Jornax
Legacy Member
Woohoo! Eindelijk voorbij Horizon op Insanity 
Wie van een verhaal houdt
:

Wie van een verhaal houdt
:Man, gezweet dat mijn Sentinel en ik gedaan hebben bij die Praetorian, niet normaal. Stomme Mordin en Miranda gingen er al snel aan bij hem (en al mijn medi-gels waren al op
), omdat de domme AI weer eens niet wou luisteren en dus niet naar de marker wou komen die ik achter cover had geplaatst (ze stonden in het open veld zonder ook maar iets van cover :ironic
. Het werd dus een cat-&-mouse spel tussen de Praetorian en mij; telkens naar cover rushen wanneer hij te dichtbij kwam, tech armor replenishen (dat kapot ging al lopend van cover naar cover), warp/SMG gebruiken om barrier weg te krijgen, rinse and repeat. Wanneer eindelijk die barrier weg was, mijn warp/heavy pistol gebruiken om zijn armor naar beneden te krijgen, terwijl ik constant aan het wegvluchten was voor Rage Of Praetorian
. En dan was er zo nog 1 millimeter over van zijn armor-meter (typische situatie voor mij
), en dan schiet hem mij naar critical toestand omdat het finicky cover-systeem weer eens met mijn voeten aan het spelen was
. Nu had ik 1 millimeter van m'n levensmeter over, maar gelukkig kon ik regeneraten
Hem uiteindelijk toch verslagen met een epische warp-bol
Mijn moeilijkste ME2 gevecht! (totnutoe
)
), omdat de domme AI weer eens niet wou luisteren en dus niet naar de marker wou komen die ik achter cover had geplaatst (ze stonden in het open veld zonder ook maar iets van cover :ironic
. Het werd dus een cat-&-mouse spel tussen de Praetorian en mij; telkens naar cover rushen wanneer hij te dichtbij kwam, tech armor replenishen (dat kapot ging al lopend van cover naar cover), warp/SMG gebruiken om barrier weg te krijgen, rinse and repeat. Wanneer eindelijk die barrier weg was, mijn warp/heavy pistol gebruiken om zijn armor naar beneden te krijgen, terwijl ik constant aan het wegvluchten was voor Rage Of Praetorian
. En dan was er zo nog 1 millimeter over van zijn armor-meter (typische situatie voor mij
), en dan schiet hem mij naar critical toestand omdat het finicky cover-systeem weer eens met mijn voeten aan het spelen was
. Nu had ik 1 millimeter van m'n levensmeter over, maar gelukkig kon ik regeneraten
Hem uiteindelijk toch verslagen met een epische warp-bol
Mijn moeilijkste ME2 gevecht! (totnutoe
)
