FmTx^
Legacy Member
kerel !Godlessarto zei:Ik denk da gij een beetje aan de rgav ebt geprutst...Op assault da ga ni ze.Van dien camion naar die blauwe kist.
sv_gravity 800 ALLES DEFAULT
man man, da ga serieus wel das zelfs ne makkelijke jump!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kerel !Godlessarto zei:Ik denk da gij een beetje aan de rgav ebt geprutst...Op assault da ga ni ze.Van dien camion naar die blauwe kist.
mjah dat is jammer. voor velen was die faq een grote hulp.Os1 zei:Die van nuke is echt niet easy :/ ge had er ooit een faq van gegeven, kwe da nog, van hoe dat moet, mor tis me nooit gelukt
Godlessarto zei:Ik kan het me de scout ma ni me de knife das echt ni te doen...

oefening baart kunst (ofzoiet)HybroN zei:Same here![]()
ik kan het elke keer met scoutGodlessarto zei:Ik speel da veel
de meeste kan ik ook, maar die van in assault: dak -> satteliet -> floorFmTx^ zei:mjah dat is jammer. voor velen was die faq een grote hulp.
Als je tijd hebt en het wil leren, add me op msn: [email protected]
thanks, kspring gewoon overal af ... gelijk in cs_siege .. had totaal ni verw8 dak nog 100 hp had, dus recorded > erbij gezetnunji zei:de meeste kan ik ook, maar die van in assault: dak -> satteliet -> floor
is wel lekker gevonden tbh
da lukt btw aan de andere kant ook.strafen éGodlessarto zei:nunji hoe doede gij da precies?
zoals iedereennunji zei:strafen é

), terwijl spelers dit al jaaaaaaren doen
)