FmTx
Legacy Member
Ehm okee, mijn vorige cs moviekes waren van jumps en bugs in cs
het werd tijd voor mijn eerste fragmovie ...
Weet er iemand trouwens een goed programma om special effects in de movie te steken?
http://users.telenet.be/FmTx/harharhar/FmTx_the_movie.wmv
sorry voor de lage beeldkwaliteit, de high quality versie geraakt ni op men pandora space.
PS: alle hints voor de toekomst zijn WELKOM
de voorlopige movie is enkel en alleen met windows moviemaker gemaakt 
het werd tijd voor mijn eerste fragmovie ...
Weet er iemand trouwens een goed programma om special effects in de movie te steken?
http://users.telenet.be/FmTx/harharhar/FmTx_the_movie.wmv
sorry voor de lage beeldkwaliteit, de high quality versie geraakt ni op men pandora space.
PS: alle hints voor de toekomst zijn WELKOM
de voorlopige movie is enkel en alleen met windows moviemaker gemaakt 
