Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Fake!

Legacy Member
cpl.1337 fillmpje is fake en oud maar nog altijd leuk om naar te kijken :p

Sloth

Legacy Member
Fraggie zei:
beste vond ik een andere cs movie waarbij je hun geld kon zien & er niets bij kwam toen ze die uber sprays deden ;p

kan ook z'n demo bug zijn bij het recorden, kheb da ook meestal. Soms blijven die lijken liggen als ge ff rewind om een frag opnieuw te bekijken, of soms blijft u health op 0 staan ofzo , of "buyzone" tekentje blijft gans de ronde staan, vrij vervelend :)

grinshu

Legacy Member
ow ow da da fake is weet ik ook wel ze
en idd al oud maar ik heb vorige keer vergeten vragen hoe da lieke noemt
meer moestek nie weten
da filmke is overduidelijk fake :)

leonzo

Legacy Member
d_W zei:
kan ook z'n demo bug zijn bij het recorden, kheb da ook meestal. Soms blijven die lijken liggen als ge ff rewind om een frag opnieuw te bekijken, of soms blijft u health op 0 staan ofzo , of "buyzone" tekentje blijft gans de ronde staan, vrij vervelend :)


die movies waarover die ander het heeft werden op sogamed gereviewed indertijd en de helft ervan was fake

KIA_Killer

Legacy Member
als ik met fraps2.0 movies maak record hij sound niet :s
nochtans staat
'record sound' aangevinkt
moet ik detect best sound input of use windows aanvinken mss ?
welke vd 2 ? (momenteel best sound input)

Godlessarto

Legacy Member
Mooie kills, maar de kwaliteit is niet zo prachtig.Muziek is ook wel goed.

<<Ares>>

Legacy Member
Godlessarto zei:
Mooie kills, maar de kwaliteit is niet zo prachtig.Muziek is ook wel goed.
ik vonnet juist andersom..matige kills (idd sommige wel nice) maar goeie kwaliteit..

FLeXiE^

Legacy Member
beetje meer op je muziek proberen te editen. nu zit er geen sfeer in. probeer een goeie balance te krijgen tussen je beeld en je muziek. je kills zijn wel nc

C0re

Legacy Member
Snoob ik hoop echt dat je jou movie wat meer syncroniseert op de muziek , kwaliteit is wel goed .

. P n T .

Legacy Member
vraag:
ooit was er voor SK insiders zo is nen Dust 2 - wallbanged! movie, is die nu al voor het "gewoon" publiek gereleased?

socom warrior

Legacy Member
Uh ge moet nekeer naar DIVX.COM gaan daar kunde iet downloade dat filmpkes in avi zet

GrEeTZz :scream:

ZoltaN!

Legacy Member
mss es iets origineels:

een jumpmovie ( niet echt van grote kwaliteit ) maar toch ff posten voor jullie: 3 min springplezier : klik hier

One-t|M@[hINe

Legacy Member
$o$ke zei:
Heey,
Kan er iemand eens uitleggen hoe ik de demo van cs kan converten naar een avi film of andere ? Kheb al achter software gezocht en vond geen bal thus jah probeer ik hier even hulp vragen.

Groetjes ...

start fraps op

speel demo af met uw cs: playmovie *demonaam* of zoiets


en als je stuk wil opnemen op F9
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan