie movienaampje 30
30 = de fps
of te stoppe typ je endmovie
als je dit doet genereert HL.exe in je cstrike folder screenshots die beginnen met de movienaam die je in CS hebt ingegeve gevolgd door een volgnummer
Er worden 30 screenshots gemaakt per seconde demo dus afhankelijk van hoe lang je hebt opgenomen krijg je screenshots in je cstrike folder
dan open je videomach en doe je via file -> open en ga je naar cstrike folder
dan selecteer je al je screenshots ( of enkel degene die je wil ) en zet ze achter elkaar
dan kan je ze wat bijwerken door op diskette icoontje te klikke en wat options te wijzige
maar dat zoek je best ff op op
google want ik ben nu ff beu van te type
eepz