Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Overburner67

Legacy Member
Ok, lange post :

Ik doe dit = viewdemo ... , dan kijk ik wa ik wil hebben : startmovie ... 30 , dan endmovie. Ik open Videomach 3.3.4 en Open file : dan de screenies die ik wil + het lieke, dan de options = AVI klikke, Codec = Xvid MPEG-4 dan zet ik het op 1st Pass, dan save ik da naar waar ik wil, ik noem het test.avi dan saved em da en dan opent Media Player die zegt = Kan het bestand niet afspelen. Het bestand is beschadigt of de speler ondersteunt het door u afgespeelde bestand niet. Ik snap langs geen kante wa ik verkeerd doe :help: .

Ps : ik heb alles gedaan wa in die snoob zen tuto stond dus ...

*edit* : WTF nu werkt da wel, klote spullement.

Overburner67

Legacy Member
Ok, volgende probleem : als ik compress me Virtual Dub wordt mijn bestand van 80 MB tot 1.41 GB :help: .

Overburner67

Legacy Member
hybrid zei:
das normaal elke goede movie begint vanaf 1 gig
Ma ik vin persoonlijk slechte kwaliteit ze.
En hoe krijgt ge da later kleiner : want die filmpkes van 15 minute zijn ma 200 a 250 MB

BTW : da stukske van 80MB was nog ma 30 secs ofzo

DGEN

Legacy Member
k doe oh zo hard mn best om Overburner67 zn posts te negeren..

ma bon om maar serieus te zijn..zeker xvid single pass 8000kbps?

t028909

Legacy Member
yu kem een vraagske dus alls ge na startmovie 30 eed gedaan in console den krijgde alemaal pics (kweenie wlke formaat) maar is der een programkke voor da ge die allemaal kunt om zette naar jpg. kwil beetje tijd besparen. :help:

Ble$$ed^

Legacy Member
Kzou et ni direct wete , mss kan je is met irfanview proberen :x

Kzou et ni echt wete soz

t028909

Legacy Member
oke merci toch alle sinds maar kem nog een vraagske hoe doe je een slowmotion en versnelling?? ook graag met welk programkke graag danku.

Lordearon

Legacy Member
zo random zou ik het nie noemen ze, call beneden + ruit wordt kapot geschoten, en kheb nogal mensen da zien proberen, is gewoon analoog aan snajdan zijn deagle kill op train, der staan nog zo van die clips op fragbite btw (en daarmee bedoel ik nie alleen veckans clip)

Freekje

Legacy Member
nie random ? heh
nog nie veel mensen dit zien doen op zo events tbh

en link us with more like those shots .p

snajdans hs is gewoon euhm ja dunno
luck ? ;p

Lordearon

Legacy Member
ik wist da als ge aan bs beneden ruit naar boven schoot ge bij ladder zat ... kheb wel nog niemand zo ne kill zien maken

fragbite.com
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan