ta55o
Legacy Member
ZoltaN! zei:mss es iets origineels:
een jumpmovie ( niet echt van grote kwaliteit ) maar toch ff posten voor jullie: 3 min springplezier : klik hier
GG

O/T : Kvin de muziek eigenlijk goe gekozen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoltaN! zei:mss es iets origineels:
een jumpmovie ( niet echt van grote kwaliteit ) maar toch ff posten voor jullie: 3 min springplezier : klik hier

ik denkt dat er bijna of geneen stukje zelfs in een war voorkomt , normaal een movie van cs is stukjes uit wars en niet uit pubs, want pubs wil niks zeggenGodlessarto zei:http://users.telenet.be/sam.vanaken/
Sjeck et is.Is wel veel op pub,mja ben niet zo skilled.Laat eenz weten wat je ervan vind je.Tx



als je het op mij hebt inderdaaddimpy zei:pubfrags ..

) 
proudly announce...pronounce = uitspreken OoviZion zei:proudly pronounce ace4zLs
http://digidownload.libero.it/klitecode/mirror/klcodec232f.exeGodlessarto zei:ah ja goe ze fusion
Ik kan die vids me geen 1 player openen.
