Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mss omda da opgenome is aan 30 fps ?Fake! zei:zijn scherm kon zijn uberfaste "moves" zeker niet bijhouden....![]()

f2d^Dalk zei:ik vint
lees eerste post nog eensPointDexter zei:Omg, ik hoop zo erg voor u dat dat een typo is... :naughty:

DerT zei:lees eerste post nog eens![]()
strijk gewoonReedsh zei:ik ga er meteen aan beginnen
oke dlr kleed jij je uit, cloudz begin jij hem te lekken op zen blote borstkas

Bleah zei:

Bleah zei:
Sorry dat ik je dagelijkse bosspelletjes niet kan appreciëren, Bleah 
Bleah zei:

Nog altijd beter als al die blablaBleah zei:

snoob zei:snoob: the trailer
programs used:
- HL.exe
- videomach v2.7.2
- Sony Vegas 4.0
- Virtualdub

Snipe zei:HL.exe sure![]()

doe je goeTFraggie zei:jij vint
