Archief - Movie thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FmTx^

Legacy Member
Godlessarto zei:
Ik denk da gij een beetje aan de rgav ebt geprutst...Op assault da ga ni ze.Van dien camion naar die blauwe kist.
kerel !
sv_gravity 800 ALLES DEFAULT

man man, da ga serieus wel das zelfs ne makkelijke jump!

Os1

Legacy Member
Die van nuke is echt niet easy :/ ge had er ooit een faq van gegeven, kwe da nog, van hoe dat moet, mor tis me nooit gelukt

Godlessarto

Legacy Member
Ik kan het me de scout ma ni me de knife das echt ni te doen...

FmTx^

Legacy Member
Os1 zei:
Die van nuke is echt niet easy :/ ge had er ooit een faq van gegeven, kwe da nog, van hoe dat moet, mor tis me nooit gelukt
mjah dat is jammer. voor velen was die faq een grote hulp.
Als je tijd hebt en het wil leren, add me op msn: [email protected]

Godlessarto

Legacy Member
Ik speel da veel, ma due nuke jump is onmogelijk.Ik heb een vid gezien en nen kerel doet nen strafe vanop da randeke en dieje geraakt verder als u :s.Ik snap cs toch ni zo goed ze...

FmTx^

Legacy Member
nunji zei:
de meeste kan ik ook, maar die van in assault: dak -> satteliet -> floor
is wel lekker gevonden tbh
thanks, kspring gewoon overal af ... gelijk in cs_siege .. had totaal ni verw8 dak nog 100 hp had, dus recorded > erbij gezet :) da lukt btw aan de andere kant ook.

PriSHaDoW

Legacy Member
sorry dak ier partypooper ofzo kom spelen, maar da filmke van FmTx^ is écht nie spectaculair
speel maar is fun/climb maps voor Team Fortress Classis op de Jolt servers...
wat FmTx^ doet en zo stoer een filmpje over maakt, da is écht nix
zeker omda het eergistere is gerecord (gij waart trouwes een van de weinigen die niet WoW ging kopen zeker? :D), terwijl spelers dit al jaaaaaaren doen

seriously als ge 'profs' bezig zie in climb maps (waar ik zelf heel goed in ben, nu wat minder, kzal zelf is een van mijn demo's posten als ik tijd heb, kzal proberen er aan te denken) en vooral concmaps, dan pas valt je mond open van verbazing... die mannen zijn pas abnormaal (en extreem respectafdwingend ;))

KIA_Killer

Legacy Member
idd @ prishadow,
ik zeg niet dat fmtx zijn filmpjes slecht is, ook de jumps zijn 100% perfect uitgevoerd enzo maar zoals reeds gezegd worden die vaak gebruikt.
En ivm met tfc, een vriend van mij speelt in de premier league van tfc en als ge die gast ziet jumpen met zijn conc's => respect!
niet te doen wat voor jumps ik die al zien doen heb,
'k zal em is vragen of ie moviez heeft daarvan ;)

befj0n

Legacy Member
respect voor iemand die in een spelleke goe kan springen :crazy:

waar zijn we mee bezig :doh:

Godlessarto

Legacy Member
zucht en daar is befjon om wat te flame....Laat die mense wa me rust e.

Overburner67

Legacy Member
Heb al cool idee voor een filmke : Alle kills met mp5 op een rij, alle scoutkills op een rij, ....

En de muziek : If you wanna be happy for the rest of your life :lol: ,
Fear of the Dark ,
de rest zulle we nog wel zien
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan