Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Paar mooie killsbeer2 zei:
beer2 zei:
1. ofwel fps drops in moviessnoob zei:wrom nergens geen source moviekes![]()


LiMeY zei:nja nx speciaals idd,
paar lucky sprays i guess want alsk u zo op momenten zie aimen dan moete die wel lucky zijn, en tzou ook leuk zijn moeste uw tegenstanders u es rake
muziek is gewoon een lieke
toch mooi gdaan,
ma kzie graag een paar effecten (slowmotiondinge, andere camerahoeken...)
nt![]()
kga ook nog eens een filmke moeten maken van men acties(maar dan in cs source ^^)
Is 42 mb, liefst vermelden aubndRl zei:Hier om te downloaden Eerste movie van clanmemb van me en em zou graag es weten wa andere ervan vinden, wa er beter kan enz.


niemand reactie op mijn movie ?Brambo^ zei:dan post ik ook een klein stom filmpje van mij \o/
http://users.pandora.be/stierske/counter-strike/movie-barak.rar
is gemaakt in 1 war 2 maps
20 mb
duurt 2m 2 sec

ndRl zei:Hier om te downloaden Eerste movie van clanmemb van me en em zou graag es weten wa andere ervan vinden, wa er beter kan enz.
EDITZOR = > naart schijnt 42 mb ofzo![]()
iedereen moet toch ergens beginnen jij leete bokBrambo^ zei:koewl men naam staat in die movie (eerste beeld waar het stil staat - rechtvanboven - a.BlooB ^^ leet )
over movie :
+:
-mooie movie, mooi in elkaar gestoke
-:
-teamsay ?
-net_graph??? -> :doh:
-kwaliteit op sommige momenten
Hij geef z'n mening en zegt waar het beter kan ...DGEN zei:iedereen moet toch ergens beginnen jij leete bok
Brambo^ zei:
. Mooie awp kills, hoewel ik contra-awp ben 
DGEN zei:iedereen moet toch ergens beginnen jij leete bok
dimpy zei:premium link voor the underground movie
ftp://213.202.233.103/links/premium/f3/f3e910902b3e398a0cd932d8b9e4ca13/27344/cs_theUnderground.zip

de link in uw sig doet het nietCollart zei:yeah underground is geen bad moviecomplexity zijn goeie vrienden
![]()
, ma bon..ik had dus een paar weken terug mn 'public' reeks terug gevonden...die ik 2 jaar terug had zitten maken enneh k moest wel een traantje gaan pinke
(mensen die mn eerste movies hebben gezien?
)...anyway

