DGEN
Legacy Member
gestoptSnoy zei:bussy))))))))
maakt gij der is 1, pr0![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gestoptSnoy zei:bussy))))))))
maakt gij der is 1, pr0![]()
FmTx^ zei:allez tis weer tijd dak aan iets nieuw begin, gedaan met jumpen. Wa vinde van dit:
http://users.telenet.be/FmTx/data/roflzorTrailer.avi
tis nog wel ma een trailerke, en tis vrij kort en ook snel ineengestoken, maarja full movie komt er aan binnekort.
in die full movie zulle we dan ook met meer mensen werken
MIJN EXCUSES voor het offline halen van de vorige movie, maar kem ni genoeg webspace.
een jaartje blijven zitten op school als je je tijd verspilt aan alles behalve school kan wonderen doenSnoy zei:wrm da, kvond die altijd wel nice gemaakt .

DGEN zei:een jaartje blijven zitten op school als je je tijd verspilt aan alles behalve school kan wonderen doen![]()

FmTx^ zei:allez tis weer tijd dak aan iets nieuw begin, gedaan met jumpen. Wa vinde van dit:
http://users.telenet.be/FmTx/data/roflzorTrailer.avi
tis nog wel ma een trailerke, en tis vrij kort en ook snel ineengestoken, maarja full movie komt er aan binnekort.
in die full movie zulle we dan ook met meer mensen werken
MIJN EXCUSES voor het offline halen van de vorige movie, maar kem ni genoeg webspace.


NaGa^ zei:1. Het is inderdaad 'coming' in plaats van 'comming', snel veranderen of uitgelachen worden :/
2. Dat lopen doet me wat denken aan "Pubmasters: the movie", net als de muziek. Dat filmpje was het zaligste dat ik ooit gezien heb van cs (pubmasters eh)


m@ss@cre-man zei:Waar kun je die fast switch weapon vinde? Heb dat nog al eens gezien op de cracked version van 1.6 op lans. Waar kun je die erges hale?
