Sgt.Geni
Legacy Member
]HT[Simon zei:link werkt niet hoor.
Link wert wel ze
btw, nice movie'ke. Maar oude jump tricks e.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
]HT[Simon zei:link werkt niet hoor.

kan er mij iemand den titel geven van da lieke van da cpl.l33t filmke ??viZion zei:
Zo'n sigaret smoren....iLuMinate zei:
echt eh.. die snoob speelt een beetje VREEMDFake! zei:wtfge schiet ver boven de kop maar het is toch headshot : weird.
grinshu zei:kan er mij iemand den titel geven van da lieke van da cpl.l33t filmke ??
Tis van Children of the bodom meer weet ik ook nietgrinshu zei:kan er mij iemand den titel geven van da lieke van da cpl.l33t filmke ??


grinshu zei:cpl.leet filmke
en van dieje gast zijn gebroebel verstade ook nix,kwestie van titel ofzo te horen :doh:
precies nog een goei groepke
kga gewoon al die liekes pakken, tzl er wel tussen zitten e
kben al aan de "B"
tzal wel weer toevallig ergens met een Z beginnen ofzo :ironic:
Sgt.Geni zei:Da filmpke is fake tbh
Ge ziet nooit da die mannekes sterven. Ge ziet dieje wel schiete en ineens zijn ze dood. Da is gewoon goe gedaan me photoshop, meer niet.