Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
snoob zei:
wrom nergens geen source moviekes :cry:
1. ofwel fps drops in movies :p
2. paar hebben atm maar kennis van hoe je source movie moet make..met gebruik van alle cmds :x

One-t|M@[hINe

Legacy Member
LiMeY zei:
nja nx speciaals idd,
paar lucky sprays i guess want alsk u zo op momenten zie aimen dan moete die wel lucky zijn, en tzou ook leuk zijn moeste uw tegenstanders u es rake :-)

muziek is gewoon een lieke

toch mooi gdaan,
ma kzie graag een paar effecten (slowmotiondinge, andere camerahoeken...)
nt:)


muziek moet overeen komen met gebeurtenissen in cs filmke


voorbeeld van da filmke met lieke: BOOM van pod(denkik) is daar een perfect voorbeeld van. da filmke van beste belgium clan (da ier onlangs gepost is) met da nice effect bij awp'en (zigzageffect zo) komt ook enorm goe overeen met liedje.

liedje is trouwens de max, en je frags ook liepenjohn ;) kga ook nog eens een filmke moeten maken van men acties(maar dan in cs source ^^)

Bloob

Legacy Member
ndRl zei:
Hier om te downloaden Eerste movie van clanmemb van me en em zou graag es weten wa andere ervan vinden, wa er beter kan enz.

EDITZOR = > naart schijnt 42 mb ofzo :p

koewl men naam staat in die movie (eerste beeld waar het stil staat - rechtvanboven - a.BlooB ^^ leet )

over movie :
+:
-mooie movie, mooi in elkaar gestoke

-:
-teamsay ?
-net_graph??? -> :doh:
-kwaliteit op sommige momenten

DGEN

Legacy Member
Brambo^ zei:
koewl men naam staat in die movie (eerste beeld waar het stil staat - rechtvanboven - a.BlooB ^^ leet )

over movie :
+:
-mooie movie, mooi in elkaar gestoke

-:
-teamsay ?
-net_graph??? -> :doh:
-kwaliteit op sommige momenten
iedereen moet toch ergens beginnen jij leete bok

Bloob

Legacy Member
DGEN zei:
iedereen moet toch ergens beginnen jij leete bok


weet ik wel, ma kvind gewoon zo raar, kvind de intro heel mooi gedaan enz, en vind het spijtig dat daar dan van zo dingen tussenzitten :)

mja zal volgende keer wel weg zijn :d

DGEN

Legacy Member
hoi

k was dit weekend dus ziek...wat ik nog steeds ben :( , ma bon..ik had dus een paar weken terug mn 'public' reeks terug gevonden...die ik 2 jaar terug had zitten maken enneh k moest wel een traantje gaan pinke :p (mensen die mn eerste movies hebben gezien? :D )...anyway

hier een screen van pub2...

nu k heb dit weekend ff wat zitten 'werken' aan een movie...wat aanvankelijk project d zou noemen (gay name ma bon), is uiteindelijk het 3e deel in de pub reeks geworden :p

why pub? omdat ...tjah lees maar de readme :p

additional info of pub3 ---> link
dll pub3 ---> link


misschien wat slordig afgewerkt..maar wat wil je als je ziek bent :p

hf

dgen

static07

Legacy Member
Uhm, dat je iets van video editing tools kent is wel duidelijk maar wat ge nu juist fragged... kan ik niet echt zien, door het beven en zoomen etc...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan