Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Najdo

Legacy Member
FmTx^ zei:
allez tis weer tijd dak aan iets nieuw begin, gedaan met jumpen. Wa vinde van dit:
http://users.telenet.be/FmTx/data/roflzorTrailer.avi

tis nog wel ma een trailerke, en tis vrij kort en ook snel ineengestoken, maarja full movie komt er aan binnekort.
in die full movie zulle we dan ook met meer mensen werken :D

MIJN EXCUSES voor het offline halen van de vorige movie, maar kem ni genoeg webspace.

ist ni : coming ipv comming

DGEN

Legacy Member
Snoy zei:
wrm da, kvond die altijd wel nice gemaakt .
een jaartje blijven zitten op school als je je tijd verspilt aan alles behalve school kan wonderen doen :x

NaGa^

Legacy Member
FmTx^ zei:
allez tis weer tijd dak aan iets nieuw begin, gedaan met jumpen. Wa vinde van dit:
http://users.telenet.be/FmTx/data/roflzorTrailer.avi

tis nog wel ma een trailerke, en tis vrij kort en ook snel ineengestoken, maarja full movie komt er aan binnekort.
in die full movie zulle we dan ook met meer mensen werken :D

MIJN EXCUSES voor het offline halen van de vorige movie, maar kem ni genoeg webspace.

1. Het is inderdaad 'coming' in plaats van 'comming', snel veranderen of uitgelachen worden :/

2. Dat lopen doet me wat denken aan "Pubmasters: the movie", net als de muziek. Dat filmpje was het zaligste dat ik ooit gezien heb van cs (pubmasters eh)

Overburner67

Legacy Member
NaGa^ zei:
1. Het is inderdaad 'coming' in plaats van 'comming', snel veranderen of uitgelachen worden :/

2. Dat lopen doet me wat denken aan "Pubmasters: the movie", net als de muziek. Dat filmpje was het zaligste dat ik ooit gezien heb van cs (pubmasters eh)

Het liedje IS van pubmasters the movie , het lopen ook.
Op CSS isset allezins moeilijker me zen 2 op elkaar lope ze.
Maja toch :niceone: .

BTW oe noemt da lieke :D

alphabe

Legacy Member
awel John kvint wel mooi ... vooral die in aztec ma tis een beeke ... gwn'tjes maar dan wel weer een paar mooie hs :niceone:

m@ss@cre-man

Legacy Member
Waar kun je die fast switch weapon vinde? Heb dat nog al eens gezien op de cracked version van 1.6 op lans. Waar kun je die erges hale?

Bloob

Legacy Member
da zijn demo's van hltv in hltv is da zo \o/

ma ge kunt wel es op google opzoek gaan naar "hltv models" dan hebde da zo ook

NaGa^

Legacy Member
Als je pubmasters movie hebt ga dan ff kijken op de eindgeneriek e ;)

Liedje heet "C'mon c'mon" van de Von Bondies
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan