Archief - Mass Effect 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MrJericho

Legacy Member
Ben aan het twijfelen over de DLC eigenlijk, langs de ene kant lijkt het mij wel belangrijk voor het verhaal om deze te kopen, langs de andere kant heb ik dan weer geen zin om een PSN kaartje van 20eur te kopen :p

Jornax

Legacy Member
Gisteren uitgespeeld op Insanity als Sentinel, de laatste missie was nog verrassend simpel in vergelijking met de rest van het spel, maar 3 keer doodgegaan daar :p
De voldoening is wel groot wanneer je die gouden trofee ziet verschijnen :D

ElGargamel

Legacy Member
vraagje over die DLC, heb eigenlijk het spel al uitgespeeld en sindsdien niet meer opgezet. Maar ik veronderstel dat ik gewoon verder kan doen (heb nog die missies openstaan van de hovercraft), alsook dus deze DLC?

dr.lee

Legacy Member
Ja, nieuwe dlc wordt gewoon toegevoegd in het spel. Je moet niet opnieuw spelen en kan zelfs reeds uitgespeelde games opnieuw laden om de nieuwe dlc te spelen (indien je die savegame(s) nog hebt uiteraard).

SpArkLeS

Legacy Member
Heeft iemand de dlc al gedownload en gespeeld? Is ie de moeite waard?

Dreamforce

Legacy Member
Als je deze 2de hands koopt, zit al die DLC er dan nog bij (op de disc) of moet je die dan apart nog bijkopen?

John1307

Legacy Member
Wanneer is die nieuwe storyline dlc beschikbaar op psn? Naar het schijnt was het al gisteren beschikbaar in de VS.

SpArkLeS

Legacy Member
Damn it! Koop ik gisteren diejen arrival dlc, zet ik spel op en ik zie nergens nieuwe missie verschijnen.
Ik zoek nog wat en dan heb ik door wat wrs het probleem is.

Spel komt van de Uk en heb op belgische store de dlc gekocht. :(

koolcast

Legacy Member
Lets^Freak^Out zei:
Damn it! Koop ik gisteren diejen arrival dlc, zet ik spel op en ik zie nergens nieuwe missie verschijnen.
Ik zoek nog wat en dan heb ik door wat wrs het probleem is.

Spel komt van de Uk en heb op belgische store de dlc gekocht. :(

Vormt normaal geen probleem. Je gewoon zorgen dat je de DLC download met de juiste BLES/BCES code.;)

Jersy

Legacy Member
en is het wat te doen die dlc van lengte?
want voor maar 1 uurtje speel ik deze ni ze

SpArkLeS

Legacy Member
koolcast zei:
Vormt normaal geen probleem. Je gewoon zorgen dat je de DLC download met de juiste BLES/BCES code.;)

Er stond denk ik niks bij in de psn store. Straks nog eens proberen

Edit: Heb juist eens op youtube gezocht en ge moet de missie starten met naar uwen private terminal te gaan, crosses fingers :)

John1307

Legacy Member
Jersy zei:
en is het wat te doen die dlc van lengte?
want voor maar 1 uurtje speel ik deze ni ze

Duurt ongeveer 2 uurtjes om uit te spelen. Bijlange nie zo goed als LOTSB maar het gaat ermee door.

SpArkLeS

Legacy Member
Ik ben het momenteel aan het spelen en het is nog spannend. Ma nu moet ek ff weg, straks voort spelen

duck

Legacy Member
Lets^Freak^Out zei:
Er stond denk ik niks bij in de psn store. Straks nog eens proberen

Edit: Heb juist eens op youtube gezocht en ge moet de missie starten met naar uwen private terminal te gaan, crosses fingers :)

Als ge uw game laad de eerste keer na het installeren van de dlc krijg je een pop up bericht da er een bericht is aan uw persoonlijke terminal :s , duidelijker kunne ze het niet maken imo.

SpArkLeS

Legacy Member
duck zei:
Als ge uw game laad de eerste keer na het installeren van de dlc krijg je een pop up bericht da er een bericht is aan uw persoonlijke terminal :s , duidelijker kunne ze het niet maken imo.

Kweet het, maar bij mij is dat een beetje laat gekomen :p daarmee dat ik al aan het panikeren was.

ULTRAnumb

Legacy Member
da spel is zo frustrerend op insanity
kan mijn kaske opfretten
gewoon al die AI van uw team is te dom voor woorden
da loopt naar voor om dekking te zoeken en loopt dan terug om traagjes over mijn dekking te springen en te sterven
laat staan da ze rekening houden met de posities da ik hun geef
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan